sapkuur
maandag 14 juli 2014 om 22:36
Mijn vriend doet twee keer per jaar deze kuur:
Twee rode paprika
Twee komkommer
Twee courgette
Twee Winterpeen
Bleekselderij (hele)
1 granny Smith
1 citroen (zonder schil)
1 venkel
1 rauwe rode biet
Alles door de centrifuge, heb je ongeveer twee liter sap. Theelepel cayenne, kurkuma en kaneel erdoor. Evt bijenpollen en sowieso twee flinke scheppen eiwit poeder.
Daarnaast 1x per dag een miso soepje en 1x per dag een avocado.
Eerste drie dagen zijn zwaar, daarna heeft mijn vriend geen honger meer en energie voor 10.
Hij doet deze kuur drie weken.
Twee rode paprika
Twee komkommer
Twee courgette
Twee Winterpeen
Bleekselderij (hele)
1 granny Smith
1 citroen (zonder schil)
1 venkel
1 rauwe rode biet
Alles door de centrifuge, heb je ongeveer twee liter sap. Theelepel cayenne, kurkuma en kaneel erdoor. Evt bijenpollen en sowieso twee flinke scheppen eiwit poeder.
Eerste drie dagen zijn zwaar, daarna heeft mijn vriend geen honger meer en energie voor 10.
Hij doet deze kuur drie weken.
maandag 14 juli 2014 om 23:05
We drinken het elke dag, ik één glas, hij de rest. Verder eet hij er normaal bij, maar als hij die kuur doet als echte kuur dan dus alleen de avocado en het miso soepje.
Ik vind het prima te drinken! En nee, niet aangelegd met water. Dat kan je er gewoon naast drinken.
Mijn vriend was altijd moe, tot hij deze kuur heeft gedaan. Inmiddels drinkt hij de sap al drie jaar lang en hij voelt zich er zoveel beter door.
Het liefst eet hij er ook nog rauw bij maar dat lukt hem bijna nooit. De mergpijpjes lonken toch teveel. Als hij merkt dat hij weer minder energie krijgt dan doet hij weer even een kuur.
Ik heb het nog nooit gedaan. Vrees dat er dan niks overblijft van mij.
Maar ik drink dus wel elke dag een groot glas, ik vind het wel lekker! Zonder rode biet is het niet zo, maar met vind ik het lekker
Ik vind het prima te drinken! En nee, niet aangelegd met water. Dat kan je er gewoon naast drinken.
Mijn vriend was altijd moe, tot hij deze kuur heeft gedaan. Inmiddels drinkt hij de sap al drie jaar lang en hij voelt zich er zoveel beter door.
Het liefst eet hij er ook nog rauw bij maar dat lukt hem bijna nooit. De mergpijpjes lonken toch teveel. Als hij merkt dat hij weer minder energie krijgt dan doet hij weer even een kuur.
Ik heb het nog nooit gedaan. Vrees dat er dan niks overblijft van mij.
Maar ik drink dus wel elke dag een groot glas, ik vind het wel lekker! Zonder rode biet is het niet zo, maar met vind ik het lekker
maandag 14 juli 2014 om 23:09
quote:goldmember schreef op 14 juli 2014 @ 22:36:
Twee rode paprika
Twee komkommer
Twee courgette
Twee Winterpeen
Bleekselderij (hele)
1 granny Smith
1 citroen (zonder schil)
1 venkel
1 rauwe rode biet
Hij doet deze kuur drie weken.stikgevaarlijk
Twee rode paprika
Twee komkommer
Twee courgette
Twee Winterpeen
Bleekselderij (hele)
1 granny Smith
1 citroen (zonder schil)
1 venkel
1 rauwe rode biet
Hij doet deze kuur drie weken.stikgevaarlijk
dinsdag 15 juli 2014 om 00:01
quote:rover37 schreef op 14 juli 2014 @ 23:57:
Omdat ik dat wel makkelijk en gezond vind.
Waarom niet?
Houd niet van brood, en wel van sapjesHet is niet gezond en ook niet makkelijker dan een boterham smeren. Je hebt koolhydraten nodig om te kunnen functioneren. Daarbij gaat het wel daar om? Je zegt namelijk in je OP dat je een sapkuur wilt doen, dus dat betekent dat je dan ook geen avondeten eet. Dus wat is je doel?
Omdat ik dat wel makkelijk en gezond vind.
Waarom niet?
Houd niet van brood, en wel van sapjesHet is niet gezond en ook niet makkelijker dan een boterham smeren. Je hebt koolhydraten nodig om te kunnen functioneren. Daarbij gaat het wel daar om? Je zegt namelijk in je OP dat je een sapkuur wilt doen, dus dat betekent dat je dan ook geen avondeten eet. Dus wat is je doel?
dinsdag 15 juli 2014 om 00:13