Vrijgezellenfeest

02-07-2014 12:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Wil graag jullie mening eens horen.

Binnenkort een vrijgezellenfeest en heb er echt zin in. Enige nadeel is dat ik een ochtendmens ben en geen avondmens, waardoor ik bij voorbaat al tegenop zie tegen het lange stappen.

Aangezien ik niet drink zou ik kunnen zeggen dat ik wel wil rijden, de anderen zouden dan wel moeten kijken voor vervoer terug, denk aan taxi, trein enz.

Op die manier kan ik wel weggaan op het moment dat ik op raak en de rest nog door wil. Bijv om 2 uur. Langer trek ik gewoon niet echt. Dan geniet ik er ook niet meer van.

Maar ben benieuwd hoe jullie er in staan. Zijn er meer die zo zijn als mij? En hoe je dat dan aan pakt?

Hoe zien jullie ideale vrijgezellenfeestje eruit? mannen en vrouwen samen eindigen of niet?

(binnenkort zal ik die van mezelf ook wel hebben denk ik)
Als je na 2 uur te moe bent om te rijden, lijkt me dat een prima reden om dan weg te gaan. Ik vind dat echt niet te vroeg hoor. Er zullen wel meer zijn met kinderen of werk of een hond die uitgelaten moet worden. Ga mee zo lang je leuk bent en als je chagrijnig en moe wordt, ga je er lekker vandoor.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Ik ben eigenlijk van het samen uit samen thuis. Wel zo gezellig (en veilig). Maar dan drinkt iedereen en gaat weer op de fiets naar huis. Maar ik denk dat als je nuchter bent en gewoon de auto in wil stappen wanneer je het zat bent dat je gewoon kan gaan hoor. Mijn ideale vrijgezellenfeest is toch wel o.a. stappen tot de kroeg sluit, maar ik heb een vriendin die niet zo van stappen houdt en als ze maar voor een paar uurtjes meegaat zou ik dat al supertof van haar vinden. Niemand die haar erop aankijkt als ze eerder weggaat.
Daar ben ik eigenlijk ook van hoor Hyale.

In dit geval gaan we al vanaf de ochtend dus dan ben ik het tegen die tijd ver zat. Vind het alleen vervelend mocht ik erop aan gekeken worden. Maar aan de andere kant wat heb je eraan als je moe bent en er niet meer van geniet.

Even over denken.

Wat zouden jullie graag doen op zon feestje? en voor de mannen?
quote:vlindertje_26 schreef op 02 juli 2014 @ 13:56:

Wat zouden jullie graag doen op zon feestje? en voor de mannen?Als het feestje binnenkort is, is het programma al geregeld..hoop ik voor de bruid to be. Waarom wil je dat weten?
tuurlijk is dat allemaal geregeld.

Maar wat vinden jullie voor jezelf leuk?
Ik hou in elk geval totaal niet van knutseldingetjes zoals theeservies schilderen, cupcakes versieren of kutje kleien. Ook geen andere workshops trouwens (denk aan salsa oid).

Lame!!

Een spel in een stad kán leuk zijn maar heeft ook geen voorkeur.

Naar een festival of met z'n allen picknicken!

Uiteindelijk ligt het aan de samenstelling van vrouwen natuurlijk. En ik heb zelf de ervaring dat er altijd wel een paar (zeur)mutsen tussen zitten
Ik zou geen bob zijn en met eigen vervoer gaan en ook weggaan wanneer het mij uitkomt.

Mijn ideale vrijgezellenfeest is er een waarbij de geslachten niet gescheiden zijn en het stel samen viert dat ze gaan trouwen.

Binnenkort doe ik ook mee met een vrijgezellenfeest en het programma is dagvullend en de avond is vrij.
quote:vlindertje_26 schreef op 02 juli 2014 @ 14:35:

Maar wat vinden jullie voor jezelf leuk?

Het is dat ik al getrouwd ben maar ik zou absoluut geen workshops willen,niet paaldansen of chocoladebollen maken of servies beschilderen oid. Ook een fotoshoot lijkt me verschrikkelijk.

Een dagje gezellig ergens heen(alles behalve winkelen en sauna) dierentuin,strand of museum en lekker eten,borrelen en kletsen zou meer dan genoeg zijn voor mij. Iets actiefs als laserquest of kanoën,steppen of fietsen vind ik wel ok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven