****Bar Too Much 208****
maandag 30 juni 2014 om 08:10
Goedemorgen.
Ik heb al even een beetje leedvermaak gehad, niet aardig van mij.
Bij de creche hier aan de overkant staan inmiddels 4 of 5 moeders met hun kroost te wachten, omdat blijkbaar de leidster die de creche moest openen niet aanwezig is. Creche is dus nog dicht. Stress, dat snap ik. En iedere moeder (nog geen vaders tot nu toe) die aankomt kijkt nergens naar, loopt naar het hek, constateert dat het niet open gaat en ziet dan pas die andere wachtenden.
En dat vind ik grappig.
Zo meteen met oudste naar school voor zijn eerste mondelinge examen.
Ik heb al even een beetje leedvermaak gehad, niet aardig van mij.
Bij de creche hier aan de overkant staan inmiddels 4 of 5 moeders met hun kroost te wachten, omdat blijkbaar de leidster die de creche moest openen niet aanwezig is. Creche is dus nog dicht. Stress, dat snap ik. En iedere moeder (nog geen vaders tot nu toe) die aankomt kijkt nergens naar, loopt naar het hek, constateert dat het niet open gaat en ziet dan pas die andere wachtenden.
En dat vind ik grappig.
Zo meteen met oudste naar school voor zijn eerste mondelinge examen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 3 juli 2014 om 08:16
donderdag 3 juli 2014 om 10:56
vrijdag 4 juli 2014 om 18:03
quote:Jonari schreef op 04 juli 2014 @ 17:54:
Ook toevallig, er gaan weken voorbij dat ik niet in de trein zit, maar ik was vandaag met de trein naar jouw lievelingswinkel. Nergens last van gehad. Alles reed keurig op tijd, maar ik hoorde dat er rond Leiden een stroomstoring was.
En ik moest toevallig naar Leiden. En weer terug.
Wat niet kon, althans niet met de trein.
Was het leuk bij mijn lievelingswinkel?
Ook toevallig, er gaan weken voorbij dat ik niet in de trein zit, maar ik was vandaag met de trein naar jouw lievelingswinkel. Nergens last van gehad. Alles reed keurig op tijd, maar ik hoorde dat er rond Leiden een stroomstoring was.
En ik moest toevallig naar Leiden. En weer terug.
Wat niet kon, althans niet met de trein.
Was het leuk bij mijn lievelingswinkel?
vrijdag 4 juli 2014 om 18:24
vrijdag 4 juli 2014 om 18:27
Leuk, nog een keer naar Ikea.
Laatst hadden ze in de koopjeshoek een prachtige eettafel, afgeprijsd omdat er een (licht) kleurverschil was tussen tafelblad en poten (geloof ik). Dan vind ik het jammer dat ik geen auto heb, anders had ik die tafel gekocht.
Ik ga zo uit eten en ik kan maar niet beslissen of ik met de fiets of met de bus ga.
Laatst hadden ze in de koopjeshoek een prachtige eettafel, afgeprijsd omdat er een (licht) kleurverschil was tussen tafelblad en poten (geloof ik). Dan vind ik het jammer dat ik geen auto heb, anders had ik die tafel gekocht.
Ik ga zo uit eten en ik kan maar niet beslissen of ik met de fiets of met de bus ga.
vrijdag 4 juli 2014 om 18:31
zondag 6 juli 2014 om 09:20