Zaterdagmôgguh!

05-07-2014 08:03 141 berichten
Goedemorgen ladies,

Met een heerlijke rust op de achtergrond en een lekker bakkie pleur, zit ik te verzinnen wat ik moet gaan doen vandaag........................en ik heb geen flauw idee. Er zijn natuurlijk wel dingen te doen, er is altijd wat te doen, maar ik leef vandaag in ontkenning en heb besloten dat vast te houden tot morgen, na de wedstrijd dus.

Het wordt spannend vanavond. Blijven we in Brasil of gaan we morgen weer over tot de orde van de dag?

Wat ondernemen jullie vandaag allemaal? Dit is echt zo'n dag van of niets doen of ergens uitwaaien op een winderige plek, lekker bijkomen van die hitte van gister. Het zal voor velen van jullie niet het geval zijn, maar ik vind de zomer tot nu toe heerlijk.

Het is natuurlijk al vakantietijd en jullie hebben nu dagelijks al die pubers van variabele leeftijd om je heen. Zat ineens te denken aan al die diplomaverhalen en feestjes die er zijn geweest op scholen. Ook aan de juffies heb ik gedacht. Juffie Sandt en juffie Woolie in het bijzonder natuurlijk. Moet heerlijk zijn dat de vakantie is begonnen en er alleen nog maar, ik wil, op het programma staat.

Weest welkom op deze heerlijke dag en schrijft uw schrijfselen ter lering ende vermaeck.
Alle reacties Link kopieren
Ik had allerlei plannen.. helaas heeft zoon ons vannacht wakker gehouden met z'n gehoest, nu brak

We zouden voetbal gaan kijken bij vrienden vanavond, zoon zou logeren bij opa en oma. Helaas is hij astmatisch en heeft hij in dit soort periode's medicijnen nodig die opa en oma niet durven te geven..

Helaas pindakaas voor ons! hoop dat hij snel weer opknapt .. arm mannetje!
Hier trouwens geen sprake van uitwaaien.. nog steeds warm!!
Ik ben net terug van een heerlijke wandeling in het bos met de hond. Ik heb een roteert achter de rug, en even lekker mijn hoofd leegmaken is dan heilzaam.

Straks ga ik een kadootje kopen en even naar een kinderverjaardag.

En verder hou ik het heel erg rustig dit weekend. Ik ben echt toe aan even helemaal niets. Misschien dat ik nog wel verder aan mijn studie ga, maar dat is geen straf.
Goedemorgen!!

Jij alvast een heerlijke dag gewenst! Wat je uiteindelijk ook gaat doen

Volgens mij zijn in het noorden de vakanties begonnen. Hier moeten ze nog 2 weken.

Ik ga vandaag werken van 10-17 mag ik weer aan de bak. Maar heb dan wel maandag vrij! Vanavond voetbal kijken natuurlijk! Ik ga er vanuit dat we winnen!

En 1 voordeel dat ik moet werken, mijn man doet samen met dochter de wekelijkse boodschappen vandaag

En na deze zaterdag heb ik 6 vrije zaterdagen! Hoef pas 23-8 weer een zaterdag te werken, dus het word een heerlijke zomer voor mij
Hoi Cateautje,

Juffie Sandt is eigenlijk onderwijsassistent en ze moet nog twee weken hoor! Ook de ene puber wordt nog een week geanimeerd op school! Hier kijken we wel uit naar de vakantie maar het duurt nog even. Vandaag misschien wel de kampeerspullen uit het berghok trekken, want ik heb iemand iets te leen beloofd als ze gaat kamperen. Wij hebben door aanschaf van vouwwagen wel wat tent dingen over! Dus als zij gaan kamperen heb ik een heet klusje vandaag. De warmte zit nog in het huis, zeker op zolder. En zonder hitte is dit ook een warme klus!

Verder vandaag niet zo druk, een vrij normale week gehad. Dus een wasje, boodschapje en Sandtman gaat verder waar hij gebleven was!

Ik wens jou een rustig dagje en veel plezier met de voetbal!
Je bent er vroeg bij! Ik heb vorige week volgens mij ook een topic van jou gelezen over de zaterdag.

Toen twijfelde of ik zou reageren. Niet gedaan want had eigenlijk niet zo veel te melden maar ben wel altijd nieuwsgierig naar wat anderen doen.

Nu ga ik het wel doen, gewoon omdat ik tijd zat heb.

Ik wilde om 8 uur uit bed gaan maar werd al om half 7 wakker. Had het bloedheet en kon niet meer slapen. Zoiets gebeurt me nooit dus ik geniet nu extra van de extra tijd die ik ineens heb, ben helemaal niet moe ook.

Ik heb net een aflevering van De Beste Singer-Songwriter teruggekeken, ik loop een beetje achter.

Wat een heerlijk programma. Ik krijg gelijk zin om zelf ook muziek te maken.

Ik heb voorlopig nog even lekker het rijk voor mijzelf alleen. Manlief is werken.

Vanmiddag gaan we ons nieuwe bootje ophalen en naar huis varen, hoop dat het nog een beetje lekker weer wordt.

En vanavond voetbal natuurlijk! Heel veel zin in. Ik geloof erin hoor, we gaan door!!

Je schrijft over forummers die pubers om hen heen hebben die vakantie hebben. Heb jij ook nog iemand vandaag waar je rekening mee moet houden/moet zien te vermaken vandaag of lekker helemaal geen verplichting?

De hele dag helemaal NIETS doen bestaat niet dus vertel ;)
.
quote:lunalovegood schreef op 05 juli 2014 @ 08:06:

Ik had allerlei plannen.. helaas heeft zoon ons vannacht wakker gehouden met z'n gehoest, nu brak

We zouden voetbal gaan kijken bij vrienden vanavond, zoon zou logeren bij opa en oma. Helaas is hij astmatisch en heeft hij in dit soort periode's medicijnen nodig die opa en oma niet durven te geven..

Helaas pindakaas voor ons! hoop dat hij snel weer opknapt .. arm mannetje!

Het was ook erg benauwd gister, ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is geweest voor je zoon. Ik neem aan dat hij het best wel redelijk heeft gehad met die lage temperaturen en de droogte, beter dan 30 graden en veel vocht in de lucht.

Nou, ik hoop dat de wedstrijd op de eigen tv minstens zo spannend wordt.
Hier een beetje aan het wakker worden op de bank. Gisteravond beide wedstrijden gekeken dus een beetje weinig slaap gehad. Wat is dat toch met mijn kinderen, op werkdagen moet ik ze steevast wakker maken voor school/opvang en in het weekend staan ze om 6 uur klaar voor de start

Geen bijzondere plannen voor dit weekend. Lekker thuis met de kinderen. Vanavond natuurlijk de wedstrijd, en eindelijk eentje na kinderbedtijd! Heerlijk relaxt kijken zonder peuter en kleuter die constant door het beeld lopen en aandacht vragen.

Het is hier (kust ZH) trouwens erg afgekoeld na de regen van gisteravond en het regent nu weer.

Fijne dag allemaal en prettige wedstrijd vanavond!
quote:NummerZoveel schreef op 05 juli 2014 @ 08:08:

Ik ben net terug van een heerlijke wandeling in het bos met de hond. Ik heb een roteert achter de rug, en even lekker mijn hoofd leegmaken is dan heilzaam.

Straks ga ik een kadootje kopen en even naar een kinderverjaardag.

En verder hou ik het heel erg rustig dit weekend. Ik ben echt toe aan even helemaal niets. Misschien dat ik nog wel verder aan mijn studie ga, maar dat is geen straf.

Ja lekker hè, het er eventjes van nemen. Geniet ervan.

Succes met je studie!
Goedemorgen, lees dit topic altijd met veel plezier! Vandaag jarig maar voel me niet jarig. M'n zoontje van 2,5 is gistermiddag ziek geworden met hoge koorts. Verjaardag vieren is nu niet m'n prio, dat kan binnenkort wel gedaan worden. Tenslotte ben ik tot volgend jaar elke dag 40
Weersomstandigheden maken niet heel veel uit gelukkig.. er heerste wat in zijn klas en dan is hij de eerste die het ook krijgt

En als je dan al wat benauwd hebt is dat weer van gister inderdaad wel heel vervelend! nou ja, hij zit nu uit te brakken voor de TV...
Goeiemorgen allemaal!

Vandaag een rustig dagje, alleen even een wasje draaien, paar dingen strijken en naar de drogist en misschien nog uit eten bij de Mac

Verder lekker met man op de ruststand en vanavond voetbal natuurlijk.

Wij gaan winnen hoor, niks naar huis, ze blijven nog even

Fijne dag allemaal en cateautje geniet lekker van het uitwaaiertje, hier is het nog steeds windstil.
Goedemorgen Cateautje,

Vandaag moet ik werken (dus stap ik zo maar eens op de fiets) en als ik daarmee klaar ben moet ik even een wasje draaien zodat ik morgen ook weer iets schoons aan kan op het werk.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Desperate_Housewive schreef op 05 juli 2014 @ 08:10:

Goedemorgen!!

Jij alvast een heerlijke dag gewenst! Wat je uiteindelijk ook gaat doen

Volgens mij zijn in het noorden de vakanties begonnen. Hier moeten ze nog 2 weken.

Ik ga vandaag werken van 10-17 mag ik weer aan de bak. Maar heb dan wel maandag vrij! Vanavond voetbal kijken natuurlijk! Ik ga er vanuit dat we winnen!

En 1 voordeel dat ik moet werken, mijn man doet samen met dochter de wekelijkse boodschappen vandaag

En na deze zaterdag heb ik 6 vrije zaterdagen! Hoef pas 23-8 weer een zaterdag te werken, dus het word een heerlijke zomer voor mij

Echte waar, begint de vakantie zo laat voor jullie? Ik dacht dat juli een echte vakantiemaand was. Ik ben er al zo lang uit, dat weet ik allemaal niet meer.

Tuurlijk winnen we.

Werkze en een fijne dag gewenst, met een mooi vooruitzicht.
Hier ook nog twee weken school idd. Sta zelf ook voor de klas maar ben helaas al bijna twee maanden in de ziektewet dus het is even anders voor mij dit jaar.

Mijn kleuterdochter moet nog wel twee weken en dat is lang voor die kleintjes hoor. Volgend jaar een lekker kort jaar, scheelt toch best op het eind.
*zwaait even naar sno *

Het waait hier dus vriend mag weer "werken" vandaag.
quote:sandt schreef op 05 juli 2014 @ 08:13:

Hoi Cateautje,

Juffie Sandt is eigenlijk onderwijsassistent en ze moet nog twee weken hoor! Ook de ene puber wordt nog een week geanimeerd op school! Hier kijken we wel uit naar de vakantie maar het duurt nog even. Vandaag misschien wel de kampeerspullen uit het berghok trekken, want ik heb iemand iets te leen beloofd als ze gaat kamperen. Wij hebben door aanschaf van vouwwagen wel wat tent dingen over! Dus als zij gaan kamperen heb ik een heet klusje vandaag. De warmte zit nog in het huis, zeker op zolder. En zonder hitte is dit ook een warme klus!

Verder vandaag niet zo druk, een vrij normale week gehad. Dus een wasje, boodschapje en Sandtman gaat verder waar hij gebleven was!

Ik wens jou een rustig dagje en veel plezier met de voetbal!

Ik plaag jullie maar een beetje, ben een beetje lodderig.

Animeren op school betekent dat er niet meer serieus wordt geleerd, begrijp ik dat goed?

Hoe staat het met de nieuwe laag verf, schiet het al wat op?

Zal je altijd zien dat hetgeen je nodig hebt helemaal achterin het berghok ligt. Ik wens je sterkte, kracht en stamina..

Fijn dat je het wat rustiger hebt gehad deze week, anders wordt het zo'n gebed zonder end met die drukte.

Fijne dag.
Goedemorgen cateautje,

Ik zit ook met een bakkie en een sigaretje, even op mijn balkon buiten. Nu is het nog droog. Ik vind dat altijd lekker in de ochtend als ik de vogeltjes hoor fluiten en ik heb mooi uitzicht

Verder weinig doen. Het huishouden wassen, schoonmaken en opruimen. Gister wel de hele dag met een vriendin in de zon gelegen want had een vrije dag genomen maar voor vandaag staat er aardig wat regen op de planning geloof ik dus dan ben ik nooit zo actief

Vanavond uiteraard voetbal kijken met familie en aanhang bij mijn moeder thuis. Wel gezellig.

Hopen dat we winnen

Fijne dag allemaal!
.
quote:Marthe. schreef op 05 juli 2014 @ 08:13:

Je bent er vroeg bij! Ik heb vorige week volgens mij ook een topic van jou gelezen over de zaterdag.

Toen twijfelde of ik zou reageren. Niet gedaan want had eigenlijk niet zo veel te melden maar ben wel altijd nieuwsgierig naar wat anderen doen.

Nu ga ik het wel doen, gewoon omdat ik tijd zat heb.

Ik wilde om 8 uur uit bed gaan maar werd al om half 7 wakker. Had het bloedheet en kon niet meer slapen. Zoiets gebeurt me nooit dus ik geniet nu extra van de extra tijd die ik ineens heb, ben helemaal niet moe ook.

Ik heb net een aflevering van De Beste Singer-Songwriter teruggekeken, ik loop een beetje achter.

Wat een heerlijk programma. Ik krijg gelijk zin om zelf ook muziek te maken.

Ik heb voorlopig nog even lekker het rijk voor mijzelf alleen. Manlief is werken.

Vanmiddag gaan we ons nieuwe bootje ophalen en naar huis varen, hoop dat het nog een beetje lekker weer wordt.

En vanavond voetbal natuurlijk! Heel veel zin in. Ik geloof erin hoor, we gaan door!!

Je schrijft over forummers die pubers om hen heen hebben die vakantie hebben. Heb jij ook nog iemand vandaag waar je rekening mee moet houden/moet zien te vermaken vandaag of lekker helemaal geen verplichting?

De hele dag helemaal NIETS doen bestaat niet dus vertel ;)

Dit topic is haast een tradiesie aan het worden.

Weest welkom!

Ik vind het altijd lekker om vroeg wakker te zijn in de zomer, de rust en de sfeer zijn altijd zo heerlijk in de vroege morgen.

Iemand liet mij "Wash me mama" horen uit dat programma, wat was dat mooi zeg, fantastisch!

Wat leuk, een bootje. Is het echt zo klein als je zegt of is er ook ruimte voor bezoek?

Ik heb het over pubers van alle leeftijden, dus ook van 3 of 30. Ik heb er eentje van 32, maar die woont op zichzelf natuurlijk, dus die smeert z'n eigen ontbijt en zet z'n eigen koffie.

Geen verplichtingen meer. Ik ben met pensioen!!!!

Niets doen is inderdaad niet mogelijk, maar de dag zal geen enkele kracht of inzet van me krijgen.

Fijne dag.
quote:bibaatje schreef op 05 juli 2014 @ 08:14:

Hier een beetje aan het wakker worden op de bank. Gisteravond beide wedstrijden gekeken dus een beetje weinig slaap gehad. Wat is dat toch met mijn kinderen, op werkdagen moet ik ze steevast wakker maken voor school/opvang en in het weekend staan ze om 6 uur klaar voor de start

Geen bijzondere plannen voor dit weekend. Lekker thuis met de kinderen. Vanavond natuurlijk de wedstrijd, en eindelijk eentje na kinderbedtijd! Heerlijk relaxt kijken zonder peuter en kleuter die constant door het beeld lopen en aandacht vragen.

Het is hier (kust ZH) trouwens erg afgekoeld na de regen van gisteravond en het regent nu weer.

Fijne dag allemaal en prettige wedstrijd vanavond!

Kijk, dat bedoel ik nou met pubers. Geen pijl op te trekken.

Is wel lekker toch, zo'n rustig dagje, kan je een beetje bijkomen van gister.

Ik wens je een feestelijke avond met een overwinning voor oranje.

Het is hier ook heerlijk koel, maar nattigheid hebben we in Rotterdam nog niet gehad.

Geniet van je dag.
Goeiemorgen! Ik ga me vandaag (en morgen) op m'n scriptie storten, zodat maandag mijn vakantie ècht begint.

De wekker is alleen al een tijdje geleden gegaan, maar tot nu toe ben ik nog niet onder de dekens vandaan gekomen....

Fijne dag allemaal!!
quote:soho_ schreef op 05 juli 2014 @ 08:15:

Goedemorgen, lees dit topic altijd met veel plezier! Vandaag jarig maar voel me niet jarig. M'n zoontje van 2,5 is gistermiddag ziek geworden met hoge koorts. Verjaardag vieren is nu niet m'n prio, dat kan binnenkort wel gedaan worden. Tenslotte ben ik tot volgend jaar elke dag 40

Ik hoop dat je toch een fijne dag hebt. Beterschap voor je zoon!
Goedemorgen cateautje!

Lekker aan het genieten van je nieuwe vloer? Een hele fijne dag met wat je ook besluit te gaan doen.

Ik ga vandaag naar de kapper en even kijken voor een korte broek oid. Heb er op dit moment geen. En wordt wel nodig :-)

Voor de rest hebben we geen plannen voor vandaag, dus gaan we lekker rustig aan doen! Heerlijk!
Ga je nu elke zaterdagmorgen een nieuw topic openen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven