Minnaar
woensdag 9 juli 2008 om 12:57
quote:Marjo41 schreef op 09 juli 2008 @ 12:30:
@Run; bij een sv vind ik de V zeker zo belangrijk als de S.
Dus met andere woorden er is wel iets meer voor nodig...Zo Run, hier kun je het mee doen! Ik geloof dat Marjo je net een blauwtje heeft laten lopen.
@Run; bij een sv vind ik de V zeker zo belangrijk als de S.
Dus met andere woorden er is wel iets meer voor nodig...Zo Run, hier kun je het mee doen! Ik geloof dat Marjo je net een blauwtje heeft laten lopen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
woensdag 9 juli 2008 om 15:03
woensdag 9 juli 2008 om 15:49
het hengeltopic lijkt inmiddels op het topic van de doorgeefvraag.. hier in het minnaar-topic hebben we het over vissen.... gaat lekker vandaag...
maar dit is natuurlijk ook totaal off-topic..
Iemand nog een leuke date in het vooruitzicht?
En ja, ik red me uitstekend. Beantwoord al een aantal dagen geen sms meer.. heb blauwe vingers van het erop slaan.. En dat allemaal dankzij de speltips
maar dit is natuurlijk ook totaal off-topic..
Iemand nog een leuke date in het vooruitzicht?
En ja, ik red me uitstekend. Beantwoord al een aantal dagen geen sms meer.. heb blauwe vingers van het erop slaan.. En dat allemaal dankzij de speltips
woensdag 9 juli 2008 om 15:56
Goed van je Engel.
Nu nog zorgen dat die mobiel je koud laat, dan ben je er helemaal.
Ik hoop dat het weer eens mooi weer word. Dit regenachtige weer nodigt niet uit tot spannende dates.
Maar goed, aangezien ik die ex-sv allang weer in de ijskast heb gemikt, moet ik geloof ik eerst maar eens mijn opgedane kennis gaan gebruiken. Zo ongezellig zo'n solodate.
Nu nog zorgen dat die mobiel je koud laat, dan ben je er helemaal.
Ik hoop dat het weer eens mooi weer word. Dit regenachtige weer nodigt niet uit tot spannende dates.
Maar goed, aangezien ik die ex-sv allang weer in de ijskast heb gemikt, moet ik geloof ik eerst maar eens mijn opgedane kennis gaan gebruiken. Zo ongezellig zo'n solodate.
woensdag 9 juli 2008 om 16:01
quote:nachtvlinder29 schreef op 09 juli 2008 @ 15:32:
Zou je denken?
Speltip 61: Met goed aas heb je geen vijver nodig...
(bron: uit de cursus hengelend jagen voor gevorderden)Ok, ok. Da's een goeie tip. Maar door de combinatie van werk en forum was ik pas bij tip 43 gekomen!
Zou je denken?
Speltip 61: Met goed aas heb je geen vijver nodig...
(bron: uit de cursus hengelend jagen voor gevorderden)Ok, ok. Da's een goeie tip. Maar door de combinatie van werk en forum was ik pas bij tip 43 gekomen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
woensdag 9 juli 2008 om 16:23
Ik ben nog steeds met de uitgever in onderhandeling over het uitbrengen van speltips in boekvorm. De uitgever heeft hoge verwachtingen van het geheel en die hoge verwachtingen gebruik ik dan weer om mijn -toch al goede- onderhandelingspositie uit te buiten. Dat scheelt me dan meteen weer het kopen van een paar staatsloten. Na een goeie deal met die uitgever ben ik behoorlijk boven Jan. En dan bedoel ik niet die Jan met de korte achternaam.
Overigens: het inzetten van deze speltip gebeurde naar aanleiding van een juiste gelegenheid.
Overigens: het inzetten van deze speltip gebeurde naar aanleiding van een juiste gelegenheid.