Borderline wie herkent dit.
zondag 6 juli 2014 om 19:23
Beste dames en heren van het forum,
SVP NIET QUOTEN , bedankt !!
Graag wil ik jullie ongezouten, eerlijke mening vragen. In verband met mijn ziekelijke jaloezie en onzekerheid , ben ik onder behandeling van een psychiater.
Ik heb nu een tijd een relatie , maar door de jaloersheid hebben we de grootste problemen.
Wie kan me helpen relativeren ...?
Het is heel vreemd maar mijn jaloezie bestaat uit gedachten over het verleden van mijn vriend en dingen die hij gezegd heeft vnl over sex.
Zo heeft hij bv gezegd we gaan net zo lang door tot we samen gaan kotsen.
(In mijn hoofd is mijn waarheid dan dat ze net zo lang door sexten tot hij klaarkwam en zij ging spuiten)
Of hij met zijn vinger snel te bewegen in mijn navel en zegt dan psssjjjjtttt .
( de waarheid in mijn hoofd is dat hij iemand spuitend klaar liet komen)
Of ik vroeg ben ik de mooiste vriendin die je ooit hebt gehad ?
Dan zei hij nee , maar je bent wel het leukste totaalplaatje.
Later vertelde hij me dat dit allemaal niet klopt en dat hij het anders bedoeld heeft dan dat ik het interpreteer omdat hij dacht dat ik vreselijk veel ervaring had en hij zich onzeker voelde en stoer gepraat heeft.
Mijn gedachten slopen me ik kan nergens meer van genieten en ben steeds boos door deze zinnen.
Er schijnt een deel van mijn hersenen niet te kunnen relativeren en een ander had zich hier misschien helemaal niet druk om gemaakt.
Ik ben ook depressief bevonden.
Zelf denk ik nog steeds aan borderline, woede aanvallen, jaloezie , driftbuien, noem maar op.
Willen jullie me alsjeblieft proberen te relativeren of een schop onder mijn kont geven.
Mijn vriend is lief eerlijk betrouwbaar en verder alles voor me, hij hoeft niet afgekraakt te worden, de problemen liggen bij mij...
SVP NIET QUOTEN , bedankt !!
Graag wil ik jullie ongezouten, eerlijke mening vragen. In verband met mijn ziekelijke jaloezie en onzekerheid , ben ik onder behandeling van een psychiater.
Ik heb nu een tijd een relatie , maar door de jaloersheid hebben we de grootste problemen.
Wie kan me helpen relativeren ...?
Het is heel vreemd maar mijn jaloezie bestaat uit gedachten over het verleden van mijn vriend en dingen die hij gezegd heeft vnl over sex.
Zo heeft hij bv gezegd we gaan net zo lang door tot we samen gaan kotsen.
(In mijn hoofd is mijn waarheid dan dat ze net zo lang door sexten tot hij klaarkwam en zij ging spuiten)
Of hij met zijn vinger snel te bewegen in mijn navel en zegt dan psssjjjjtttt .
( de waarheid in mijn hoofd is dat hij iemand spuitend klaar liet komen)
Of ik vroeg ben ik de mooiste vriendin die je ooit hebt gehad ?
Dan zei hij nee , maar je bent wel het leukste totaalplaatje.
Later vertelde hij me dat dit allemaal niet klopt en dat hij het anders bedoeld heeft dan dat ik het interpreteer omdat hij dacht dat ik vreselijk veel ervaring had en hij zich onzeker voelde en stoer gepraat heeft.
Mijn gedachten slopen me ik kan nergens meer van genieten en ben steeds boos door deze zinnen.
Er schijnt een deel van mijn hersenen niet te kunnen relativeren en een ander had zich hier misschien helemaal niet druk om gemaakt.
Ik ben ook depressief bevonden.
Zelf denk ik nog steeds aan borderline, woede aanvallen, jaloezie , driftbuien, noem maar op.
Willen jullie me alsjeblieft proberen te relativeren of een schop onder mijn kont geven.
Mijn vriend is lief eerlijk betrouwbaar en verder alles voor me, hij hoeft niet afgekraakt te worden, de problemen liggen bij mij...
zondag 6 juli 2014 om 22:59
ik snap je titel eigenlijk niet bij je verhaal.
maar dit gaat dus al een jaar zo. jij die jaloers bent op zijn exen.
omdat jij veel sekservaring hebt werd hij onzeker en begon wat te pochen over kotsen
(wat ik dus letterlijk nam toen ik dat las, blijven neuken tot je er kotsmisselijk van werd en alles eruit zou kotsen)
en in de navel prikken, wdn?! pssssj als in leeglopen? of is dat een opwindend iets, of leg uit.
maar ok, jij weet dat je verkeerd denkt dus als je dat weet hoef je niet meer verkeerd te denken. het kan soms zo simpel zijn
maar dit gaat dus al een jaar zo. jij die jaloers bent op zijn exen.
omdat jij veel sekservaring hebt werd hij onzeker en begon wat te pochen over kotsen
(wat ik dus letterlijk nam toen ik dat las, blijven neuken tot je er kotsmisselijk van werd en alles eruit zou kotsen)
en in de navel prikken, wdn?! pssssj als in leeglopen? of is dat een opwindend iets, of leg uit.
maar ok, jij weet dat je verkeerd denkt dus als je dat weet hoef je niet meer verkeerd te denken. het kan soms zo simpel zijn
maandag 7 juli 2014 om 12:51
Hij heeft me ook weleens gezegd als grapje , als hij lang doorgaat (de piemel) wordt hij misselijk en moet hij kotsen. (Cq klaarkomen bedoelt hij daarmee)
Als ze alle twee moesten kotsen moeten er dus twee ejaculeren.
Dan ga ik er vanuit dat hij exen heeft die kunnen spuiten.
En voel ik me een kruk want ik kan dat niet.
Laat staan klaarkomen terwijl hij me penetreert.
En die navel doet hij in mijn optiek als voorbeeld hoe hij iemand laat spuiten, die beweging en dan dat geluid erbij.
Gisteren erge ruzie gehad. Moest zeggen dat ik ooit geswingd heb , geneukt op een podium en de vraag wie er dan hypocriet is.
Plus erbij zeggen dat ik div medicijnen voor mijn probleem heb.
M.a.w. Dat het in mijn hoofd niet goed zit, maar daar ben ik al 20 jaar achter......
Bgb nog niets ontvangen
Als ze alle twee moesten kotsen moeten er dus twee ejaculeren.
Dan ga ik er vanuit dat hij exen heeft die kunnen spuiten.
En voel ik me een kruk want ik kan dat niet.
Laat staan klaarkomen terwijl hij me penetreert.
En die navel doet hij in mijn optiek als voorbeeld hoe hij iemand laat spuiten, die beweging en dan dat geluid erbij.
Gisteren erge ruzie gehad. Moest zeggen dat ik ooit geswingd heb , geneukt op een podium en de vraag wie er dan hypocriet is.
Plus erbij zeggen dat ik div medicijnen voor mijn probleem heb.
M.a.w. Dat het in mijn hoofd niet goed zit, maar daar ben ik al 20 jaar achter......
Bgb nog niets ontvangen
maandag 7 juli 2014 om 13:04
maandag 7 juli 2014 om 13:18
Ik begrijp je gedachtes wel, zelf had ik ze ook toen ik in de twintig was. Vraag je vriend om het niet meer over sexuele ervaringen met anderen te hebben, en het hele spuitgebeuren te laten. Hij heeft gezegd dat hij het met jou het allerfijnste vindt, onthoud dat en probeer te genieten. Besef je dat wanneer zulke gedachten opspelen, het je eigen bodemloze put is.
vaak is praten erover goed, je onzekerheid bespreken, maar laat het er wat dit betreft daarna hierbij. In mijn ervaring lijden deze gedachten tot vragen, meer onzekerheid, de onzekerheid willen weghebben door nog meer vragen te stellen, waarvan de antwoorden nog onzekerder maken enz.
Dus, zeg hem dat dit je onzeker maakt, laat t spuiten-verhaal achter je(hij ook!) en geniet er samen van.
vaak is praten erover goed, je onzekerheid bespreken, maar laat het er wat dit betreft daarna hierbij. In mijn ervaring lijden deze gedachten tot vragen, meer onzekerheid, de onzekerheid willen weghebben door nog meer vragen te stellen, waarvan de antwoorden nog onzekerder maken enz.
Dus, zeg hem dat dit je onzeker maakt, laat t spuiten-verhaal achter je(hij ook!) en geniet er samen van.
maandag 7 juli 2014 om 13:23
Dat swingen en neuken op podium staat er los van i.m.o.
het punt is dat jij t gevoel hebt te kort te schieten/niet goed genoeg te zijn omdat jij niet kunt waar hij zo over opschept> spuiten.
Om dat gevoel gaat het> tekortschieten/niet goed genoeg zijn.
klopt dat TO?.
Ik zou hem dat zeggen in een laatste gesprek hierover, en dan jullie beiden sexverledens achter je laten.
het punt is dat jij t gevoel hebt te kort te schieten/niet goed genoeg te zijn omdat jij niet kunt waar hij zo over opschept> spuiten.
Om dat gevoel gaat het> tekortschieten/niet goed genoeg zijn.
klopt dat TO?.
Ik zou hem dat zeggen in een laatste gesprek hierover, en dan jullie beiden sexverledens achter je laten.
maandag 7 juli 2014 om 15:42
quote:missoni schreef op 07 juli 2014 @ 12:51:
Bgb nog niets ontvangen
Raar.
Ik kan het hier wel even grof neerzetten; ik had je bedankt voor je openhartigheid en als je het fijn vindt om aandacht te krijgen/ gehoord te worden dat ik dat dan graag doe.
Bgb nog niets ontvangen
Raar.
Ik kan het hier wel even grof neerzetten; ik had je bedankt voor je openhartigheid en als je het fijn vindt om aandacht te krijgen/ gehoord te worden dat ik dat dan graag doe.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 7 juli 2014 om 19:50
@loquase ja dat moest ik van hem zeggen.
@richelle klopt vragen roepen vragen op en het een roept het ander op, een gebed zonder einde.
En wat je zegt over dat spuiten hij zegt dat dit de waarheid in mijn hoofd is dat hij dat nooit bij meiden heeft gedaan, dat hij niet weet waarom hij dat gezegd heeft en zoveel zegt waar hij niets mee bedoelt.
Ik weeg alle woorden op een goudschaal, wantrouwend door mijn verleden....
@rover je hebt gelijk maar hoe krijg ik dit mijn kop ingestampt?
Ws precies wat de psych zegt: Stoppen met die nonsens!
@ rochel jazeker heeft reageren zin ik voel me nog steeds zo ellendig, de depressie of het geen wat de vragen in mijn hoofd gooit of is dat hetzelfde ?
@ viva amber, ik ben degene die dit veroorzaakt.
@ Bianca , zonder uit te wijden, snap je mijn hoofd gezien mijn verleden ?
Dank , ik mail je graag indien nodig, lief van je !
@richelle klopt vragen roepen vragen op en het een roept het ander op, een gebed zonder einde.
En wat je zegt over dat spuiten hij zegt dat dit de waarheid in mijn hoofd is dat hij dat nooit bij meiden heeft gedaan, dat hij niet weet waarom hij dat gezegd heeft en zoveel zegt waar hij niets mee bedoelt.
Ik weeg alle woorden op een goudschaal, wantrouwend door mijn verleden....
@rover je hebt gelijk maar hoe krijg ik dit mijn kop ingestampt?
Ws precies wat de psych zegt: Stoppen met die nonsens!
@ rochel jazeker heeft reageren zin ik voel me nog steeds zo ellendig, de depressie of het geen wat de vragen in mijn hoofd gooit of is dat hetzelfde ?
@ viva amber, ik ben degene die dit veroorzaakt.
@ Bianca , zonder uit te wijden, snap je mijn hoofd gezien mijn verleden ?
Dank , ik mail je graag indien nodig, lief van je !
maandag 7 juli 2014 om 20:07
zullen we alles eens duidelijk op een rijtje proberen te krijgen, want volgens mij is het voor velen nog niet duidelijk. voor mij in ieder geval niet.
ooit (vorig jaar en nu weer?) heeft je vriend gelogen over spuitende seks.
hij was onzeker vanwege jouw ervaring.
nu zit je nog steeds met zijn verleden in je maag, ondanks dat het kletsverhalen waren
dat is je ook allang compleet duidelijk
maar je hoofd blijft die fanasie verhalen afspelen.
hoe nutteloos ook.
nu moest je gisteren vertellen dat je een swingerd bent geweest en op een podium had geneukt.
is dit wel of niet waar
het lijkt nu of jij die woorden van hem moest zeggen terwijl het niet waar is
zo komt het voor mij althans over. en dat lijkt me niet te kloppen
hoe kwamen jullie op dat onderwerp.
wat voor medicijnen slik je en waarvoor.
alvast bedankt voor de duidelijkere uitleg.
ooit (vorig jaar en nu weer?) heeft je vriend gelogen over spuitende seks.
hij was onzeker vanwege jouw ervaring.
nu zit je nog steeds met zijn verleden in je maag, ondanks dat het kletsverhalen waren
dat is je ook allang compleet duidelijk
maar je hoofd blijft die fanasie verhalen afspelen.
hoe nutteloos ook.
nu moest je gisteren vertellen dat je een swingerd bent geweest en op een podium had geneukt.
is dit wel of niet waar
het lijkt nu of jij die woorden van hem moest zeggen terwijl het niet waar is
zo komt het voor mij althans over. en dat lijkt me niet te kloppen
hoe kwamen jullie op dat onderwerp.
wat voor medicijnen slik je en waarvoor.
alvast bedankt voor de duidelijkere uitleg.
maandag 7 juli 2014 om 20:19
maandag 7 juli 2014 om 20:22
quote:missoni schreef op 07 juli 2014 @ 19:50:
dat hij niet weet waarom hij dat gezegd heeft en zoveel zegt waar hij niets mee bedoelt.
!
Dit is natuurlijk een hele slechte combinatie; jij zou het al heel moeilijk hebben met iemand die precies zou zeggen wat hij bedoelt.
En nu heb je ook nog iemand die dingen verzint, dingen zomaar zegt en geen idee heeft waarom.
Misschien ben je - eventjes - even niet toe aan het hebben van een relatie en is het verstandiger om je op jezelf te concentreren.
dat hij niet weet waarom hij dat gezegd heeft en zoveel zegt waar hij niets mee bedoelt.
!
Dit is natuurlijk een hele slechte combinatie; jij zou het al heel moeilijk hebben met iemand die precies zou zeggen wat hij bedoelt.
En nu heb je ook nog iemand die dingen verzint, dingen zomaar zegt en geen idee heeft waarom.
Misschien ben je - eventjes - even niet toe aan het hebben van een relatie en is het verstandiger om je op jezelf te concentreren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 7 juli 2014 om 20:25
Sorry voor de onduidelijkheid.
Vorig jaar heeft hij die dingen gezegd waaruit voor mij duidelijk leek dat het om zulke sex ging.
Niet waar volgens hem ( in die zin zomaar wat rare dingen geroepen)
In mijn ogen wel waar , of mijn hoofd maakt het mijn waarheid.
Hij kijkt wel uit om nog maar iets te zeggen waarover ik helemaal doorflip.
Hij heeft het meer dan een jaar geleden gezegd, en gezien mijn gezeur gezaag en gezuig, ik blijf er maar over bezig, zegt hij tot op de dag van vandaag dat het niet zo is.....
Het verhaal, fantasie of niet blijft als duivels bijna iedere dag terugkomen in mijn hoofd.
Ze maken mij (door de gedachten) en hem door mijn getiraniseer hierover bijna gek en radeloos.
Het swing verhaal is waar. Dit was niet mijn hobby maar ging ik in mee voor mijn exvriend.
Ik slik medicijnen voor mijn depressie.
Hoop dat ik zo iets duidelijker ben ......
.
Vorig jaar heeft hij die dingen gezegd waaruit voor mij duidelijk leek dat het om zulke sex ging.
Niet waar volgens hem ( in die zin zomaar wat rare dingen geroepen)
In mijn ogen wel waar , of mijn hoofd maakt het mijn waarheid.
Hij kijkt wel uit om nog maar iets te zeggen waarover ik helemaal doorflip.
Hij heeft het meer dan een jaar geleden gezegd, en gezien mijn gezeur gezaag en gezuig, ik blijf er maar over bezig, zegt hij tot op de dag van vandaag dat het niet zo is.....
Het verhaal, fantasie of niet blijft als duivels bijna iedere dag terugkomen in mijn hoofd.
Ze maken mij (door de gedachten) en hem door mijn getiraniseer hierover bijna gek en radeloos.
Het swing verhaal is waar. Dit was niet mijn hobby maar ging ik in mee voor mijn exvriend.
Ik slik medicijnen voor mijn depressie.
Hoop dat ik zo iets duidelijker ben ......
.
maandag 7 juli 2014 om 20:29
Bianca, hij is mijn alles, mijn steun, doet alles voor me.
Ik formuleer me misschien verkeerd, hij is juist wel altijd heel duidelijk en eerlijk.
Precies waarom ik niet geloof dat die, ik doe me iets zekerder voor dan ik ben praatjes van hem niet geloof.
Maar ach we waren nog niet lang samen en hij wist mijn overrated reacties en karakter niet .
Ik formuleer me misschien verkeerd, hij is juist wel altijd heel duidelijk en eerlijk.
Precies waarom ik niet geloof dat die, ik doe me iets zekerder voor dan ik ben praatjes van hem niet geloof.
Maar ach we waren nog niet lang samen en hij wist mijn overrated reacties en karakter niet .
maandag 7 juli 2014 om 20:30