Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Waar heb je spierpijn van? Al wat van je sv gehoord vandaag?
Houthakken, serieus.

Ik word er niet damesachtiger op hier...

Ik had sv uitgenodigd voor het eten, maar hij was 5 minuten binnen toen hij werd gebeld dat hij aan het werk moest.

Sh*t happens...
dan maar een virtuele verjaardagswip Geheim?
Probeer je me iets te vragen Run?
Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg...
UP.

Voor het geval Roland het anders niet kan vinden...
@ Roland, we wachten met smart op jouw spannende verhaal. Draai er maar niet langer omheen!
Geheim, gefeliciteerd!

Heeft Roland een spannend verhaal dan? Oh, dan blijf ik ook nog even hangen .
@ GND.....................................
Wat is er Stew, is dat je alziend oog?
Klopt, GND!!! Volgens mij heb jij ook iets spannends te vertellen.
Ja, dat klopt Stew . Maar je moet nog even geduld hebben want ik moet zo weer weg. Dus later...
Oké, ik moet geloof ik ook met de billen bloot . Ja, ik had dus een leuk afspraakje vandaag. Hoe wist je dat eigenlijk Stew, in je glazen bol gezien?

Het was ons tweede afspraakje, en deze keer niet op een terrasje en dus erg genoten van de privacy .

Tja, wat moet ik erover vertellen? Dat ik nog steeds zit te grijnzen, dat het heel erg gezellig was en dat het wat mij betreft zeker niet de laatste keer was... zoiets? Oh ja... en errug lekker dat ook nog .
Leuk voor je (jullie) GND. Het is duidelijk te merken dat het erg leuk was. Denken jullie wel aan de speltips van Q. En ja, sorry, ik lijk soms een glazen bol te hebben, ik noem het mensenkennis.
Aan welke speltips dacht jij dan?
Ik ben de speltipgoeroe niet! Zelf doe ik er ook nooit aan, eerlijk gezegd. Dus uhh, geniet ervan zou ik zeggen!
Haha nee, ik maak ook liever mijn eigen regels .
Een afspraakje gehad GND?

Leuk om te horen, fijn dat je ervan genoten hebt.

Ben je al uitgegrijnst?

Ik hoop het niet?!
Goh, verrassend hè...

Nee, nog lang niet uitgegrijnsd. Maar kan gelukkig nu vrijuit hier en da's een stuk fijner.
Hey Geheim,

Ben ik al te laat?

Dan alsnog Happy Birthday!

Heb je een leuke dag gehad?
Nou ja zeg, buurmeisje, wat een toeval! Ik had vandaag ook mijn tweede afspraakje En sorry Stew en Geheim, vanmiddag was ik dus nog even ernstig aan het nagenieten, en had derhalve nog niet meteen zin er al iets over te melden :-) Bovendien hadden ze op het wolkje waar ik zat nog geen internet geregeld, de postduiven waren ook al op dus ik kon even lekker achterover hangen :-)

Maar o jee, wat een heerlijke dag! Een gedetailleerd verslag zal ik jullie besparen (aardig van me toch, wat moet je ermee ) maar pfff, wat was ze weer leuk. En lekker. En gezellig. Ze kwam aan in een stortbui en ging weg met de zon, hou het daar maar op, letterlijk en figuurlijk. Ennieweej, ik ben nog lang niet klaar met haar, ik zie haar graag nog een keer! Want sex is leuk, maar met passie? Heerlijk...
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
oeff.... klinkt geweldig... dat zijn de betere berichten hier op dit topic...

enjoy.. maar da's overbodig om te zeggen begrijp ik
Leuk Roland, fijn dat het zo geslaagd was.

Enne, sorry voor het plagen hoor, snap best dat je het nog niet meteen met ons wilde delen...
Erg leuk dat je (jullie) het hier met ons delen. En heel lief geschreven, ik ga bijna mee zitten grijnzen.
Werkt erg aanstekelijk.... ook ik betrap me op een grijns..

Kan me alleen maar wensen dat mijn sv'tje zo - bijna poetisch -terug denkt aan onze dates

... maar thanks for sharing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven