Symptomen topic

08-07-2014 14:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee in deze pijler en het valt me toch op dat (nieuwe) forummers een topic openen met een klachten/symptomen beschrijving samen met de vraag 'kan ik zwanger zijn?'.

Nu weten we allemaal dat er geen glazen bol bestaat, dat er een grote kans is dat o.a. als je geen pil slikt en ook nog eens actief bent je zwanger kunt zijn. Ook dat als je heel graag zwanger wilt worden kan je zo erg gefocust zijn op wat er in je lichaam gebeurd dat je jezelf aan kunt praten dat je zwanger bent met soms teleurstellingen als resultaat.

Er bestaat een oud topic over symptomen, wie ervaarde wat, en zo verder. Dit topic is niet meer actief, dus mij lijkt het leuk om te lezen en te delen welke klachten je nou ervaart ook al is dit per persoon anders.

Dus, kom maar op met die pijntjes misschien valt er ook nog een hart onder de riem te steken of adviezen wat je eraan kunt doen om het een en ander te verminderen.
Sinds ik er bewuster mee bezig ben heb ik vlak voor mijn NOD elke keer heel erg gevoelige borsten. Voorzover ik mij herinner eerder nooit last van gehad. Verder zo nu en dan spotting (ook nooit eerder gemerkt) en buikpijn. Eigenlijk allemaal PMS syndromen... Superirritant
Bij allebei had ik geen symptonen voor ik getest had. Pijnlijke borsten heb ik iedere maand tijdens de menstruatie dus dat was ook geen symptoom. Misselijk werd ik rond de zevende a achtste week. Verder ook geen bloedingen of steken. Pas toen ik overtijd was en ging testen wist ik dat ik zwanger was.
Wat een aannames allemaal quote:miscellaneous schreef op 08 juli 2014 @ 14:28:

Ik lees al een tijdje mee in deze pijler en het valt me toch op dat (nieuwe) forummers een topic openen met een klachten/symptomen beschrijving samen met de vraag 'kan ik zwanger zijn?'.

Nu weten we allemaal dat er geen glazen bol bestaat, Ik heb wel een glazen bol, en die doet het meestal wel.dat er een grote kans is dat o.a. als je geen pil slikt en ook nog eens actief bent je zwanger kunt zijn.Volgens mij slikte Maria de pil niet en was niet actief, maar toch raakte ze zwanger. Een schoolgenootje van mij trouwens ook Ook dat als je heel graag zwanger wilt worden kan je zo erg gefocust zijn op wat er in je lichaam gebeurd dat je jezelf aan kunt praten dat je zwanger bent met soms teleurstellingen als resultaat.

Er bestaat een oud topic over symptomen, wie ervaarde wat, en zo verder. Dit topic is niet meer actief, dus mij lijkt het leuk om te lezen en te delen welke klachten je nou ervaart ook al is dit per persoon anders.Ja, doeh, daar kan ik niet lezen of IK zwanger ben

Dus, kom maar op met die pijntjes misschien valt er ook nog een hart onder de riem te steken of adviezen wat je eraan kunt doen om het een en ander te verminderen.Ah, een neem een correltje zout met mijn post
If we don´t stop the war, the war will stop us (H.G. Wells)
Heks!

Ik had bloedende aambeien en mijn tieten waten plots een cupmaat groter en juist niet pijnlijk. Dat was al na een week na de behandeling. De urinetest was toen nog negatief, bloedtest een paar dagen later wel positief. Pas in de derde week (vijfde met de twee bonusweken) kreeg ik steken in mijn baarmoeder en spotting.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Doen we dan ook bevallingssymptomen? Ik heb f-ing pijn. Ga ik nu bevallen?
Ik had alle rondes de klachten die je ook hebt als je ongesteld moet worden en simpelweg door stijging progesteron komen en dus niet zoveel zeggen over een eventuele zwangerschap.

De ronde dat het raak was daarentegen voelde het alsof mijn tepels er met een kabel aan een trekhaak uit werden getrokken en moest ik huilen toen ik een filmpje zag van de kinderen van een FB-vriend die deels in het Nederlands en deels in het Engels een verjaardagsliedje voor hun oma zongen. FB-vriend ken ik alleen online, kinderen ken ik niet, maar ik vond het het meest ontroerende dat ik ooit had gezien. Toen dacht ik: mwah, misschien maar even testen...
bandenpijn in linker en rechterzij, lage rugpijn, onverklaarbare benauwdheid en hyperventilatie, hogere hartslag, onrustige huid, zere tepels, vermoeide benen en een overdosis slaap, enorme maagzuuroprispingen....

oja en een beurs gevoel in mijn muts...

en ik had al natte ogen als mijn hondje iets liefs deed..
Ik had echt geen enkel symptoom, ik wist gewoon dat ik zwanger was. Na een week of 6 kwamen de kwalen pas Maar ondanks dat kan ik enorm genieten van de spruit in m'n buik!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven