Foute humor

12-07-2014 18:51 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou d'rvan. Van die geintjes die net over het randje gaan, superflauw zijn of juist messcherp. En dan het liefst als spontane en gevatte reactie, niet als mop.

Net een voorbeeld: ik laat net -zeer unladylike- een behoorlijke wind. Tegelijkertijd glijdt mn elastiekje (een dik, plastic gedraaid ding) uit mn haar en valt op de grond. Zegt man 'je verliest je kringspier'

Dan kan je me opdweilen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik denk dat je er bij had moeten zijn TO....
Of juist niet.....
Ik vind boeren en scheten echt niet kunnen bij een vrouw eerlijk gezegd.(bij mannen trouwens ook niet) Dus niet mijn humor;) maar ik ben wel van de harde grappen ja
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Die is leuk! (Niet de scheet, meer de gevatheid van de grap).
Ik voel me zo moedellooos
quote:lautje87 schreef op 12 juli 2014 @ 18:54:

Ik vind boeren en scheten echt niet kunnen bij een vrouw eerlijk gezegd.(bij mannen trouwens ook niet) Dus niet mijn humor;) maar ik ben wel van de harde grappen jaDus jij laat nooit een scheet? Interessant..
Ik vind hem ook leuk!
Iedereen laat toch wel eens een boer of scheet trouwens?!?
Ik bedoel ik zou nooit met opzet een harde scheet of boer laten. Vind dat echt niet kunnen nee
quote:lautje87 schreef op 12 juli 2014 @ 18:57:

Ik bedoel ik zou nooit met opzet een harde scheet of boer laten. Vind dat echt niet kunnen neeOh zo, dacht al.
quote:lautje87 schreef op 12 juli 2014 @ 18:54:

Ik vind boeren en scheten echt niet kunnen bij een vrouw eerlijk gezegd.(bij mannen trouwens ook niet) Dus niet mijn humor;) maar ik ben wel van de harde grappen jaHoud jij ze binnen dan? Hoe?
Ik vind 'm ook leuk.
Krijg motto niet verwijderd :-)
lol
Been there, done that, got the T-shirt.
O ik vergat jullie voorbeelden te vragen! Kom maar op met de gevatte , beetje foute opmerkingen!
Ik ben meer van de zwarte humor. Al vind ik die opmerking van je man heel erg gevat!
quote:Scamp schreef op 12 juli 2014 @ 18:59:

Ik ben meer van de zwarte humor. Al vind ik die opmerking van je man heel erg gevat!Kom maar op!!
Ja haha ik kan een scheet heel zacht en bescheiden laten als het echt moet en dat hoort niemand dat:) en anders op de wc . Ehh dacht dat iedereen dat zo deed?
quote:lautje87 schreef op 12 juli 2014 @ 18:57:

Ik bedoel ik zou nooit met opzet een harde scheet of boer laten. Vind dat echt niet kunnen neeIk zou dan weer nooit aannames doen. Waar zie jij dat ik dat met opzet deed?
quote:lautje87 schreef op 12 juli 2014 @ 19:00:

Ja haha ik kan een scheet heel zacht en bescheiden laten als het echt moet en dat hoort niemand dat:) en anders op de wc . Ehh dacht dat iedereen dat zo deed? Ja hoor natuurlijk kan jij dat. Jij weet van te voren of je die wind kan horen? En dan laat je m wel zodat men in je stank zit? Ook interessant.
Ik heb echt nog nooit gehoord dat een vrouw voluit een scheet laat. Vind het wel apart dat jullie geen controle hebben daarover
Met jullie bedoel ik jij want ik zie dat TO reageert
Dus je laat wel scheten als ze maar niet hoorbaar zijn?

Variant silent but violent zeker.
Sorry Lautje, ik weet niet waar jij vandaan komt, maar vrouwen laten zeker scheten en boeren hoor! Volgens mij ben je wereldvreemd als je dát nog niet wist! Buuurrrpppp!!!!
Amsterdam en nee ik hoor het nooit. Ik werk zelfs part time in de horeca maar nee hoor. Misschien als ze thuis zijn gaan ze helemaal los of jullie komen uit dorpen waar dat normaal is hahah
Diegene die zeggen dat ze het niet doen, zijn de ergste!! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven