****Bar Too Much 208****
maandag 9 juni 2014 om 20:53
quote:Jonari schreef op 09 juni 2014 @ 20:49:
Maak volgende keer maar wat meer dan komen we weer bij je eten
We weten nu waar je woont dus dat is geen probleem.
Ik had zo'n kant-en-klaar-maaltijd, dus niks zelf maken, alleen zelf opwarmen.
Maar ik kan het vast wel voor jullie maken.
Ik ga even buurpoezen verzorgen en buurhondje uitlaten.
Maak volgende keer maar wat meer dan komen we weer bij je eten
We weten nu waar je woont dus dat is geen probleem.
Ik had zo'n kant-en-klaar-maaltijd, dus niks zelf maken, alleen zelf opwarmen.
Maar ik kan het vast wel voor jullie maken.
Ik ga even buurpoezen verzorgen en buurhondje uitlaten.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 9 juni 2014 om 20:59
woensdag 11 juni 2014 om 10:16
woensdag 11 juni 2014 om 12:10
woensdag 11 juni 2014 om 13:01
quote:Jonari schreef op 11 juni 2014 @ 12:22:
Goedemiddag.
Ik heb tot volgende week woensdag 2 honden, 6 katten, 1 konijn en 5 goudvissen onder mijn hoede.
Gelukkig niet allemaal hier in huis, alleen het hondje is er de hele dag.Wauw, ik vind het al veel als ik mijn 4 katten en 1 hondje onder mijn hoede heb. Wat een drukke bedoening.
Goedemiddag.
Ik heb tot volgende week woensdag 2 honden, 6 katten, 1 konijn en 5 goudvissen onder mijn hoede.
Gelukkig niet allemaal hier in huis, alleen het hondje is er de hele dag.Wauw, ik vind het al veel als ik mijn 4 katten en 1 hondje onder mijn hoede heb. Wat een drukke bedoening.
donderdag 12 juni 2014 om 11:02
Goedemorgen. We kunnen wel een oppasclubje beginnen. Ow, wacht, dat zijn we gewoon al. Joopp past toch vaak op het hondje van haar dochter?
Oudste belde net: vandaag hebben ze met school een uitstapje naar de roeivereniging. Die roeivereniging zit hier hemelsbreed hooguit 1,5 km vandaan. Is ie dus eerst met de taxi naar school gegaan (ruim 20 km) en daarna met een bus naar de roeivereniging (weer ruim 20 km).
Soms is het toch echt handig om brieven van school ook daadwerkelijk te lezen.
Hij belde om te vragen of ik hem dan wel wil komen ophalen straks, zodat hij niet weer twee x die ruim 20 km in bus en taxi hoeft.
Jammer alleen dat hij nu geen fiets bij zich heeft, moeten we lopen. En ik hou niet van lopen.
Oudste belde net: vandaag hebben ze met school een uitstapje naar de roeivereniging. Die roeivereniging zit hier hemelsbreed hooguit 1,5 km vandaan. Is ie dus eerst met de taxi naar school gegaan (ruim 20 km) en daarna met een bus naar de roeivereniging (weer ruim 20 km).
Soms is het toch echt handig om brieven van school ook daadwerkelijk te lezen.
Hij belde om te vragen of ik hem dan wel wil komen ophalen straks, zodat hij niet weer twee x die ruim 20 km in bus en taxi hoeft.
Jammer alleen dat hij nu geen fiets bij zich heeft, moeten we lopen. En ik hou niet van lopen.