action ventilator

07-07-2014 22:51 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb vanmiddag de staande ventilator bij de action gekocht maar het lukt me niet om hem in elkaar te zetten. Iemand die deze ook heeft gekocht? Het probleem is dat de poten in elkaar horen te klikken maar ze op een of andere manier niet in elkaar passen. Wie weet het?

Alvast bedankt x
Ja ik!

Ik heb hem ook en bij mij pasten die schroefjes gewoon niet door die gaatjes heen op dat "kruis" onderaan.

Uiteindelijk heeft mijn schoonvader hem met een schroevendraaier en wat geweld in elkaar weten te zetten.

Alleen staat die nu nou niet bepaald heel stabiel 😑
Oh dat is ook irritant maar ben dus niet de enige haha. Morgen nog maar is proberen en anders ga ik maar terug. Snap er echt niks van t leek makkelijk
Bij mij is het gelukt door een van de balkjes van de voet samen te knijpen en dat de andere er overheen te schuiven. Succes!
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Van tristar? Laatst gekocht bij Dirk.

Was even pielen idd maar paste uiteindelijk prima en staat stabiel

Een extra paar handig had ik wel nodig
Je bent zelf een theepot
Ik heb zo een gehad en nooit weer. Die poot donderde na korte tijd uit elkaar en brak af. Toen kom ie alleen nog maar tegen de muur geventileerd draaien. Toen kon hij alleen nog maar tegen de muur geleund staan te ventileren. Ook is de blaaskracht stukken minder bij plastic bladen.

Inmiddels heb ik een iets duurdere, helemaal van rvs en man, wat een verschil.

Succes in elk geval, ik hoop dat je het in elkaar krijgt.
anoniem_195333 wijzigde dit bericht op 07-07-2014 23:46
Reden: kromme zin
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven