Werk & Studie alle pijlers

Bijbaan in het weekend

29-06-2014 20:42 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva'ers.

Ik ben opzoek naar een bijbaan voor in de weekenden (vrijdag t/m zondag).

Ik zou alleen niet weten waar ik aan moet denken.

Er is zo veel, maar ook weer niet.

In de zorg is voor mij het geschiktst vanwege mijn mmz diploma en een cv die je later kan helpen bij een baan na mijn opleiding.

Heeft iemand leuke tips?

Baantjes van zonen, dochters, neefjes, nichtjes rond de leeftijd van 18+ die een leuk weekendbaantje hebben.
Smile like you've never cried, Fight like you've never lost, Love like you've never been hurt and Life like there's no tomorrow!
Je wilt het baantje van iemand anders afpakken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Weekendkontenwasser in een bejaardenhuis?
Nee, haha!

Maar zo krijg ik misschien inspiratie en kan ik verder met zoeken.
Smile like you've never cried, Fight like you've never lost, Love like you've never been hurt and Life like there's no tomorrow!
Je bent zelf 18 of 19?

Wil je alleen overdag werken? Of ook 's avonds?

In een ziekenhuis/verzorgingstehuis kan je bijvoorbeeld ook in het winkeltje werken. Of als receptioniste. Of als administratief medewerker. Of als medewerker goederenlogistiek.

Op die manier krijg je al feeling met de gang van zaken in het ziekenhuis.

Succes!
Weekendhulp in een winkel, thuiszorg, krantenwijk......
Over 2 weekjes 19 en 's avonds is ook geen enkel probleem.

Dat is best een goed idee temporary2!
Ik heb zelf tijdens mijn studietijd op vrijdagmiddag/-avond en zaterdag in een slagerij gewerkt. Vond ik erg leuk en verdiende redelijk.
quote:temporary2, 2 uur geleden

Je bent zelf 18 of 19?

Wil je alleen overdag werken? Of ook 's avonds?

In een ziekenhuis/verzorgingstehuis kan je bijvoorbeeld ook in het winkeltje werken. Of als receptioniste. Of als administratief medewerker. Of als medewerker goederenlogistiek.

Op die manier krijg je al feeling met de gang van zaken in het ziekenhuis.

In het weekend wordt er weinig administratief en goederenlogistieks gewerkt. En banen als 'werken in het winkeltje' en 'receptioniste' liggen ook niet echt voor het oprapen. Maar wie weet heb je mazzel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn tip: Loop eens door een winkelstraat met je cv. Ik zie hier nu overal briefjes waarbij ze weekendhulpen zoeken tussen de 16 en 20 jaar of tussen de 16 en 18 jaar. Echt balen dat leeftijdsdiscriminatie nog steeds gewoon mag blijkbaar maar wel gunstig voor jou.
Winkelhhulp. Hema, v&d, kledingwinkels
Solliciteer als weekendflexer in de zorg. Met jouw diploma kan en mag je in de zorg werken en in het weekend zoeken ze vaak flexers, omdat veel flexer dan niet willen werken. Vandaar dat ze flexers zijn :P

Bij ons vragen ze ontzettend veel flexers..dus wie weet
Thuiszorg schoonmaak.

Of gewoon open sollicitatie wil ook vaak wel helpen met je mmz diploma.
Ik heb zelf net een bijbaan gevonden als receptiemedewerker voor 12 uur in de week via [...]

Relaxte website met veel vacatures.

Ik mag mijn uren zelf indelen in overleg met de opdrachtgever. Super flexibel dus!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-06-2014 10:41
Reden: spam
% gewijzigd
De thuiszorg zoekt ook vaak mensen.
Spammert!
Reclame aan het maken, Jentevanbuuren?
quote:jentevanbuuren, 18 minuten geleden

Ik heb zelf net een bijbaan gevonden als receptiemedewerker voor 12 uur in de week via [...]

Relaxte website met veel vacatures.

Ik mag mijn uren zelf indelen in overleg met de opdrachtgever. Super flexibel dus!In Utopia, no doubt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb zelf tijdens mijn studie in een kiosk/winkel op het station gewerkt. Vond ik erg leuk, verdiende niet onaardig en was flexibel qua diensten. En omdat die winkels van heel vroeg tot laat open zijn kon dat ook prima naast studie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven