Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Diploma-uitreiking? Ik heb niets gehoord, dan ben je toch gezakt?
ik denk dat jij bijles moet Stew..
Ik ben bang dat ik te eigenwijs ben, is altijd al zo geweest. Of denk jij dat je nooit te oud bent om te leren?
als je het echt wil en met de juiste speltipgoeroe...;-)

misschien geeft hij ook wel prive-les.

kom op, je kan het!
Privéles is altijd mogelijk.
Nachtvlinder:

Je sv weer in de koelkast?

Watskebeurt?
quote:Run73 schreef op 09 juli 2008 @ 15:03:

Wat is je verhaal dan Mac123?Helaas, nog steeds geen verhaal. Zit er ook niet aan te komen binnenkort gezien de agenda's. Ik heb een virtuele sms-relatie
Stew: jij moet gewoon (net als ik) wat meer speltips hebben om hem het onder de duim knie te krijgen
Jammer geen verhaal dus
@ Mac, het ligt ook aan de juiste sv, niet alleen aan de speltips. En zeg nou zelf, het is toch veel spannender als je sv af en toe wat onbereikbaar lijkt.
Natuurlijk is dat veel spannender. En zolang ik weet wat ik voor hem beteken is dat eigenlijk ook wel prima zo (ja, er is toch ook meer), het wordt toch nooit meer dan dit.
quote:geheim1972 schreef op 10 juli 2008 @ 00:56:

Nachtvlinder:

Je sv weer in de koelkast?

Watskebeurt?

Wat er al duizend keer is gebeurd...

Het idee is zo leuk en spannend maar als het op uitvoering aankomt dan klimt ie in de gordijnen.

Wil hij het ineens laten bij de fantasie bla bla bla....

Dus we zijn wel weer Vriendjes maar voor de rest laat ik hem lekker in zijn geliefde gordijnen hangen.
Beter zo NV, als je niet weet wat je aan iemand hebt kun je er beter mee uitscheiden, anders ga je er zelf aan onderdoor en da's nu net niet de bedoeling.

Neem lekker de tijd voor jezelf, de zomer is nog maar net begonnen dus geheid dat je over een tijdje wel een leuke(re) gozer tegenkomt :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Even van me af schrijven.

Ik had voor vanavond een afspraak, maar ziekte gooit nog steeds roet in het eten.

Het is nu verschoven naar zaterdagavond, nu maar hopen dat het dan wel kan.
@ HVJ, ben je nog steeds ziek? Beterschap!!
He bah HVJ en NV, het zit jullie ook niet mee.

Wat is zijn probleem NV? Wel opgeilen maar neuken ho maar?
Afgelopen Maandag de match Belgie-Nederland gespeeld. Belgie won met 3 knalharde stoten schoten in de kruising. Elke geslaagde doelpoging werd door beide partijen met veel gejuich ontvangen. Gelukkig was het een vriendschappelijke wedstrijd. Het was een fijn toernooi met een spannend verloop. Wel raar dat beide partijen van het zelfde Viva-forum team waren.
Beterschap HVJ en hoop dat het zaterdag over is zodat je toch je date door kan laten gaan.
quote:Mac123 schreef op 10 juli 2008 @ 12:34:

He bah HVJ en NV, het zit jullie ook niet mee.

Wat is zijn probleem NV? Wel opgeilen maar neuken ho maar?

Och, ik vermaak me prima hoor Mac.

Maar je slaat de spijker op zijn kop. Wel kijken, niet kopen.

Ach, hij weet wat hij mist
Er zijn dus wel degelijk heel leuke dames te vinden hier die buiten razend aantrekkelijk ook nog eens gewoon heel lief en warm zijn. Waar vind je zulke leuke vrouwen tegenwoordig nog? Itzesimpel: www.viva.nl Oei ik hoop dat ik nu geen forum-regeltjes overtreedt wegens vermelding van een sex-site
Tsss... tuurlijk zitten hier de leuke dames, dat hoef jij ons niet te vertellen .

Maar leuk dat je een fijne wedstrijd hebt gehad. Maar beide partijen van hetzelfde team, da's dan toch geen wedstijd maar samenspel?
Het lijkt wel of bijna iedereen zijn sv-tje via dit forum vindt.
Gisteren sinds weken mijn ex SV weer ontmoet.

Nou dat ex kan er wel weer vanaf.

Het was zeer onderhoudend en vooral gezellig.

Dat beloof weer wat voor de toekomst.

Hoewel, na datgene wat er destijds allemaal gebeurt is.

Maar ja, ik blijf een man hé die soms wat te vaak zijn ... achterna loopt.
@ Pelvis. Heeft jouw sv nog steeds een relatie met die ander? En een eventuele zwangerschap. Zou je dat weer willen? Of zijn jullie daar, na wat er voorheen gebeurt is, anders tegenaan gaan kijken.
@GND: Samenspel als in een training? Als dit de training was dan hoop ik dat ik opgesteld wordt voor de wedstrijd!

GND, wil jij dan scheidsrechter zijn? Of doe je liever een 1- 2 tje mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven