Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Een vorm van sociale contrôle op een goede manier. Ik mis ook weleens iemand en dan is het toch fijn om te weten dat het maar om een ban gaat en niet eventueel erger. Ik maak me overigens ook niet druk, maar toch fijn om te weten.
quote:Nouschi schreef op 15 juli 2014 @ 14:46:

Bantopic zie ik het nut niet van trouwens. Leuk om te lezen daar niet van maar wat moet je ermee verder?Wat ben je toch een zure vrouw
quote:Enn schreef op 15 juli 2014 @ 14:56:

Nou ik kan best forummers missen eerlijk gezegd. Niet dat ik er wakker van lig of er emotionele ondersteuning bij nodig heb, maar ik stel het wel vast op een gegeven moment. En dan vind ik het prima om te weten dat bepaalde mensen er dus niet meer op mogenAnders open ik een topic voor je hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:tzippa2 schreef op 15 juli 2014 @ 15:00:

[...]

Wat ben je toch een zure vrouw Schelden mag dan weer niet hier hè. Een stafje is zo gedaan hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 15 juli 2014 @ 15:02:

[...]

Anders open ik een topic voor je hoor

Jah.

Daar was ik al bang voor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 15 juli 2014 @ 15:03:

Jah.

Daar was ik al bang voor. [afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goh, oude tijden herleven
Neeee heb ik een rel gemist... Arggg ik doe ook ff een middagdutje:(
Ik heb een deja-vu!
Onee geen rel nog.. Mm verwacht hem elk moment..;) grapje
quote:misschicken schreef op 15 juli 2014 @ 15:14:

Ik heb een deja-vu!Vertrouwd gevoel he, het napraattopic weer in het lijstje te zien staan
Wat enig dit!

Zijn we er allemaal al???

Groepje, kom deze kant op!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 15 juli 2014 @ 15:29:

Wat enig dit!

Zijn we er allemaal al???

Groepje, kom deze kant op!

Wat gezellig, een ouderwetsch napraattopic! Goed hoor Vief!
quote:ninon schreef op 15 juli 2014 @ 15:20:

[...]

Vertrouwd gevoel he, het napraattopic weer in het lijstje te zien staan Toch het leukste kletstopic wat er was
LV

Geen bijzonderheden
Goed zeg! Leuk dat mijn Trollhinten inmiddels is ingeburgerd
Destijds was het met MV, Iris , Djaza, Dangeensuus etc. Gezellig hoor.
En een bantopic ook nog, ik weet niet wat ik meemaak!

Ik vind het bantopic nog wel een beetje leeg. Iemand die zich op wil werpen om het te ontmaagden?
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 juli 2014 @ 15:34:

En een bantopic ook nog, ik weet niet wat ik meemaak!

Ik vind het bantopic nog wel een beetje leeg. Iemand die zich op wil werpen om het te ontmaagden?Hoerrrrrrrrrrrrrrr!!!
quote:misschicken schreef op 15 juli 2014 @ 15:43:

[...]

Hoerrrrrrrrrrrrrrr!!!
Geen bijzonderheden
jeeh ik had hier onlangs om gevraagd met de enquête
Dit wordt weer nachten doorhalen ben ik bang.

Zal de werkgevert leuk vinden.

Of in het weekend de echtgenoot.
Geen bijzonderheden
Het was eigenlijk bij de gekke dat je op het VF de hierboven zaken niet kon bespreken.
quote:misschicken schreef op 15 juli 2014 @ 15:43:

[...]

Hoerrrrrrrrrrrrrrr!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven