Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Een pb kan ik je niet sturen Engel, dus kom maar op dan met die mail Roos.

Al vind ik dat je best nog wat meer van je stretcher-overpeinzingen kunt neerplempen op Minnaar..!
quote:Ano*k schreef op 03 juli 2014 @ 23:06:

Een pb kan ik je niet sturen Engel, dus kom maar op dan met die mail Roos.

+1

Al vind ik dat je best nog wat meer van je stretcher-overpeinzingen kunt neerplempen op Minnaar..!En weer +1
Alle reacties Link kopieren
Roos, noem me rustig een doos hoor. ik ben de laatste die je ongelijk zal geven.

en Anouk het is (nog) lastig goed onder woorden te brengen wat er door mijn hoofd spookt. Dingen weten, en dingen doen, gevoel en verstand. En dan weet ik dat exnr2 ook het minnaartopic interessant leesvoer vind, en dat maakt me heel voorzichtig.
Got it.
Rust in de keuken is weder gekeerd... Pff ik kan redelijk multi tasken maar dit werd mij ook even te gortig.. Waarom besluit ik dan ook vanavond "even" 17 cakes te bakken

Schade : 1 verbrandde Pink, 2 gebroken (maar nog wel lekkere) cakes, 1 schaterende Look, een geschrokken Roos, een verbijsterend topic en een ontplofte keuken

Valt mee toch!!

veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Even tellen...ja 17 redden we wel binnen Minnaar
Engel, ik heb het tussen bovenstaande zaken door een beetje gevolgd..
Ik ben de draad kwijt .....

Ik haak een ander keer weer in.
Schroefjes los en draadjes kwijt...join the club Roodkapje;)

En welterusten iedereen.
Trut van een Sense!

Roos is zwaar aan de lijn en dan ga jij over cakejes schrijven. En dan ook nog kapotte, die moeten meteen op! Grumpf

Engeltje, je hebt het over ex nr 2. Heb je nu een andere minnaar of heb je per ongeluk seks gehad met ex nr 2?

O en Roos is postduif geweest!
quote:roodkapjeendewolf schreef op 03 juli 2014 @ 23:32:

Ik ben de draad kwijt .....

Ik haak een ander keer weer in.

Sorry maar ik snap nog steeds niet wat je drijft. Geroemd om je vragen en dat is allemaal prima maar je laat geen spat van jezelf los. Ja, ik vind dat lastig want een ieder hier stelt zich kwetsbaar op. Er lekker veilig langs laveren, hier en daar een bommetje droppen en niks hoeven incasseren want je doet fijntjes niet mee, mja, dat vind ik jammer.

Vertel dan in elk geval wat je komt doen en waarom je gefascineerd lijkt door het minnaargebeuren.
Ik heb even bijgelezen van de laatste dagen.

Veel worstelingen en moeilijke situaties lees ik.

Ik kan niet alle verhalen goed volgen omdat ik de voorgeschiedenis niet ken. Veel wijsheid gewenst voor degenen die dat nodig hebben.

Hier gaat alles zijn gangetje. Eergisteren een heerlijke middag en avond gehad met nr 2.

Daar kan ik weer een poosje op teren.

Moet ook wel, want de vakantietijd is een lastige periode om af te spreken :-)
@look, na een overpeinzing met Roos (onder dwang een cakeje af moeten staan) denk ik wel te begrijpen waarom je (jullie) een beetje een eenzijdig beeld krijgen..

Ik kom hier soms weken niet, lees dan ook weinig op dit topic, ben wel elders op dit forum te vinden.. Maar sla jullie een soort van bewust een beetje over..

Ik ben dan in mijn balans, hou me bezig waar ik me mee bezig moet houden en wil houden, werk vaak 60 70 uur per week, heb een aantal hobby's opgepakt (Jah had nog niets te doen :-D) en geniet van mijn zaak, mijn nr1, mijn huis, mijn tuin en alles wat er op dat moment gaande is..

Ik besef me dat dat ook momenten zijn dat ik hier vaker mijn neusje zou mogen laten zien, voor een grap, grol, kletspraat of ander geouwehoer..
Nou zeg Roos, gaat ie lekker, de een hier muts noemen, de ander doos en de derde trut, tsss

Sense, goed om je op 1 na laatste zin te lezen, fijn dat er ook veel is waar je van geniet.

Roodkapje, ben jij onder een andere Nick meer op dit forum te vinden?

Anouk, schroefjes los?
quote:Rooss4 schreef op 03 juli 2014 @ 23:40:

[...]

Sorry maar ik snap nog steeds niet wat je drijft. Geroemd om je vragen en dat is allemaal prima maar je laat geen spat van jezelf los. Ja, ik vind dat lastig want een ieder hier stelt zich kwetsbaar op. Er lekker veilig langs laveren, hier en daar een bommetje droppen en niks hoeven incasseren want je doet fijntjes niet mee, mja, dat vind ik jammer.

Vertel dan in elk geval wat je komt doen en waarom je gefascineerd lijkt door het minnaargebeuren.

+1

Het begint er een beetje op te lijken of je een psychologen trucje in de freak show aan het doen bent.
quote:Sense-1970 schreef op 04 juli 2014 @ 00:35:

@look, na een overpeinzing met Roos (onder dwang een cakeje af moeten staan) denk ik wel te begrijpen waarom je (jullie) een beetje een eenzijdig beeld krijgen..

Ik kom hier soms weken niet, lees dan ook weinig op dit topic, ben wel elders op dit forum te vinden.. Maar sla jullie een soort van bewust een beetje over..

Ik ben dan in mijn balans, hou me bezig waar ik me mee bezig moet houden en wil houden, werk vaak 60 70 uur per week, heb een aantal hobby's opgepakt (Jah had nog niets te doen :-D) en geniet van mijn zaak, mijn nr1, mijn huis, mijn tuin en alles wat er op dat moment gaande is..

Ik besef me dat dat ook momenten zijn dat ik hier vaker mijn neusje zou mogen laten zien, voor een grap, grol, kletspraat of ander geouwehoer..

Dat laatste vind ik zeker een heel goed plan!

Maar dat neemt de kern van wat je wél schrijft niet weg. En daarin zie ik toch echt niet dat de twee relaties echt werken. Sorry.
Na de on hold , weer contact frequent ook nog. Zeg maar dagelijks al is het via de telefoon, app, computer. Dan stel ik een vraag en zeg iets over mijn positie en dan krijg ik dit antwoord, dan schiet de nijdigheid weer in mijn hele wezen. Loop ik me nou aan te stellen of neemt hij nou de hele regie in handen. Heb dit even gekopieert zijn zijn woorden.

Lieve schat,

Binnen bepaalde grenzen heb je alle vrijheid met mij. Maar je moet niet aan mijn grenzen tornen want dan loopt het spaaks. Vaak genoeg meegemaakt nu. Jij was erbij en je weet hoe dat was......

Dames, help me even.
Zolang ik de context niet ken, niet weet wat jij letterlijk hebt gestuurd en gevraagd, kan ik niet zoveel over zijn antwoord zeggen loui.

Op zich vind ik zijn reactie vrij helder. Het is kennelijk al bekend waar de grenzen liggen (en waarom zou je die in vredesnaam op willen zoeken, geniet van wat wel kan) maar kennelijk wil jij dat niet accepteren.
Wat Oranje zegt idd, maar wat hier een tijdje terug, ivm de on hold, ook geschreven is.

Hij wil wel, maar op zijn manier en binnen zijn grenzen, zodat hij thuis veilig houdt. Jij pulkt keer op keer aan die grenzen en bent er de laatste keer wrs overheen gewalst, waardoor hij in de moeilijkheden kwam en in de paniek schoot.

Waarom zou je er nijdig van worden? Hij neemt niet de regie in handen hiermee, hij stelt zijn grenzen nog eens duidelijk. Dat is zijn goed recht. Als jij je daar niet in kunt vinden of niet mee om kunt gaan, is dit niet jouw man.

Wat was jouw vraag en wat heb je gezegd over jouw positie?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Hij neemt niet de hele regie in handen. Hij is duidelijk in wat hij je kan bieden, en dat is niet de schaduwrelatie zoals jij die voor ogen hebt. Hij is verstandig ivm zijn thuissituatie, hij is duidelijk dat hij niet wil dat dat in gevaar komt. Aan jou of jij daar wat mee kunt of dat je beter een andere minnaar kunt zoeken die jou wel meer (aandacht) kan bieden, zoals jij graag wilt.
quote:Lookolook schreef op 04 juli 2014 @ 07:53:

[...]

Dat laatste vind ik zeker een heel goed plan!

Maar dat neemt de kern van wat je wél schrijft niet weg. En daarin zie ik toch echt niet dat de twee relaties echt werken. Sorry.Laten we het er op houden dat ik hier niet zit om te bewijzen dat het wel wekt, en jij hier niet bent om het tegendeel te bewijzen
Helder, het grootste probleem is dat IK veel moeite heb met zijn grenzen/ kader.

Mijn vraag /opmerking was

Je wilt me in een hokje plaatsen en het is my way or the highway.

Het is een gepuzzel wat ik met mijn eigen gevoelens en wensen aan moet. En ok ik zeur wel degelijk, kan ook heel goed mind fucken.

Bedankt jullie scheelt weer een hele ochtend soort van beetje piekeren.
My way or the highway is erg zwartwit gesteld. En geldt andersom dan trouwens toch ook? Als hij het niet volgens jouw way kan doen kun jij ook besluiten de stekker eruit te trekken he?
Louiloui, op het moment dat jij moeite hebt met zijn duidelijke grenzen is hij niet de persoon om aan de tand te gaan voelen, maar dat moet je bij jezelf zoeken.

Dat jij je positie zoekt komt omdat jij jezelf binnen zijn grenzen nog geen plekje hebt kunnen geven. Het duidt er voor hem op dat jij je niet met die grenzen kunt verzoenen en dat maakt dat je hem of zijn relatie in gevaar brengt en dat is nou net wat hij met zijn grenzen beschermt..

De grenzen bepalen nu juist jouw positie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven