Mensen begrijpen cvs niet
woensdag 2 juli 2014 om 00:05
Ik heb cvs/ me waardoor ik me heel vaak en heel onregelmatig niet goed voel. Je ziet niks aan me en merkt ook niks aan me, maar als cvs opspeelt dus wel. Merk dat ik erg moe wordt ( nog meer moe
) van het steeds maar uitleggen en merk dat mensen het dan nog niet snappen. Wat moet ik hiermee? Ben beetje klaar met steeds alles opnieuw uitleggen...en vind het vervelend dat mensen die redelijk dichtbij staan het niet kunnen of willen snappen
woensdag 2 juli 2014 om 00:29
Ik heb ook altijd moeite om dat te snappen. Dat is ook miet zo heel gek lijkt me. Het is een vage ziekte, volgens sommigen bestaat het niet eens, en het zijn vaak bepaalde types die er last van hebben in mijn ogen.
Wat zou je dan willen? Moeten mensen het snappen? Mensen voelen niet wat jij voelt, en jij bent niet verplicht dingen uit te leggen
Wat zou je dan willen? Moeten mensen het snappen? Mensen voelen niet wat jij voelt, en jij bent niet verplicht dingen uit te leggen
woensdag 2 juli 2014 om 00:49
Maar Lilly- Rose zomaar mensen denken en vinden toch vaak van alles? Zelfs over zaken waar ze feitelijk geen reet van snappen? Jij en degene die jou liefhebben weten toch waarom jij zo moe kan zijn en hoe het komt? Dan moet de rest van de wereld maar even denken en vinden wat zij denken en vinden.Het moest maar gebeuren en wat ze willen lijkt me.
Als jij maar jouw rust pakt in het hopelijk veilige nest van gezin, familie en vrienden.
Sterkte
Als jij maar jouw rust pakt in het hopelijk veilige nest van gezin, familie en vrienden.
Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 2 juli 2014 om 00:53
quote:cumulus schreef op 02 juli 2014 @ 00:52:
"Never explain. Your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway."
Nou.
Dit.
"Never explain. Your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway."
Nou.
Dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.