Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 15 juli 2014 om 18:44
quote:topdropje schreef op 15 juli 2014 @ 18:33:
Ik ben er ook Ik ben nog niet lang genoeg hier om te snappen waarom iedereen blij is met dit topic maar ik doe gewoon mee.
Yes
Ik ben er ook Ik ben nog niet lang genoeg hier om te snappen waarom iedereen blij is met dit topic maar ik doe gewoon mee.
Yes
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 15 juli 2014 om 18:49

dinsdag 15 juli 2014 om 18:54
Hier had ik 1 voor.
Teckel: maar ik ben een gastvrouw from hell, want ik vergeet gewoon iedereen van hapjes en drankjes te voorzien óf ik duw het ze zo ongeveer hun mond in.
Ik: Ah het blijft niet bij je mening alleen.
Teckel: maar ik ben een gastvrouw from hell, want ik vergeet gewoon iedereen van hapjes en drankjes te voorzien óf ik duw het ze zo ongeveer hun mond in.
Ik: Ah het blijft niet bij je mening alleen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 15 juli 2014 om 19:00
Ik heb een ban gekregen naar aanleiding van het feit dat er in het modtopic werd gezegd dat er niet (meer) naar diagnoses gevraagd mocht worden, dat het topic dan verwijderd zou worden. Toen ik juichte dat dat dan dus ook voor de vele 'ik ben niet ongesteld geworden, ben ik zwanger?!' topics zou gelden, had ik een ban te pakken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 15 juli 2014 om 19:06
Ik vind de ''zonder context geband'' bannen het ergste.
Mijn laatste ban was voor een uithaal naar iemand die me echt over het randje hielp door een uitspraak. Ik reageerde op haar en ik kreeg een ban.
Als de mods naar de context hadden gekeken dan was dat waarschijnlijk (je weet het hier nooit) niet gebeurt.
Mijn laatste ban was voor een uithaal naar iemand die me echt over het randje hielp door een uitspraak. Ik reageerde op haar en ik kreeg een ban.
Als de mods naar de context hadden gekeken dan was dat waarschijnlijk (je weet het hier nooit) niet gebeurt.

dinsdag 15 juli 2014 om 19:07

dinsdag 15 juli 2014 om 19:09
quote:Scamp schreef op 15 juli 2014 @ 19:06:
Als de mods naar de context hadden gekeken dan was dat waarschijnlijk (je weet het hier nooit) niet gebeurt.Vraag ik me af. Je hoeft niet over het randje, en niemand duwt je daaroverheen. Je kunt ook je pc uit zetten.
Als de mods naar de context hadden gekeken dan was dat waarschijnlijk (je weet het hier nooit) niet gebeurt.Vraag ik me af. Je hoeft niet over het randje, en niemand duwt je daaroverheen. Je kunt ook je pc uit zetten.

dinsdag 15 juli 2014 om 19:12
quote:Thordis schreef op 15 juli 2014 @ 19:09:
[...]
Vraag ik me af. Je hoeft niet over het randje, en niemand duwt je daaroverheen. Je kunt ook je pc uit zetten.
Sommigen kunnen dat, ik kan niet op mijn handen zitten wanneer iemand me een steek onder water geeft, op een zeer gevoelig persoonlijk onderwerp. Mijn antwoord bevatte geen scheld of vloek woorden. Was niet eens persoonlijk eigenlijk, al werd dat zo dus wel door de mod opgevat.
Ach.
[...]
Vraag ik me af. Je hoeft niet over het randje, en niemand duwt je daaroverheen. Je kunt ook je pc uit zetten.
Sommigen kunnen dat, ik kan niet op mijn handen zitten wanneer iemand me een steek onder water geeft, op een zeer gevoelig persoonlijk onderwerp. Mijn antwoord bevatte geen scheld of vloek woorden. Was niet eens persoonlijk eigenlijk, al werd dat zo dus wel door de mod opgevat.
Ach.