Zaterdagmôgguh!

05-07-2014 08:03 141 berichten
Goedemorgen ladies,

Met een heerlijke rust op de achtergrond en een lekker bakkie pleur, zit ik te verzinnen wat ik moet gaan doen vandaag........................en ik heb geen flauw idee. Er zijn natuurlijk wel dingen te doen, er is altijd wat te doen, maar ik leef vandaag in ontkenning en heb besloten dat vast te houden tot morgen, na de wedstrijd dus.

Het wordt spannend vanavond. Blijven we in Brasil of gaan we morgen weer over tot de orde van de dag?

Wat ondernemen jullie vandaag allemaal? Dit is echt zo'n dag van of niets doen of ergens uitwaaien op een winderige plek, lekker bijkomen van die hitte van gister. Het zal voor velen van jullie niet het geval zijn, maar ik vind de zomer tot nu toe heerlijk.

Het is natuurlijk al vakantietijd en jullie hebben nu dagelijks al die pubers van variabele leeftijd om je heen. Zat ineens te denken aan al die diplomaverhalen en feestjes die er zijn geweest op scholen. Ook aan de juffies heb ik gedacht. Juffie Sandt en juffie Woolie in het bijzonder natuurlijk. Moet heerlijk zijn dat de vakantie is begonnen en er alleen nog maar, ik wil, op het programma staat.

Weest welkom op deze heerlijke dag en schrijft uw schrijfselen ter lering ende vermaeck.
Alle reacties Link kopieren
Het regent,het regent,alle pannetjes nat
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2014 @ 12:49:

[...]

Goedemorgen lieve Scamp,

Wat leuk dat je ouders zijn overgestoken, heerlijk, zo'n weekendje vertrouwd.

Dus je stort je nu op de tour? Maar we hebben ook je oranjetrouw nodig hoor Scamp, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Heel fijn weekend gewenst met je ouders, geniet van het park en de tour.Scampman neemt het voetballen op voor me
quote:Scamp schreef op 05 juli 2014 @ 12:57:

[...]

Scampman neemt het voetballen op voor me Kijk, met zo'n man kan je een wedstrijd winnen.
quote:waaromdan schreef op 05 juli 2014 @ 12:49:

Hier een caravan vol met pubers wachtend totdat de regen voorbij is en ze richting Walibi kunnen. Regen duurt nog een uur.......Hebben jullie dan geen poncho's meegenomen? wat zonde van je tijd om te wachten op een beetje water.
quote:lily-rose2014 schreef op 05 juli 2014 @ 12:50:

Ik heb gesport, boodschapjes gedaan en nu lekker aan het lunchen..verder geen idee. Voetbal kijken. En ms wat opruimen? Of filmpje kijken...Lekker rustig aan, dan breekt het lijntje niet.
quote:Scamp schreef op 05 juli 2014 @ 12:36:

Goedemorgen cadeautje Cateautje,

Ik ga relaxen, de tour kijken en vanavond naar Haworth om met mijn ouders naar het park te gaan. De Tour de France komt morgen in mijn mooie stad(je) en vanavond is er vanalles te doen in het park.

Mijn ouders zijn gisteren aangekomen want ze zijn allebei fiets fanaten.

Ze blijven tot maandag.

Morgen gaan we vanuit hun hotelkamer de Tour kijken. We hebben nl de perfecte plek daar.

Scamp, wat leuk de tour kijken!

Mijn Engelsman heeft er vrij voor genomen maandag, dan zijn ze in zijn neck of the woods. Woensdag ga ik eindelijk naar hem toe.

Fijn dat je ouders er zijn, altijd gezellig denk ik zo. Veel plezier in het mooie Haworth, mooi wandelen daar als het weer het toelaat.
Hier begon het ook te regenen toen ik in de stad was, ben maar weer snel naar huis gegaan.

En heb netjes mijn hand op de knip gehouden in Dille en Kamille

Verder alleen wat kleine dingetjes gekocht. Ben niet zo'n ontzettende shopper moet ik zeggen.
Goedemor... euh middag lieve Cateau...

Ik ben, geloof ik, weer terug op aarde nadat ik dat de afgelopen dagen even niet was . (Torrent uitgevonden, leuke serie gedownload die ik al heel lang wilde zien. Helemaal afgekeken , ik kan niet meer)

Ik heb twee verjaardagen vandaag, ga vanmiddag bij jarige Jop nummer 1 ff koffie drinken en morgen nummer 2 (mijn zusje).

Verder wat betreft de 'Cateautjes-therapie' heb ik nog een mega-dillemma.

Een goede vriend van mij en ik gaan, als ik in de kroeg kijk, vaak samen voetbal kijken. Echter vanavond wil hij perse naar zijn vaste 'stamtent'. (kent de eigenaar ook goed enz.)

Ik vertik dat dus werkelijk want ik vind die tent verschrikkelijk.

Nu is het nogal laat en weet ik niet of ik dat trek, maar als ik dat wel doe, zal ik alleen gaan? Het is daar pokke druk waarschijnlijk dus dan sta ik toch voor lul ... ??
[quote]Cateautje schreef op 05 juli 2014 @ 12:45:

[...]

Als ik je vanavond, dan schreeuw ik terug, dat moet lukken met maar een uurtje verschil. Wat zullen we feesten vanavond, moet goed gaan.

Ik doe mijn ramen wagen wijd open dus komt goed

Scamp heel veel plezier met je ouders
quote:Wollstonecraft schreef op 05 juli 2014 @ 13:14:

Hier begon het ook te regenen toen ik in de stad was, ben maar weer snel naar huis gegaan.

En heb netjes mijn hand op de knip gehouden in Dille en Kamille

Verder alleen wat kleine dingetjes gekocht. Ben niet zo'n ontzettende shopper moet ik zeggen.

Da's knap. Ze nodigen je echt uit om je te begaan in volledige hebberigheid.

Geen shopper? maar je zit wel elke week in de bus richting stad. Ga je gewoon voor de gezelligheid, beetje de stad als museumattractie? Ik doe dat wel regelmatig en dan een kop koffie ergens, geeft rust.
Goedemiddag inmiddels al!

Ik had allerlei plannen maar door de regenbuien die hier doorlopend langskomen heb ik die maar in de ijskast gezet. Wel boodschappen gedaan en gestofzuigd (en de badkamer en keuken gepoetst). Ik ga zo straks toch even de stad in met een paraplu omdat mijn favoriete boekhandel uitverkoop heeft, en verder misschien nog sporten, mijn Spaans oefenen, schilderen of een combinatie van die dingen (opeenvolgend, niet tegelijkertijd ). Verder moet ik eigenlijk mijn huis opruimen (ik ga volgende week op vakantie) maar daar heb ik geen zin in dus ik denk dat ik vanavond een pizza in de oven schuif en voor de tv ga hangen.

Fijne dag allemaal!
quote:marilyn82 schreef op 05 juli 2014 @ 13:20:

Goedemor... euh middag lieve Cateau...

Ik ben, geloof ik, weer terug op aarde nadat ik dat de afgelopen dagen even niet was . (Torrent uitgevonden, leuke serie gedownload die ik al heel lang wilde zien. Helemaal afgekeken , ik kan niet meer)

Ik heb twee verjaardagen vandaag, ga vanmiddag bij jarige Jop nummer 1 ff koffie drinken en morgen nummer 2 (mijn zusje).

Verder wat betreft de 'Cateautjes-therapie' heb ik nog een mega-dillemma.

Een goede vriend van mij en ik gaan, als ik in de kroeg kijk, vaak samen voetbal kijken. Echter vanavond wil hij perse naar zijn vaste 'stamtent'. (kent de eigenaar ook goed enz.)

Ik vertik dat dus werkelijk want ik vind die tent verschrikkelijk.

Nu is het nogal laat en weet ik niet of ik dat trek, maar als ik dat wel doe, zal ik alleen gaan? Het is daar pokke druk waarschijnlijk dus dan sta ik toch voor lul ... ??

Dus jij zit nu met vierkante ogen?

Met verjaardagen is er altijd vermaak. Gefeliciteerd met je zusje en je Job.

Ja! Ga Alleen! Je denkt toch niet dat ze daar ook maar één seconde bij stilstaan? Het enige dat telt is de wedstrijd. Al was je een jonge Brigitte Bardot, dan zou je nog niks kunnen versieren daar. De ogen en gedachten gaan allemaal naar voetbal, dus ga nou maar, is gezellig voor je. Leuk, met z'n allen in spanning en juichen bij de ontlading. Fantastisch toch?!!
Het regent hier ook trouwens inmiddels. Niet erg, ik houd niet van dat snikhete weer, mijn plantjes ook niet...

Tralalala....(ben vrolijk) tralalalala...
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2014 @ 13:29:

[...]

Da's knap. Ze nodigen je echt uit om je te begaan in volledige hebberigheid.

Geen shopper? maar je zit wel elke week in de bus richting stad. Ga je gewoon voor de gezelligheid, beetje de stad als museumattractie? Ik doe dat wel regelmatig en dan een kop koffie ergens, geeft rust.

Ga niet elke week hoor, maar wel bijna, want ik haal mijn kaas altijd op de markt. En dan vaak nog een lekker brood erbij. Maar dan ben ik soms alweer thuis voor de rest van de winkels open zijn.

Vind het niet leuk om door het centrum te lopen met massa's andere mensen.
quote:cerulli schreef op 05 juli 2014 @ 13:33:

Ik had allerlei plannen maar door de regenbuien die hier doorlopend langskomen heb ik die maar in de ijskast gezet. Wel boodschappen gedaan en gestofzuigd (en de badkamer en keuken gepoetst). Ik ga zo straks toch even de stad in met een paraplu omdat mijn favoriete boekhandel uitverkoop heeft, en verder misschien nog sporten, mijn Spaans oefenen, schilderen of een combinatie van die dingen (opeenvolgend, niet tegelijkertijd ). Verder moet ik eigenlijk mijn huis opruimen (ik ga volgende week op vakantie) maar daar heb ik geen zin in dus ik denk dat ik vanavond een pizza in de oven schuif en voor de tv ga hangen.

Fijne dag allemaal!Fijne dag Cerulli, heerlijk, snuffelen in een boekenwinkel, ga je voor iets speciaals of kijk je wat je tegenkomt?

Fijne dag allemaal!

Spaans oefenen terwijl je schildert is wel lekker relaxed. Dat schilderen geeft je dubbel zoveel concentratie op het Spaans dan wanneer je je er exclusief op richt.

Je hebt al zoveel gepoetst........................genoeg voor vandaag!

Fijne dag.
quote:Wollstonecraft schreef op 05 juli 2014 @ 13:37:

[...]

Fijne dag Cerulli, heerlijk, snuffelen in een boekenwinkel, ga je voor iets speciaals of kijk je wat je tegenkomt?Ik laat me verrassen, ik ben nergens speciaal naar op zoek. En eigenlijk heb ik al veel te veel boeken dus misschien zou ik het beter niet kunnen doen . Maar meestal vind ik wel iets moois in de uitverkoop wat ik anders niet snel gekocht zou hebben. Een complete editie van Frank Miller's Sin City reeks bijvoorbeeld, waar de winkel vanaf wilde. Ik ben benieuwd.
quote:bankje schreef op 05 juli 2014 @ 08:25:

*zwaait even naar sno *

Het waait hier dus vriend mag weer "werken" vandaag.

Hier waait het ook (wel met vlagen). Helaas moest ik 'echt´ werken vandaag.
Snjókorn falla, á allt og alla
Maar Cateau, mijn stad is de helft kleiner als Rotjeknor...

Niet dat de halve stad mij kent, maar toch...

Zucht.....

Misschien, als ik zin en puf heb, ga ik. Maar als ik echt geen zin heb dan blijf ik toch thuis.

Al zou het idd. wel een hele goede oefening voor mij zijn :-) ...
Goedemiddag allen!

Hier gesport, boodschappen gedaan, nu even rustig kleppen op het forum, beetje lezen, wat aanrommelen voordat de invasie van vrienden van Zonen binnen waaien om de wedstrijden te kijken. Ik doe de hapjes, de heren nemen bier mee.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:marilyn82 schreef op 05 juli 2014 @ 14:24:

Maar Cateau, mijn stad is de helft kleiner als Rotjeknor...

Niet dat de halve stad mij kent, maar toch...

Zucht.....

Misschien, als ik zin en puf heb, ga ik. Maar als ik echt geen zin heb dan blijf ik toch thuis.

Al zou het idd. wel een hele goede oefening voor mij zijn :-) ...

Dus je woont in een stad met 325.000 mensen?

Voor puf kan je een middagdutje doen.

Ik kan vanavond naar de bios om de wedstrijd te kijken. Zit te bedenken wat ik wil, want in de bios mag je in feite niks en een sigaretje tegen de wedstrijdspanning moet kunnen natuurlijk.
Goedemiddag Cateau!

Liefs van Luna
Geen idee maar het is een stukkie kleiner...

Ok, als ik zin heb ga ik gewoon, kan mij het schelen..

Ik heb trouwens gemerkt dat als je alleen aan de bar staat je veel sneller aanspraak hebt

Fijne dag allemaal!

Goed bezig! Ik moet nog boodschappen en poetsen en zo. Heerlijk, snuffelen in een boekhandel. Kijk maar uit dat je niet met tassen vol thuiskomt, "want het was in de aanbieding"

Leuke hobby's heb jij! Spaans en schilderen, klinkt inderdaad als een combi. Of sporten terwijl je luistert naar Spaanse woordjes. Veel plezier in ieder geval.
Voor wie het weten wil: ik ben geslaagd. Van de week zag ik een documentaire over H.P. Lovecraft, een schrijver van horrorverhalen die ik een beetje vergeten was. Zonde, want ik heb veel van hem gelezen en vond het ook goed. De winkel dacht daar anders over: voor twee euro heb ik een verhalenbundel van hem mee mogen nemen. Ik bewaar hem voor mijn vakantie.

Verder is mijn energie blijkbaar op voor vandaag dus sport wacht maar tot morgen. De regent klettert ook weer vrolijk naar beneden dus ik kruip maar eens op de bank voor de TV. Ook wel eens fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven