Alstu
zaterdag 12 juli 2014 om 15:35
zondag 13 juli 2014 om 00:58
zondag 13 juli 2014 om 01:01
quote:rover37 schreef op 13 juli 2014 @ 00:59:
Gewat?? Gestraald??
HmmmEgidius wordt aangeroepen bij brand, dorheid, storm en ongeluk, bij de biecht, bij geestelijke nood en verlatenheid, bij nachtangst, tegen het vallen, geesteziekten, epilepsie, melaatsheid, (borst)kanker en onvruchtbaarheid bij mens en dier.
Nou dat krijg je er nou van Rover! Doe het dan ook niet!
Gewat?? Gestraald??
HmmmEgidius wordt aangeroepen bij brand, dorheid, storm en ongeluk, bij de biecht, bij geestelijke nood en verlatenheid, bij nachtangst, tegen het vallen, geesteziekten, epilepsie, melaatsheid, (borst)kanker en onvruchtbaarheid bij mens en dier.
Nou dat krijg je er nou van Rover! Doe het dan ook niet!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 13 juli 2014 om 01:02
quote:rover37 schreef op 13 juli 2014 @ 01:01:
Je bedoeld hengelen naar romantische contacten?
Ahahahahaha nou dat had ik er niet bij in gedachten eigenlijk.
Welnee.
Lees even wat ik hierboven heb gepost.
Je bedoeld hengelen naar romantische contacten?
Ahahahahaha nou dat had ik er niet bij in gedachten eigenlijk.
Welnee.
Lees even wat ik hierboven heb gepost.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 13 juli 2014 om 01:14
zondag 13 juli 2014 om 01:20
quote:Egidius schreef op zondag 13 juli 2014 01:17 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nucky in "Alstu"" class="messagelink">nucky schreef op 13 juli 2014 @ 01:11</a>:</b>
[...]
Mijn avatar is ook mijn paspoortfoto, dacht dat dat verplicht was hier?!</div></blockquote>Is ook zo, maar relschoppers zoals Rover lezen de huisregels niet en dan krijg je dit soort toestanden. Ik heb het even gemeld bij de mods. Dit is te gek voor woorden, die avatar van rover kan helemaal niet als paspoortfoto.
[...]
Mijn avatar is ook mijn paspoortfoto, dacht dat dat verplicht was hier?!</div></blockquote>Is ook zo, maar relschoppers zoals Rover lezen de huisregels niet en dan krijg je dit soort toestanden. Ik heb het even gemeld bij de mods. Dit is te gek voor woorden, die avatar van rover kan helemaal niet als paspoortfoto.
zondag 13 juli 2014 om 01:25
quote:rover37 schreef op 13 juli 2014 @ 00:39:
Ik zou er een paar van jullie echt zo graag eens in het echt ontmoeten.
Bezint eer ge begint!
Voor je het weet ben je bij een workshop cupcakes bakken in het gezelschap van mama's met pittige korte rode kapsels een leren rugtasje en King Louie jurkjes en shabby's die komen aanfietsen op bakfiets met bloemen slingers.
Van die warme, bewuste vrouwen, dat type.
Óf (nog erger) je dénkt dat je dat gaat doen en raakt vervolgens verzeild in een heuse sessie linksdraaiende yoghurtculturen vagina tuinieren.
Ik zou het niet eens wíllen als ik jou was!
Ik zou er een paar van jullie echt zo graag eens in het echt ontmoeten.
Bezint eer ge begint!
Voor je het weet ben je bij een workshop cupcakes bakken in het gezelschap van mama's met pittige korte rode kapsels een leren rugtasje en King Louie jurkjes en shabby's die komen aanfietsen op bakfiets met bloemen slingers.
Van die warme, bewuste vrouwen, dat type.
Óf (nog erger) je dénkt dat je dat gaat doen en raakt vervolgens verzeild in een heuse sessie linksdraaiende yoghurtculturen vagina tuinieren.
Ik zou het niet eens wíllen als ik jou was!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)