Zaterdagmôgguh!

05-07-2014 08:03 141 berichten
Goedemorgen ladies,

Met een heerlijke rust op de achtergrond en een lekker bakkie pleur, zit ik te verzinnen wat ik moet gaan doen vandaag........................en ik heb geen flauw idee. Er zijn natuurlijk wel dingen te doen, er is altijd wat te doen, maar ik leef vandaag in ontkenning en heb besloten dat vast te houden tot morgen, na de wedstrijd dus.

Het wordt spannend vanavond. Blijven we in Brasil of gaan we morgen weer over tot de orde van de dag?

Wat ondernemen jullie vandaag allemaal? Dit is echt zo'n dag van of niets doen of ergens uitwaaien op een winderige plek, lekker bijkomen van die hitte van gister. Het zal voor velen van jullie niet het geval zijn, maar ik vind de zomer tot nu toe heerlijk.

Het is natuurlijk al vakantietijd en jullie hebben nu dagelijks al die pubers van variabele leeftijd om je heen. Zat ineens te denken aan al die diplomaverhalen en feestjes die er zijn geweest op scholen. Ook aan de juffies heb ik gedacht. Juffie Sandt en juffie Woolie in het bijzonder natuurlijk. Moet heerlijk zijn dat de vakantie is begonnen en er alleen nog maar, ik wil, op het programma staat.

Weest welkom op deze heerlijke dag en schrijft uw schrijfselen ter lering ende vermaeck.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan een mooie deal Cerulli. Knap dat je kan wachten met lezen tot je vakantie (wanneer begint die?)
Snjókorn falla, á allt og alla
Vandaag een dag met huishoudelijke klussen, maar nu een beetje lezen, wijntje erbij en vanavond een filmpje kijken, ben denk ik een van de weinige die geen voetbal gaat kijken vanavond heb er helemaal niks mee.
Nou Cateau, ben weer terug uit Mokum. Was naar een twaalf stappen bijeenkomst voor mensen met een eetverslaving. Naderhand nog met iemand in een café fijn gekletst, warme melk met veel schuim gedronken, broodje bakkeljauw in de Pijp gegeten....Nét niet nat geregend.

OV fiets ging als een zonnetje. Stond binnen een halve minuut weer buiten mét fiets!

Toen ik bijna thuis was, bij een vriendin aangebeld en we zijn samen nog even naar een dorp verderop gefietst om een stukje kunstroute te lopen. Was echt mooi. Donkere luchten, even uitwaaien in het benauwde weer... was nog nooit op dat stukje in het bos geweest, dus fijn om wat nieuws te ontdekken.

Laatste stuk terug was allemaal heuvelaf, ook lekker hoor, al die bomen omzomen de weg en ik hoor mijn fiets snorren, hoef niks en ben bijna thuis!

Had gister een grote pan soep gemaakt, dus die ga ik zo opwarmen. Heb jij vanavond nog gezelschap of ben je alleen?
Naast mijn baan als barvrouw ben ik ook nog strandwacht. Het leukste baantje wat er is, maar ook zwaar.

Vandaag mocht ik weer na 2 weken, en we hebben een taaie training achter de rug, poeh!

10 kilometer door het mulle zand rennen, anderhalve kilometer zwemmen, EHBO training en wat reddingsoperaties geoefend.

Volledig verbrand en ontzettend stijf onder de douche zo en daarna een goed plekje in de kroeg vinden om de verschrikkelijk spannende wedstrijd van vanavond te kijken, zin in!
Altijd blijven lachen en je bordje leegeten!
quote:hanke321 schreef op 05 juli 2014 @ 18:38:

Nou Cateau, ben weer terug uit Mokum. Was naar een twaalf stappen bijeenkomst voor mensen met een eetverslaving. Naderhand nog met iemand in een café fijn gekletst, warme melk met veel schuim gedronken, broodje bakkeljauw in de Pijp gegeten....Nét niet nat geregend.

OV fiets ging als een zonnetje. Stond binnen een halve minuut weer buiten mét fiets!

Toen ik bijna thuis was, bij een vriendin aangebeld en we zijn samen nog even naar een dorp verderop gefietst om een stukje kunstroute te lopen. Was echt mooi. Donkere luchten, even uitwaaien in het benauwde weer... was nog nooit op dat stukje in het bos geweest, dus fijn om wat nieuws te ontdekken.

Laatste stuk terug was allemaal heuvelaf, ook lekker hoor, al die bomen omzomen de weg en ik hoor mijn fiets snorren, hoef niks en ben bijna thuis!

Had gister een grote pan soep gemaakt, dus die ga ik zo opwarmen. Heb jij vanavond nog gezelschap of ben je alleen?

Wat heb je een heerlijke dag gehad.

Lekker, bakkeljauw. Verkopen ze dat bij jou in de buurt?

Is dat een kunstroute met beelden in de buitenlucht?

Heerlijk hè, je naar beneden laten rijden op de fiets? Zeker met je neus in de wind.

Ik hoop dat de bijeenkomst je heeft gebracht wat je ervan wenste.

Welkom thuis en geniet van je avond.

Ik ben vanavond alleen thuis, dat doe ik toch liever dan in een benauwde donkere bios zitten, zonder dat ik mag roken en m'n kont niet kan keren.

Heb het prima naar m'n zin hoor. Ik heb een fles Merlot druivensap gehaald, dat vind ik zooo lekker, dus dat komt helemaal goed.
quote:chardonientje schreef op 05 juli 2014 @ 18:46:

Naast mijn baan als barvrouw ben ik ook nog strandwacht. Het leukste baantje wat er is, maar ook zwaar.

Vandaag mocht ik weer na 2 weken, en we hebben een taaie training achter de rug, poeh!

10 kilometer door het mulle zand rennen, anderhalve kilometer zwemmen, EHBO training en wat reddingsoperaties geoefend.

Volledig verbrand en ontzettend stijf onder de douche zo en daarna een goed plekje in de kroeg vinden om de verschrikkelijk spannende wedstrijd van vanavond te kijken, zin in!

Respect!

Ik zou om half 8 voor pampus in bed liggen, als ik het al had gekund.

Geniet van de wedstrijd en je avond.
quote:cerulli schreef op 05 juli 2014 @ 13:41:

[...]

Ik laat me verrassen, ik ben nergens speciaal naar op zoek. En eigenlijk heb ik al veel te veel boeken dus misschien zou ik het beter niet kunnen doen . Maar meestal vind ik wel iets moois in de uitverkoop wat ik anders niet snel gekocht zou hebben. Een complete editie van Frank Miller's Sin City reeks bijvoorbeeld, waar de winkel vanaf wilde. Ik ben benieuwd.Leuk! Veel leesplezier.
quote:marilyn82 schreef op 05 juli 2014 @ 14:46:

Geen idee maar het is een stukkie kleiner...

Ook, als ik zin heb ga ik gewoon, kan mij het schelen..

Ik heb trouwens gemerkt dat als je alleen aan de bar staat je veel sneller aanspraak hebt Gewoon gaan! Je zult zien dat het achteraf reuze meeviel... Veel plezier.
quote:snjokorn schreef op 05 juli 2014 @ 18:12:

Dat is dan een mooie deal Cerulli. Knap dat je kan wachten met lezen tot je vakantie (wanneer begint die?)Komende vrijdag vertrek ik. Aangezien ik weet dat ik van zijn langzalzeleven niet zo lang van een boek af kan blijven heb ik het maar laten inpakken .
quote:cerulli schreef op 05 juli 2014 @ 19:32:

[...]

Komende vrijdag vertrek ik. Aangezien ik weet dat ik van zijn langzalzeleven niet zo lang van een boek af kan blijven heb ik het maar laten inpakken .

Heerlijk, zo'n cadeautje voor jezelf.
Snjókorn falla, á allt og alla

[...]

Komende vrijdag vertrek ik. Aangezien ik weet dat ik van zijn langzalzeleven niet zo lang van een boek af kan blijven heb ik het maar laten inpakken .

Leuk dat je geslaagd bent Cerulli.

Alvast fijne vakantie gewenst.

De komende weken komen allerlei mensen misschien wel vanuit vakantielanden even binnenwaaien op het zaterdagtopic
Nog net voordat de zaterdag is afgelopen jouw topic opgezocht! Eindelijk een momentje voor mezelf en een vrije computer!

Ja ja, de wedstrijd is bezig, ik weet het. Ik kijk met een scheef oog. Net mijn dochter naar boven gestuurd. Papa had gezegd dat ze mocht kijken, maar nu ligt hij op zolder te kijken en zit ik beneden. Vandaag vroege dienst gehad, toen een feestje en toen nog een bbq. Morgen ook weer vroege dienst.

Baal een beetje. Heb wat woorden gehad met mijn man. Het valt me steeds meer op dat hij soms best wel egoïstisch is, een trekje wat me steeds meer opvalt en steeds minder bevalt... Niet fijn. We hebben wat ups en downs gehad de laatste tijd en ik dacht dat we weer op de goede weg waren, maar dat viel vandaag weer even tegen. En dan twijfel ik zo! Wil ik dit nog wel voor de rest van mijn leven? Heb ik het alleen (met de kinderen natuurlijk) niet fijner? Is het dan voor de kinderen ook niet rustiger en vooral gezelliger? Ah ja, allemaal sombere hersenspinsels die morgen hopelijk weer vervlogen zijn.

Nou, een hoop geneuzel over mezelf, sorry! Wel fijn om even van me af te schrijven. Heb getwijfeld of ik er een topic over zou openen. Maar ja, erg herkenbaar en de reacties van de viva-dames kunnen soms snoeihard zijn. Eerlijk ook, maar daar ben ik (nog?) niet aan toe.

Ik hoop dat jouw zaterdag cateautje, een fijne was!!!

[...]

Komende vrijdag vertrek ik. Aangezien ik weet dat ik van zijn langzalzeleven niet zo lang van een boek af kan blijven heb ik het maar laten inpakken .Heel slim! Ik moest er even om glimlachen, ik zie je voor me (ok, je avatar dan) met een ingepakt boek en dan jezelf streng toespreken: nee, Cerulli, die mag je vrijdag pas uitpakken!
quote:Supersas09 schreef op 05 juli 2014 @ 23:11:

Nog net voordat de zaterdag is afgelopen jouw topic opgezocht! Eindelijk een momentje voor mezelf en een vrije computer!

Ja ja, de wedstrijd is bezig, ik weet het. Ik kijk met een scheef oog. Net mijn dochter naar boven gestuurd. Papa had gezegd dat ze mocht kijken, maar nu ligt hij op zolder te kijken en zit ik beneden. Vandaag vroege dienst gehad, toen een feestje en toen nog een bbq. Morgen ook weer vroege dienst.

Baal een beetje. Heb wat woorden gehad met mijn man. Het valt me steeds meer op dat hij soms best wel egoïstisch is, een trekje wat me steeds meer opvalt en steeds minder bevalt... Niet fijn. We hebben wat ups en downs gehad de laatste tijd en ik dacht dat we weer op de goede weg waren, maar dat viel vandaag weer even tegen. En dan twijfel ik zo! Wil ik dit nog wel voor de rest van mijn leven? Heb ik het alleen (met de kinderen natuurlijk) niet fijner? Is het dan voor de kinderen ook niet rustiger en vooral gezelliger? Ah ja, allemaal sombere hersenspinsels die morgen hopelijk weer vervlogen zijn.

Nou, een hoop geneuzel over mezelf, sorry! Wel fijn om even van me af te schrijven. Heb getwijfeld of ik er een topic over zou openen. Maar ja, erg herkenbaar en de reacties van de viva-dames kunnen soms snoeihard zijn. Eerlijk ook, maar daar ben ik (nog?) niet aan toe.

Ik hoop dat jouw zaterdag cateautje, een fijne was!!!

Is het echt zo erg dat je dat soort gedachten hebt? Dat is best zwaar. Misschien moet je hem dan toch maar eens duidelijk maken dat het tijd is om te gaan zitten en alles eens goed door te spreken en als dat niet samen kan en er moet toch echt iets gebeuren, dan lijkt een relatietherapeut me geen slecht idee.

Ik snap heel goed dat je het morgen weer bewust vergeten bent, maar zolang je niet ingrijpt, dan blijft de ergernis en die wordt alleen maar erger, met alle kwalijke gevolgen van dien. Zorg er dus voor dat dit uit de weg geruimd wordt.

Ik hoop dat je een goede dag hebt gehad verder.

We zijn er altijd voor je hè, dat weet je. Als er iets is en je wil het er verder over hebben, trek dan aan de bel. Doen hoor!
Heb flink zitten balen gisteren, ik wilde wel naar de kroeg

maar ik was echt kapot moe.

Dutje tussendoor wilde ik wel maar geen tijd en toen ik wel tijd had lukte het niet .

Nou ja, een avondje thuis heeft ook wel voordelen.

Geen kater sinds 3 weken ... en bovendien word ik over 2 uur opgehaald ivm verjaardag zusje...
quote:marilyn82 schreef op 06 juli 2014 @ 09:39:

Heb flink zitten balen gisteren, ik wilde wel naar de kroeg

maar ik was echt kapot moe.

Dutje tussendoor wilde ik wel maar geen tijd en toen ik wel tijd had lukte het niet .

Nou ja, een avondje thuis heeft ook wel voordelen.

Geen kater sinds 3 weken ... en bovendien word ik over 2 uur opgehaald ivm verjaardag zusje...

Je hebt vandaag een feestje toch?

Moe is moe, niets aan te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven