Help, dreumes heeft Iphone 5 geresed!
zondag 13 juli 2014 om 19:50
Wie o wie kan me helpen? Dreumes van 15 maand heeft mijn Iphone te pakken gekregen en - ik weet niet hoe - het voor elkaar gekregen de telefoon naar de fabrieksinstellingen terug te zetten. Dacht dat hij niets kon doordat er ook een wachtwoord ingevoerd moet worden. Toen ik de telefoon zelf weer in handen kreeg, moest ik aangeven in welk land ik woon etc. Ben verder nog niet gekomen...
Ben er misselijk van.. Er staan 1100 foto's op en ik ben slecht met het draaien van een backup in Itunes. Heeft iemand de gouden tip? Hoop het zo!!!
Ben er misselijk van.. Er staan 1100 foto's op en ik ben slecht met het draaien van een backup in Itunes. Heeft iemand de gouden tip? Hoop het zo!!!
dinsdag 15 juli 2014 om 11:47
Ik denk dat de oudere iOS het niet heeft dan. Die optie.
Waarom heb je iOS 7 er niet op staan? Als je dit nog wat langer volhoudt gaan er problemen komen met je Apps en software.
Dat iemand met een iPhone 4 dat niet doet kan ik begrijpen, de telefoon wordt dan erg sloom. Maar een 5 kan dat prima hebben.
Waarom heb je iOS 7 er niet op staan? Als je dit nog wat langer volhoudt gaan er problemen komen met je Apps en software.
Dat iemand met een iPhone 4 dat niet doet kan ik begrijpen, de telefoon wordt dan erg sloom. Maar een 5 kan dat prima hebben.