Foute humor

12-07-2014 18:51 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou d'rvan. Van die geintjes die net over het randje gaan, superflauw zijn of juist messcherp. En dan het liefst als spontane en gevatte reactie, niet als mop.

Net een voorbeeld: ik laat net -zeer unladylike- een behoorlijke wind. Tegelijkertijd glijdt mn elastiekje (een dik, plastic gedraaid ding) uit mn haar en valt op de grond. Zegt man 'je verliest je kringspier'

Dan kan je me opdweilen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Daniel Arends in zijn show. Vraagt hij aan iemand in een rolstoel:"kan je nou echt niet lopen of ben je gewoon dwars en lazy"

Zo flauw maar zo grappig!
Vriend en ik zaten te tafelen en hij haalde een fles wijn + glazen uit de keuken. Wilde ie net gaan zitten trok ik snel z'n stoel weg

Écht, je kon me wegdragen.
Ik vind de opmerking van vriend van TO erg grappig
quote:Star schreef op 12 juli 2014 @ 20:31:

Ik vind de opmerking van vriend van TO erg grappig Ik ook, erg gevat!
Life is short. Eat dessert first.
Ik ook.

En die van Sassie67 is ook fout maar stiekem erg leuk.
Huts!
StoraHunter, dit soort grappen zijn dus echt niet grappig. Ik heb er een zwaar gekneusd stuitje aan overgehouden wat ik nog dagelijks voel en heb soms periodes dat ik niet eens kan lopen.
quote:saryma schreef op zondag 13 juli 2014 18:16 StoraHunter, dit soort grappen zijn dus echt niet grappig. Ik heb er een zwaar gekneusd stuitje aan overgehouden wat ik nog dagelijks voel en heb soms periodes dat ik niet eens kan lopen.Inderdaad, een stoel onder iemand vandaan trekken kan behoorlijk ernstige verwondingen opleveren. Er zit echt een steekje bij je los, als je dat als volwassene niet begrijpt.
Meiden meiden; het was een grapje, heb ik natuurlijk niet echt gedaan. Was onder de noemer letterlijk "foute humor".
quote:StoraHuntur schreef op zondag 13 juli 2014 18:23 Meiden meiden; het was een grapje, heb ik natuurlijk niet echt gedaan. Was onder de noemer letterlijk "foute humor".Ah OK, gelukkig!
quote:NummerZoveel schreef op 13 juli 2014 @ 18:24:

[...]

Ah OK, gelukkig!

Soms vergeet ik wel eens dat geschreven grappen op het forum niet echt over komen omdat we elkaar niet kennen natuurlijk, my bad.

Sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven