Gezondheid alle pijlers

steeds zo moe

02-07-2014 18:40 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Laatste tijd ben ik steeds zo moe. Heb geen flauw idee hoe dat komt want volgens mij slaap ik redelijk normaal. 'S ochtends wordt ik ook voor de wekker wakker en dan voel ik me niet echt uitgeslapen maar goed ik kom de dag wel door. Maar zoals nu, zometeen duik ik het liefst rond een uur of 8 mijn bed in terwijl ik dat voorheen echt niet had. Ik heb vanavond vanwege mijn werk nog een aantal afspraken buiten de deur, normaal gesproken zie ik daar niet zo tegenop maar nu wel, liefst ga ik slapen.

Mijn menstruatie blijft ook nog uit, had rond de 28ste ongesteld moeten worden. Dat is deze maand voor het eerst.

Ik zit misschien te denken aan bloedarmoede, dat ik misschien ijzertekort heb?

Zou dat kunnen? Blijft dan ook je menstruatie uit of later?

Moet ik daarvoor naar de dokter om te testen of ik misschien bloedarmoede heb gewoon nog even aan kijken? Weet niet wat het is natuurlijk maar met Google zag ik dat je daardoor ook erg moe kan zijn.

Ik ga eigenlijk nooit naar de dokter.

Het vreemde vind ik dat mijn menstruatie uitblijft en ben ik meteen bang dat ik een of andere ziekte heb
.
Toe aan vakantie?
Ook had ik vorige week ongelooflijke pijnlijke steken linksonder in mijn buik, toen dacht ik misschien is er iets Daarmee aan de hand. Maar dat is nu over.
.
En gewoon ouderwets zwanger is geen optie?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:boerderijgeit028 schreef op woensdag 02 juli 2014 18:42 Toe aan vakantie?Dat sowieso! Nog even 2 maanden wachten helaas :-)
.
Ziekte van pfeiffer misschien? Ik zou gewoon even bloed laten prikken.
Hoe oud ben je?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik weet niet hoe lang je er al last van hebt? Als het nog maar sinds kort is, zou ik het even afwachten. Ik heb ook wel is dat ik soms een week lang heb dat ik overdag gewoon in slaap val met nog mijn laptop op schoot en mijn ogen gewoon amper kan open houden. Terwijl ik anders juist een dag-ennachtbraker ben. Speelt het al langer, dan zou ik wel naar de huisarts gaan. Dat kan nooit kwaad!
Many people will walk in and out of your life, but only true friends will leave footprints in your heart.
Ik leerde in mijn opleiding: een sexueel actieve vrouw in vruchtbare leeftijd met normaliter een regelmatige cyclus die over tijd is, is zwanger tot het tegendeel bewezen is.

Tel daarbij op je moeheid en steken in lies.....

Als je de afgelopen weken sex hebt gehad zou ik eerst eens een zwangerschapstest doen.
quote:Broedkippetje schreef op woensdag 02 juli 2014 18:42 En gewoon ouderwets zwanger is geen optie?Nee. Laatste keer seks was ergens april. Eind mei ben ik ook gewoon ongesteld geworden. Dus dat lijkt me niet en hoop ik niet. Voel me ook niet zwanger
.
quote:viva-amber schreef op woensdag 02 juli 2014 18:45 Hoe oud ben je?25
.
quote:isa__88 schreef op 02 juli 2014 @ 18:46:

[...]

Nee. Laatste keer seks was ergens april. Eind mei ben ik ook gewoon ongesteld geworden. Dus dat lijkt me niet en hoop ik niet. Voel me ook niet zwangerMisschien heel traag zaad
Ja Pfeiffer zou ook kunnen. Ben zo bang dat ik misschien iets heb opgelopen van mijn ex, daar dacht ik deze week aan. Maar misschien zie ik spoken en paranoia
.
quote:boerderijgeit028 schreef op woensdag 02 juli 2014 18:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "steeds zo moe"" class="messagelink">isa__88 schreef op 02 juli 2014 @ 18:46</a>:</b>

[...]

Nee. Laatste keer seks was ergens april. Eind mei ben ik ook gewoon ongesteld geworden. Dus dat lijkt me niet en hoop ik niet. Voel me ook niet zwanger</div></blockquote>Misschien heel traag zaad Nou ik mag hopen super traag zaad en dat het dus onmogelijk zou zijn, zou nooit een kind van dat gedrocht van een ex willen
.
Was het een normale menstruatie eind mei, en zijn die van jou doorgaans hevig of licht?

Het komt wel eens voor dat vrouwen toch nog een of meerdere keren een soort menstruatie hebben als ze zwangee zijn, of dat ze een innestelingsbloeding van de vrucht aanzien voor een lichte menstruatie.
(Vervroegde) overgangsklachten zijn nog niet aan de orde .

Naast vermoeidheid geen andere symptomen?

Ook niet vaak verkouden etc?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb dat ook. Ik ben altijd moe, maar dan ook altijd. Ik voel me futloos en ik heb gewoon niet de energie wat een jonge vrouw hoort te hebben, ze hebben mij al lek geprikt op van alles, pfeiffer tot bloedarmoede, suikerziekte, tot schildklier aandoeningen enz, maar is het allemaal niet, ze kunnen niets vinden bij mij.

het is heel vermoeiend en niet leuk. Na een dagje werken kan ik mijn ogen niet eens meer open houden en val ik direct na thuiskomst in slaap en daar kan ik weleens heel chagerijnig om worden.

maar goed, misschien vinden ze bij jou wel iets?

even na de huisarts en laten prikken.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:isa__88 schreef op woensdag 02 juli 2014 18:46 Nee. Laatste keer seks was ergens april. Eind mei ben ik ook gewoon ongesteld geworden. Dus dat lijkt me niet en hoop ik niet. Voel me ook niet zwanger

Haal voor de zekerheid een test. Lijkt me toch wel handig. 2 stuks voor 1,49 bij de Action.

Uitsluiten is ook fijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
bloed laten testen op o.a. B12
quote:Broedkippetje schreef op woensdag 02 juli 2014 18:55 Was het een normale menstruatie eind mei, en zijn die van jou doorgaans hevig of licht?

Het komt wel eens voor dat vrouwen toch nog een of meerdere keren een soort menstruatie hebben als ze zwangee zijn, of dat ze een innestelingsbloeding van de vrucht aanzien voor een lichte menstruatie. Zoals ik me kan herinneren was het redelijk normaal. Teveel voor een innestelings bloeding denk ik
.
@viva-Amber, daar moet ik echt niet aan denken. Mijn moeder was wel vrij jong geloof ik. Jaar of 38 maar ik ben 25. Hoop dus niet dat dat het geval is verder niet verkouden of iets. Vooral moe en futloos.

@wished, ja vervelend is dat als ze geen oorzaak vinden. Het is toch wel een belemmering wanneer je je zo futloos voelt. Denk toch dat ik maar even langs ga. Kan nooit kwaad natuurlijk.

@fame, ik zat daar ook al over te dubben maar omdat ik eind mei ongesteld ben geworden, sluit ik dat wel een beetje uit. Maar misschien kan ik beter morgen avond even naar de action gaan dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet zwanger ben.

Ben gewoon normaal gesproken altijd zo fit en vooral s' avonds.
.
quote:elninjoo schreef op woensdag 02 juli 2014 19:24 bloed laten testen op o.a. B12Oke ga ik dat doen. Thnx
.
quote:isa__88 schreef op 02 juli 2014 @ 18:46:

[...]

Nee. Laatste keer seks was ergens april. Eind mei ben ik ook gewoon ongesteld geworden. Dus dat lijkt me niet en hoop ik niet. Voel me ook niet zwanger

Ben je dan ooit al eerder zwanger geweest? Zo nee, dan kun je dus bijna niet weten hoe het voelt.

Na twee kinderen en twee miskramen, had ik ook zelf niet door dat ik weer zwanger was. Te moe om naar zolder te lopen. Elke ochtend last van buikgriep, en overgeven 's middags ging het beter. Maar na die twee miskramen was ik het een beetje aan het verdringen.
Is je leven wel leuk genoeg? Ook zonder stress kan je van een sleur of negativiteit heel moe worden.
quote:sandt schreef op woensdag 02 juli 2014 19:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "steeds zo moe"" class="messagelink">isa__88 schreef op 02 juli 2014 @ 18:46</a>:</b>

[...]

Nee. Laatste keer seks was ergens april. Eind mei ben ik ook gewoon ongesteld geworden. Dus dat lijkt me niet en hoop ik niet. <b>Voel me ook niet zwanger</b></div></blockquote>

Ben je dan ooit al eerder zwanger geweest? Zo nee, dan kun je dus bijna niet weten hoe het voelt.

Na twee kinderen en twee miskramen, had ik ook zelf niet door dat ik weer zwanger was. Te moe om naar zolder te lopen. Elke ochtend last van buikgriep, en overgeven 's middags ging het beter. Maar na die twee miskramen was ik het een beetje aan het verdringen. Ja ben ik al eerder geweest. Weet niet of elke zwangerschap hetzelfde voelt, zal wel niet maar nu voel ik me niet zo.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven