Prijs castratie man?

01-07-2014 20:44 67 berichten

Nah, mijn konijnenman dan welteverstaan en dan wil ik er een voedster bij kopen voor de broodnodige gezelligheid.

Op het inet las ik dat ik tussen de 40 en de 50 euro kwijt zou zijn maar de eerste dierenarts die ik raadde vraagt voor een konijn tot 4 kg ruim 65 euro. Ik vrees dat mijn kerel nog wel een tikje zwaarder is dan dat en zo ziet het prijskaartje er ineens toch iets anders uit. Nu wil ik het feest gewoon door laten gaan, begrijp me niet verkeerd maar ik wil niet heel veel meer betalen dan noodzakelijk.

Wat vraagt jouw arts voor ontmanning?
Aaah, morgen gaat het gebeuren!

DA verdoofd met gas.

Geeft geen orale AB

En vertelde als klap op de vuurpijl dat konijn niet nuchter mocht! Voelt goed.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vlaamse reus rammelaar volwassen is, moet hij er ook aan geloven. Maar hier kost dat 35 euro bij de dierenarts.
Dat is heel goedkoop Iones! DA 1 vraagt 110 euro hier, 91 euro voor de castratie en dan nog eea voor de prikjes die hij krijgt.

DA 2 vraagt 65 euro all inclusive.

Oo, als man toch eens wist wat er boven zijn kop hing!
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 juli 2014 @ 00:37:

nog een tip: het is weer groene vliegentijd. Spray de achterhand van je konijn dus in met Anti-myasis (kan je bij de DA krijgen en anders bestellen op internet) en doe dagelijks een kontencheck. Je wil niet dat je konijn ten prooi valt aan de madenziekte, dat is echt zo verschrikkelijk en het gebeurt best heel vaak.Ja heel belangrijk! En ook gewoon te koop bij de welkoop of boerenbond. Mijn konijn haat mij om die reden. Haar privacy s ernstig aangetast door de kontcheck en denk dat het ook niet snel meer goed komt.
Ja en?
Snoopy

Ik heb al een dame op het oog, en ook al een naam. Een mooie donkergrijze Franse voedster van ruim een jaar oud, heeft één keer een nest geworpen.

Maar eerst moet mijn kerel nog even 2 weken "uitzaden".
Volgens mij kun je voor de zekerheid beter 6 weken aanhouden... 2 weken is erg kort.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Carrie, de meningen zijn verdeeld tussen 10 dagen en 3 weken maar zover men weet is er na 2 weken nooit een dracht voorgekomen.

Mocht het gebeuren dan is er geen knijn overboord. Ik kan dame plus lampreien apart zetten van kerel en ik raak ze vast kwijt. Ik gok er dus op maar het is niet de bedoeling.
succes morgen met de arme man en fijn dat je een goede DA hebt gevonden.
Rosebud. Ik had deze even gemist! Ik wilde al voor een sappig topic gaan zitten of hem plaatsen bij verkeerd begrepen topictitels, maar dan had hij op de relatiepijler moeten staan.

"Welke man is de grootste klootzak hier? Gefeliciteerd, u wint een castratie!"

Sorry voor je topicvervuiling
Dank je Meds! Ik heb er best een beetje buikpijn van!

Madame Orange, je t'aime, dat weet je. Jij mag mijn topics immer komen verontreinigen!

En wat een hilarische prijs, mag ik (viva) mannen inbrengen??
Hoe is het met nijn?
Ja en?
Lief dat je het vraagt.

Goed!

Vanmiddag mocht ik hem om een uur of 3 weer ophalen, toen was hij voldoende bij en had gegeten.

Hij was nog wat groggy maar nu hopst hij alweer vrolijk in het rond, knabbelt wat hooi en verkiest nog steeds Ranzijnvoer 12.95 voor 25 kilo bóven Science, 24,95- 5 kilo

Komt helemaal goed.

Ik heb zin in die meid! Het zint me niks dat ik nog moet wachten.
quote:Rooss4 schreef op 03 juli 2014 @ 00:02:

En wat een hilarische prijs, mag ik (viva) mannen inbrengen?? Je snapt toch hopelijk wel dat je nooooooit meer een viva-date versiert he! Niet met iemand die dit topic gelezen heeft althans...
quote:geve schreef op 04 juli 2014 @ 13:49:

[...]

Je snapt toch hopelijk wel dat je nooooooit meer een viva-date versiert he! Niet met iemand die dit topic gelezen heeft althans...

Wil ik ook niet Geve! Neuken met mannen die hier lezen/schrijven is me tot nu toe bitter slecht bevallen!
Awww, wat een mooie man heb je!! En wat fijn dat het gelukt is en dat hij geen grote trauma's heeft opgelopen
Nog even...

Ik heb een dame op het oog, een voedster van een jaar oud dat één nest heeft geworpen. De fokker is bereid haar een paar weken "vast" te houden en dan mag ze lekker met haar nieuwe kloris de tuin onveilig maken.

Ze zal er ongeveer zo uit gaan zien:

Trouwens, voor de nieuwsgierigen, man weegt 5 kilo en 80 gram. Toch weer meer dan ik dacht!
Lekkere, dikke bjoetie, die voedster!! Die worden vast gelukkig samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven