Zaterdagmôgguh!

05-07-2014 08:03 141 berichten
Goedemorgen ladies,

Met een heerlijke rust op de achtergrond en een lekker bakkie pleur, zit ik te verzinnen wat ik moet gaan doen vandaag........................en ik heb geen flauw idee. Er zijn natuurlijk wel dingen te doen, er is altijd wat te doen, maar ik leef vandaag in ontkenning en heb besloten dat vast te houden tot morgen, na de wedstrijd dus.

Het wordt spannend vanavond. Blijven we in Brasil of gaan we morgen weer over tot de orde van de dag?

Wat ondernemen jullie vandaag allemaal? Dit is echt zo'n dag van of niets doen of ergens uitwaaien op een winderige plek, lekker bijkomen van die hitte van gister. Het zal voor velen van jullie niet het geval zijn, maar ik vind de zomer tot nu toe heerlijk.

Het is natuurlijk al vakantietijd en jullie hebben nu dagelijks al die pubers van variabele leeftijd om je heen. Zat ineens te denken aan al die diplomaverhalen en feestjes die er zijn geweest op scholen. Ook aan de juffies heb ik gedacht. Juffie Sandt en juffie Woolie in het bijzonder natuurlijk. Moet heerlijk zijn dat de vakantie is begonnen en er alleen nog maar, ik wil, op het programma staat.

Weest welkom op deze heerlijke dag en schrijft uw schrijfselen ter lering ende vermaeck.
quote:lala87 schreef op 05 juli 2014 @ 09:58:

Goedemorgen!

Ik had al zo'n vermoeden dat dit een topic van jou zou zijn, Cateautje :-)

Ik heb vanochtend een kaartje geschreven voor iemand in Japan, voor Postcrossing. Die ga ik vanmiddag posten. Ik ga zo nog een aflevering van Devious Maids kijken en me daarna douchen, aankleden en opmaken. Om 12 uur komt mijn buddy (vrouw met een verstandelijke beperking) bij me op bezoek en dan gaan we samen ergens lunchen. We moeten nog even kijken wat we daarna gaan doen, hangt een beetje af van het weer.

Daarna nog even boodschappen doen en Indiaas koken voor mezelf.

En daarna voetbal kijken.

Fijn weekend dames!

Dat vind ik zooo leuk, zomaar een kaartje van/naar iemand zomaar ergens, fantastisch!

En wat leuk dat je een buddy hebt. Jij krijgt het vast heel gezellig vandaag.

Indiaas koken is heerlijk om te doen en te eten, maar ik vind wel dat het huis er het slachtoffer van is, want die meur is haast niet weg te krijgen, toch blijf ik het ook regelmatig doen, heel eigenwijs. Veel te lekker.

Geniet van de wedstrijd en je dag.
quote:fineline schreef op 05 juli 2014 @ 09:59:

Mogguh cateau!

Ik heb het hele weekend dienst,vanuit huis een soort achterwacht waarbij ik opgeroepen kan worden...best irritant want je kan niks plannen. Wil alleen wel heel graag naar de bijenkorf iets ruilen, als werk het toelaat natuurlijk!

Verder morgen een verjaardag en in de middag bij vrienden op bezoek, allemaal afhankelijk van de drukte, dus, laat het rustig blijven! )

Ja, oproepdienst is inderdaad niet leuk. Je wordt als een soort lamlendig van dat wachten en niets kunnen ondernemen.

Ik hoop dat de dag lekker snel voor je gaat, dan ben je daar ook weer van af.

Gezellig, een verjaardag. Veel plezier daar.
quote:soley79 schreef op 05 juli 2014 @ 10:01:

Goedemorgen Cateautje en de rest!

Beetje uitgeslapen want dochter is logeren. Krijg net ontbijt op bed van man. Alle ramen open gezet voor wat frisse lucht, maar het is nog knap warm! Het waait nu wel, dat is echt heerlijk.

Vanavond een feestje. Overdag maar verder prutsen aan het quietbook (ik knip me een ongeluk :-) ) en ik ben wat aan het speuren voor playmobil voor dochter. Misschien een tent of camper, als voorbereiding op de vakantie. Nog een kleine acht weken tot we gaan.... Doet me er aan denken, paspoort regelen voor dochter! Ik geloof dat ik mijn tic maar eens de ruimte moet geven vandaag: een to do lijstje maken

Fijne zaterdag!

Wat lief, ontbijt op bed.

Lekker hè, die wind.

Schiet het al een beetje op met je boek? Ben echt benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Paspoort? Misschien vind ze het leuker om thuis te blijven en al haar peuterschoolvrienden uit te nodigen om tot midden in de nacht de fuiven. Lekker het huis afbreken.

Veel plezier op je feestje en fijne dag.
quote:Noah_ schreef op 05 juli 2014 @ 10:04:

Vandaag overdag lunchen met drie vriendinnen in Utrecht.

Vanavond niks. Ben niet van het voetbal, dus denk dat ik zo'n beetje de enige ben die er niet rauwig om is als ze vanavond verliezen.Ach toe, als je er toch niet van houdt dan kan je ons toch de overwinning gunnen?
Alle reacties Link kopieren
@Cateautje:

:-D Ja hè?! Dat vind ik dus ook. Ik vind het helemaal leuk om een kaartje te zoeken dat past bij het profiel van diegene.

Haha, ja klopt. Ik ga de deur tijdens het koken maar even open zetten om de geur een beetje weg te krijgen. Het is echter mijn favoriete eten, dus ik moet er wat voor over hebben

Jij ook!
Goedemorgen allemaal!

Ik moet vandaag hard aan de slag in het huishouden, want we krijgen straks een logé (vriendin die komt gamen met mijn vriend). Morgen vier ik mijn geslaagd-feestje, dus daar ook nog boodschappen voor doen enzo.

En hopelijk vanavond de wedstrijd kijken, als mijn KPN-verbinding het dan inmiddels weer doet, want geen internet (alleen mobiel) en televisie op 't moment. Gelukkig komt vanmiddag de monteur al.

Fijn weekend!
quote:Krullevaer schreef op 05 juli 2014 @ 10:44:

Goedemorgen allemaal!

Ik moet vandaag hard aan de slag in het huishouden, want we krijgen straks een logé (vriendin die komt gamen met mijn vriend). Morgen vier ik mijn geslaagd-feestje, dus daar ook nog boodschappen voor doen enzo.

En hopelijk vanavond de wedstrijd kijken, als mijn KPN-verbinding het dan inmiddels weer doet, want geen internet (alleen mobiel) en televisie op 't moment. Gelukkig komt vanmiddag de monteur al.

Fijn weekend!

En je hebt je feest verdiend!

Ik wens je heel veel gezelligheid en plezier.

Geniet van je vakantie!
Hallo Dames,

Ik werd om 5 uur wakker met een kussensloop onder het zweet.

Hup het bed uit en onder een lekkere koude douche.

Na 5 minuten alweer warm dus dacht om 530 uur ga lekker met de hond buiten wandelen.En onder lekker versta ik dus in de frisse koelte.Nou vergeet het warme lucht.

Iedereen sliep nog dus maar de tv aangezet en opgenomen uitzendingen bekeken.Om 7 uur de was aangezet en de keuken opgeruimd en schoongemaakt.En nu doe ik de verdere dag nog maar weinig .In de serre waar het nog iets koel is nu aan het eten en computeren.En de rest slaapt nog steeds......

Regen waaaaaaaar?

Hier in het oosten nog steeds warm.

Gelukkig eigen baas en heb mezelf vrij gegeven vandaag
Dankje Cateau! Ik denk dat ik maar KPN-monteur word, ik heb alles weer aan de praat gekregen.
quote:Cateautje schreef op zaterdag 05 juli 2014 09:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fruity-Pebbles in "Zaterdagmôgguh!"" class="messagelink">Fruity-Pebbles schreef op 05 juli 2014 @ 08:43</a>:</b>

Goedemorgen cateautje!

Lekker aan het genieten van je nieuwe vloer? Een hele fijne dag met wat je ook besluit te gaan doen.

Ik ga vandaag naar de kapper en even kijken voor een korte broek oid. Heb er op dit moment geen. En wordt wel nodig :-)

Voor de rest hebben we geen plannen voor vandaag, dus gaan we lekker rustig aan doen! Heerlijk!</div></blockquote>

Ik geniet en raak ook al een beetje gewend aan m'n eigen voetstappen, dus het gaat goed.

Heb je heftige plannen bij de kapper of ga je voor onderhoud? Vertel, vertel?!

Lekker, slenterend door de dag. Geniet ervan.

Onderhoud

Heb paar weken geleden mijn saaie bruin rood geverfd. Beetje rood/koper. Ga nu bijkleuren, bij laten knippen en model steilen. Want maandagochtend hebben we een bruiloft, dus moet er netjes uitzien
quote:ElleMichelle schreef op 05 juli 2014 @ 10:50:

Hallo Dames,

Ik werd om 5 uur wakker met een kussensloop onder het zweet.

Hup het bed uit en onder een lekkere koude douche.

Na 5 minuten alweer warm dus dacht om 530 uur ga lekker met de hond buiten wandelen.En onder lekker versta ik dus in de frisse koelte.Nou vergeet het warme lucht.

Iedereen sliep nog dus maar de tv aangezet en opgenomen uitzendingen bekeken.Om 7 uur de was aangezet en de keuken opgeruimd en schoongemaakt.En nu doe ik de verdere dag nog maar weinig .In de serre waar het nog iets koel is nu aan het eten en computeren.En de rest slaapt nog steeds......

Regen waaaaaaaar?

Hier in het oosten nog steeds warm.

Gelukkig eigen baas en heb mezelf vrij gegeven vandaag

Het is hier echt fris. Ik heb zelfs de deur en het raam gesloten, omdat ik het koud kreeg. Het regent hier nu een beetje. Tja, we smelten er niet van.

Fijn dat je alles gedaan hebt zo vroeg, dan ben je daar van af.

Fijne dag, geniet van je vrij zijn.
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2014 @ 08:03:

Goedemorgen ladies,

Met een heerlijke rust op de achtergrond en een lekker bakkie pleur, zit ik te verzinnen wat ik moet gaan doen vandaag........................

Ha Cateautje, fijn dat jouw topic er weer is

En dacht na de eerste regel: Ja, laat ik beginnen met een bakkie pleur! Ik zat juist hetzelfde te bedenken als je in de opening schrijft.Juist wat nuttigs in huis, of er uit (heb eigenlijk behoefte aan een dagje sauna ofzo...)
quote:Fruity-Pebbles schreef op 05 juli 2014 @ 11:00:

[...]

Onderhoud

Heb paar weken geleden mijn saaie bruin rood geverfd. Beetje rood/koper. Ga nu bijkleuren, bij laten knippen en model steilen. Want maandagochtend hebben we een bruiloft, dus moet er netjes uitzien

Mooi rood is niet lelijk. Wat een mooi vurig hoofd krijg je dan ineens hè?Leuk!

Een bruiloft? En het thema: Oranje!
quote:Qian schreef op 05 juli 2014 @ 11:03:

[...]

Ha Cateautje, fijn dat jouw topic er weer is

En dacht na de eerste regel: Ja, laat ik beginnen met een bakkie pleur! Ik zat juist hetzelfde te bedenken als je in de opening schrijft.Juist wat nuttigs in huis, of er uit (heb eigenlijk behoefte aan een dagje sauna ofzo...)

Proost!

Beide, beetje nuttig, beetje buiten. Moet kunnen.
Goedemorgen allen!

Vandaag beetje rommelen in huis, paar boodschappen doen. Heb niet echt veel nodig. Kids gaan logeren (en eten) bij mijn ouders. Wij gaan met vrienden uit eten in een knoflook restaurant, ben benieuwd. Daarna bij die.vrienden naar de wedstrijd kijken.

Ik denk dat ik mijn nagels straks nog even rood-wit-blauw ga lakken.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 05 juli 2014 @ 11:11:

Goedemorgen allen!

Vandaag beetje rommelen in huis, paar boodschappen doen. Heb niet echt veel nodig. Kids gaan logeren (en eten) bij mijn ouders. Wij gaan met vrienden uit eten in een knoflook restaurant, ben benieuwd. Daarna bij die.vrienden naar de wedstrijd kijken.

Ik denk dat ik mijn nagels straks nog even rood-wit-blauw ga lakken.

Hm, alles met veel knoflook, heerlijk. Vergeet het knoflookijs niet, niet te versmaden.

Die gekleurde nagels doen het hem! Alle beetjes helpen!

Fijne dag en gezellige avond gewenst.
Ik vind dit altijd zo'n gezellig topic Goedemorgen Cateautje en alle anderen, gefeliciteerd aan alle jarigen en verloofden! En ach, het is al middag, maar dat geeft niet he? Ik was al wel vroeg wakker maar log nu pas in op het forum.

Vanmorgen heb ik wat boodschapjes gedaan, vanmiddag ga ik wat in huis rommelen en vanavond heb ik een feestje. Het regent hier behoorlijk, maar vanavond zou het droog moeten zijn. Ik hoop het want het is een feestje met barbecue.
quote:stokst@@rtje schreef op 05 juli 2014 @ 12:10:

Ik vind dit altijd zo'n gezellig topic Goedemorgen Cateautje en alle anderen, gefeliciteerd aan alle jarigen en verloofden! En ach, het is al middag, maar dat geeft niet he? Ik was al wel vroeg wakker maar log nu pas in op het forum.

Vanmorgen heb ik wat boodschapjes gedaan, vanmiddag ga ik wat in huis rommelen en vanavond heb ik een feestje. Het regent hier behoorlijk, maar vanavond zou het droog moeten zijn. Ik hoop het want het is een feestje met barbecue.

Het valt me op dat er vandaag maar weinig woeste plannen zijn, velen nemen de slenterpas aan, daar is het ook echt zo'n dag voor en dan in de avond iets gezelligs.

Ik hoop dat het geen BBQsoep wordt.

Geniet van je dag.
Goeiemorgen cateautje (nog net morgen , het is hier uurtje vroeger )

Niet echt woeste plannen hier , ga vanmiddag misschien even naar een funday springkussens etc .

Kinderen vermaken zich met minecraft op tablet nu dus even tijd voor mijn bakkie pleur

Ik heb erg zin in de voetbal vanavond , ik hoop dat ik morgen geen stem meer over heb

Geniet van je dag en de wedstrijd vanavond
Goedemorgen cadeautje Cateautje,

Ik ga relaxen, de tour kijken en vanavond naar Haworth om met mijn ouders naar het park te gaan. De Tour de France komt morgen in mijn mooie stad(je) en vanavond is er vanalles te doen in het park.

Mijn ouders zijn gisteren aangekomen want ze zijn allebei fiets fanaten.

Ze blijven tot maandag.

Morgen gaan we vanuit hun hotelkamer de Tour kijken. We hebben nl de perfecte plek daar.
quote:tejita schreef op 05 juli 2014 @ 12:28:

Goeiemorgen cateautje (nog net morgen , het is hier uurtje vroeger )

Niet echt woeste plannen hier , ga vanmiddag misschien even naar een funday springkussens etc .

Kinderen vermaken zich met minecraft op tablet nu dus even tijd voor mijn bakkie pleur

Ik heb erg zin in de voetbal vanavond , ik hoop dat ik morgen geen stem meer over heb

Geniet van je dag en de wedstrijd vanavond

Proost!

Je springt dan toch wel mee op die kussens hè?

Als ik je vanavond, dan schreeuw ik terug, dat moet lukken met maar een uurtje verschil. Wat zullen we feesten vanavond, moet goed gaan.

Jij ook een hele fijne dag en avond.
Oh Scamp, wat leuk voor je! Geniet van je ouders!
quote:Scamp schreef op 05 juli 2014 @ 12:36:

Goedemorgen cadeautje Cateautje,

Ik ga relaxen, de tour kijken en vanavond naar Haworth om met mijn ouders naar het park te gaan. De Tour de France komt morgen in mijn mooie stad(je) en vanavond is er vanalles te doen in het park.

Mijn ouders zijn gisteren aangekomen want ze zijn allebei fiets fanaten.

Ze blijven tot maandag.

Morgen gaan we vanuit hun hotelkamer de Tour kijken. We hebben nl de perfecte plek daar.

Goedemorgen lieve Scamp,

Wat leuk dat je ouders zijn overgestoken, heerlijk, zo'n weekendje vertrouwd.

Dus je stort je nu op de tour? Maar we hebben ook je oranjetrouw nodig hoor Scamp, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Heel fijn weekend gewenst met je ouders, geniet van het park en de tour.
Hier een caravan vol met pubers wachtend totdat de regen voorbij is en ze richting Walibi kunnen. Regen duurt nog een uur.......
Ik heb gesport, boodschapjes gedaan en nu lekker aan het lunchen..verder geen idee. Voetbal kijken. En ms wat opruimen? Of filmpje kijken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven