wat te doen

11-07-2008 14:39 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Misschien hebben jullie tips of adviezen.

Gisteren dacht ik dat mijn vriend de naam van zijn exvriendin naar mij zou gebruiken. Toen ik dat aan hem vroeg, wat hij wilde zeggen in plaats van mijn naam. Zegt hij, ja, ik wilde mijn eigen naam zeggen stom he. Ik zei dat is niet waar. Je wou de naam van je ex zeggen. Waarop hij daarnaar zweerde dat echt niet zo was met zijn hand op zijn hart. Hij zei als ik dat wilde zeggen dan zou ik dat eerlijk zeggen en niet eromheen draaien. Ik heb die naam nooit gezegd en nu dus ook niet. Ik bleef maar zeggen dat ik hem maar niet geloof. Hij zei dan weet ik niet wat ik moet doen om jou mij te laten geloven, en ik lieg nooit tegen jou, dat klopt. Hij heeft nog nooit tegen mij gelogen, sterker nog hij zou niet eens kunnen liegen. Ik ken hem al heel lang.

Moet ik hem nou geloven of niet??
Je moet hem geloven. En ophouden met zeuren.
Zo appelsientje,

Bedankt voor je bericht, kort maar krachtig. hahahaha
Tjonge. Waarom wil je hem niet geloven? Is het leuk om hem niet te geloven? Wil je graag ruzie? Vindt je het fijn om te zeuren?
Sorry hoor.. maar je kunt ook dramatisch doen om het dramatisch doen.. wat als hij jou bij de naam van zijn ex wilde noemen? was je dan boos geworden?

Zijn ex is deel geweest van zijn leven.. en een vergissing is mogelijk toch?
.
als je echt denkt haar naam echt gehoord te hebben, dan twijfel je dus aan zijn oprechtheid. Misschien wilde hij haar naam zeggen omdat hij iets tegengekomen is uit zijn verleden met haar of heeft hij haar ergens gezien ofzo?

als je het niet zeker weet, dan moet je hem gewoon geloven.

En dat hij niet zou kunnen liegen omdat je hem al heel lang kent zodat je dit kunt zeggen, zegt niks want ik ben met de mijne die ik ook al heel lang ken(de) ook flink op mijn bek gegaan qua liegen wat ik nimmer verwacht had.
quote:extrahalo schreef op 11 juli 2008 @ 14:44:

Wat maakt het uit? Ik noem mijn vriend na 10 jaar nog wel eens met de naam van mijn broer, of omgekeerd..... kan gebeuren en nee, ik heb geen speciale relatie met mijn broer

Same here...

Dus gewoon niet over zeuren, het kan iedereen overkomen.
Ach, jullie hebben ook wel gelijk. Heeft denk ik ook meer te maken met mijn wantrouwen en achterdocht.

Dank je wel voor jullie berichten
Ik noemde laatst de naam van de broer van mijn man alszijnde mijn man (snappen we het nog)

En wát ben ik blij dat manlief niet zo reageerde als jij nu doet..

kan gebeuren toch..

heb niks speciaals met mijn zwager, en was gewoon helemaal per ongeluk..

Dusssssssssss, let it go..........
Ik sluit me aan bij de rest... Ben zelf ook nogal een drama queen, maar vind dit nogal een overdreven reactie van je. Misschien zou je eens bij jezelf na kunnen gaan waarom je zo heftig op reageert op een verspreking? Ben je zo onzeker dat je denkt dat hij binnenkort naar z'n ex teruggaat ofzo?

Als ik jou was zou ik proberen wat minder heftig te reageren in dit soort situaties, anders krijgt je vriend misschien het idee dat hij niet eerlijk kan zijn (omdat jij nogal snel over de rooie gaat). Natuurlijk kan en mag je onzeker zijn, maar ga dan daar een gesprek met hem over hebben en niet hem allemaal verwijten maken...
Als ik jouw vriend zou zijn, zou ik extreem moe worden van deze houding van jou. Gatver.

Vergissen is menselijk. Deal with it.

Ik vind je persoonlijk een ongelofelijke, puberale zeurpiet.
Hoi, Sayang.

Wat bedoel je met: anders krijgt je vriend het idee dat hij niet eerlijk kan zijn.
Nou Quinty,

hij zegt juist dat hij zich niet vergist heeft, ik maak ervan dat hij haar naam wilde zeggen. Hij zegt van Niet. Snappie.

En jij mag mijn een zeurpiet vinden, ben ik soms zelf ook.

En ik word daar ook weleens heel moe van.
Ophouden en hem geloven. Ik heb bij mijn ex ook wel eens per ongeluk de naam van de vriend ervoor gebruikt. Ik kon wel door de grond zakken maar als je lang bij elkaar bent geweest zit die naam gewoon onbewust opgeslagen. En omgekeerd, ik was ook niet blij toen hij een keer in bed per ongeluk mij aansprak met de naam van zijn ex. Oke de romance was even weg maar na een nacht slapen heb ik er nooit meer iets over gezegd.

Het kan gebeuren. Misschien overkomt het jou ook een keer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Waar gaat dit helemaal over... verveel je je?
Ik heb mijn vriend weleens per ongeluk 'papa' genoemd hoop eigenlijk dat ik het toendertijd op tijd inslikte en dat hij dat nooit heeft gehoord, want daar bedoelde ik ook écht niks mee hoor!
Nou, mijn man noemt mij ook wel eens 'zus' .Ik noem hem weleens 'baas' en baas noem ik weleens 'man' haha. lekker verwarrend. Baas noemt mij ook weleens 'naam vrouw' Ik bedoel er zelf niets mee en heb er ook nooit wat achter gezocht.
Ik zou er lekker niet mee zitten en een taart voor hem gaan bakken dit weekend!
Niet druk om maken, is verspilde energie!
zucht
quote:Sha_la schreef op 11 juli 2008 @ 15:41:

Ik zou er lekker niet mee zitten en een taart voor hem gaan bakken dit weekend!Ja , zo'n grote ; waar je dan naakt uitspringt met een rooie roos tussen je billen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
met een beetje mazzel duikt hij dan ook de keuken in :

en wordt het toch nog gezellig.
Mijn leerlingen zeggen wel eens "mama" tegen mij ipv juf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven