Seksklets deel 54
woensdag 9 april 2014 om 09:28
maandag 7 juli 2014 om 08:06
Uuuuuhmmm sorry voor de inval maar even een vraagje voor Summernights: Mag ik vragen waar jullie die erotische fotoshoot hebben gedaan? Hebben jullie het als een prettige ervaring gezien? Ben zelf er namelijk ook ooit nog wel in geinteresseerd (voor het echte lichamelijke verval begint op te treden
).
Zijn hier eigenlijk meer mensen met een interesse voor?
Anyways alvast bedankt voor je reactie
Anyways alvast bedankt voor je reactie
maandag 7 juli 2014 om 12:08
@new74: Wij hebben dit laten doen door een kennis van ons die professioneel fotografe is. Ik weet alleen dat ze dit gedaan heeft voor ons en normaliter dit niet doet. Ondanks het vriendenprijsje was het toch aan de dure kant. We eerder ook los gezocht naar een fotografe, bewust een vrouw, er zijn ons nét iets te veel mannen die dit als hobby-dienst aanbieden...
Wij hebben het zeker als prettig ervaren. Nu zijn we ook niet bepaald preuts, dus dat scheelt sowieso denk ik in hoe vrij je je voelt. Daarnaast stelde de fotografe ons wel op ons gemak. Door de serie heen langzaam uit de kleren gegaan. Steeds meer liggen vrijen door de hotelkamer heen. Heerlijke ervaring. En nu de foto's morgen komen zijn we zeer benieuwd
Wij hebben het zeker als prettig ervaren. Nu zijn we ook niet bepaald preuts, dus dat scheelt sowieso denk ik in hoe vrij je je voelt. Daarnaast stelde de fotografe ons wel op ons gemak. Door de serie heen langzaam uit de kleren gegaan. Steeds meer liggen vrijen door de hotelkamer heen. Heerlijke ervaring. En nu de foto's morgen komen zijn we zeer benieuwd
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
maandag 7 juli 2014 om 13:44
quote:new74 schreef op 07 juli 2014 @ 08:06:
Uuuuuhmmm sorry voor de inval maar even een vraagje voor Summernights: Mag ik vragen waar jullie die erotische fotoshoot hebben gedaan? Hebben jullie het als een prettige ervaring gezien? Ben zelf er namelijk ook ooit nog wel in geinteresseerd (voor het echte lichamelijke verval begint op te treden
).
Anyways alvast bedankt voor je reactieInteresse, zeker! Aan beide kanten van de camera
Anyways alvast bedankt voor je reactieInteresse, zeker! Aan beide kanten van de camera
maandag 7 juli 2014 om 21:58
woensdag 9 juli 2014 om 21:27