Keelpastilles gezocht

dinsdag 15 juli 2014 om 11:41
Oke, te koop in supermarkt en drogisterij. I know
Ik voel me lamlendig/niet lekker/beroerd. Heb strepsils en anta flu in huis. Strepsils vind ik echt niet lekker. Anta flu (de oranje) werken beperkt.
Vroeger had mijn moeder altijd keelpastilles in huis die volgens mij wel werkten. Zaten volgens mij in een rood doosje met gele letters. Stonken verschrikkelijk en waren te 'taai' om door te bijten.
Ben al een bezig met zoeken, maar kan helaas niets vinden.
Dacht eerst aan Potters, maar die zijn het niet.
Heeft iemand een idee of heb ik iets in mijn hoofd gehaald wat niet heeft bestaan
Ik voel me lamlendig/niet lekker/beroerd. Heb strepsils en anta flu in huis. Strepsils vind ik echt niet lekker. Anta flu (de oranje) werken beperkt.
Vroeger had mijn moeder altijd keelpastilles in huis die volgens mij wel werkten. Zaten volgens mij in een rood doosje met gele letters. Stonken verschrikkelijk en waren te 'taai' om door te bijten.
Ben al een bezig met zoeken, maar kan helaas niets vinden.
Dacht eerst aan Potters, maar die zijn het niet.
Heeft iemand een idee of heb ik iets in mijn hoofd gehaald wat niet heeft bestaan

dinsdag 15 juli 2014 om 12:09
quote:creatien schreef op dinsdag 15 juli 2014 12:06 Bedoel je agre gola, geel doosje rode letters?Deze zijn volgens mij niet meer te koop.
Nee die bedoel ik niet. Doosje was echt rood-rood.
Heb ook werkelijk geen idee meer wat er op stond. Als het doosje open was zat daar een soort zakje in met de pastilles. En die plakten soms nog weleens aan elkaar.
Nee die bedoel ik niet. Doosje was echt rood-rood.
Heb ook werkelijk geen idee meer wat er op stond. Als het doosje open was zat daar een soort zakje in met de pastilles. En die plakten soms nog weleens aan elkaar.

dinsdag 15 juli 2014 om 13:38

dinsdag 15 juli 2014 om 14:07
Toch Potters keelpastilles: kan via de app geen plaatje plakken dus hier de link:
https://www.drogist.nl/dy ... rrh-pastilles-45-gram.jpg
https://www.drogist.nl/dy ... rrh-pastilles-45-gram.jpg