Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Helppp

Dacht dat het gevoel (tussen de benen om het maar even plastisch uit te drukken) voor (ex) sv weg was maar na een gedwongen stilte van twee weken (hij was op vakantie) melde hij zich net aan op msn,

En ja hoor daar was het gevoel weer.

Hij heeft af en toe een paar onverwacht acties gehad de afgelopen weken (voordat hij op vakantie ging) en daardoor weet ik niet zeker of zijn "nee" wel zo definitief is als hij aangaf.

Wat ik wel weet van mezelf (en daar baal ik best wel van) is dat als hij weer toenadering zoekt ik meteen ja zal zeggen.(hoezo verslaafd na 1 trekje )

Gelukkig gaan we zelf bijna op vakantie en is er dan weer een gedwongen mediastilte
Tja.. ging een paar dagen erg goed. Maar grijns heb me toch weer over laten halen en damn.. wat was het weer leuk..

Was misschien beter geweest gisteravond niet naar zijn sms'jes te kijken, maar kon het niet laten en moet zeggen... hij heeft zichzelf vandaag overtroffen.

Wel duidelijke afspraken nu gemaakt over hoe verder. SV is leuk maar beiden moeten echt meer afstand houden. Volgende week eerst maar eens met nr1 op vakantie.. en nee; wil ook absoluut niets horen in de vakantie, telefoon blijft thuis en internet is verboden terrein..

maar.. toch... grijns
Knap Engel68, dat je het een paar dagen volgehouden hebt . Maar zo nu en dan wat grijnzen is ook erg lekker natuurlijk.
Heel veel leuke spanning opgebouwd maar dat is ineens weer over. Op het moment dat een van ons beide weer in het land is stopt het. Hij is dus terug en ik ga binnenkort weg dus het zal wel weer opbloeien. Ik zou er ook héél graag lichamelijk genot uit willen halen.
Vriendin is gelukkig weer aan de beterende hand.

Gisteren langs geweest en ze gaf bij het afscheid aan dat ze weer naar me verlangde.

Damn, pas bij het weggaan... snif.

Maar goed, deze week zien we elkaar weer, dus geen nood.
@Mac, klinkt ook wel een beetje frustrerend. Gaat het nog goedkomen denk je?
Als er een regelmaat in je leven komt dan ga je op zoek naar verandering... (in veel gevallen voor mij dus...) maar in sommige zaken is regelmaat best fijn...

Wat is DIT een saaie maandag! En het weer vandaag VRAAGT gewoon om duin rekreatie.... De kandidaat die ik in gedachten heb, werkt... pffffffff het leven kan zo hard zijn (in dit geval voor mij dus, ik voel het duidelijk )
Een tijdje niet meegeschreven want ik had het veel te druk, maar nu even weer zover bijgelezen.

Heb onlangs nog een geweldige date gehad en door langs elkaar heen lopende vakanties gaat het nog heel lang duren, helaas.

Hoe gaat dat bij jullie? Valt me op aan mezelf dat ook al kunnen er geen mailtjes komen, ik toch mijn box blijf checken.

Macht der gewoonte denk ik om mailtjes gelijk te willen lezen, maar om ze zo laat mogelijk te beantwoorden, want ik wil er natuurlijk niet voor uit komen dat ik het meerdere malen per dag check!
Hhmmmm DZN, herkenbaar...
Haha DZN, ik moet straks ook nog op vakantie, zonder pc en moet zwaar afkicken, dat weet ik nu al. Nou scheelt het dat je dan in een andere omgeving bent natuurlijk. Maar ik ben er zo aan gewend geraakt om dagelijks contact te hebben, dat het wel even wennen zal zijn... Maar ook wel goed voor me.

Ik heb ook gewoon een goed excuus om mijn mail bijna direct te lezen... mijn mailbox staat toch open als ik (alleen) thuis ben. Ik reageer dan ook meestal direct, maar als dat andersom ook zo gaat, is het minder "erg". Maar het resultaat is vaak gewoon veel te veel mail .

Ach DB, het is wasdag, ga eens iets nuttigs doen ofzo .
@GND: En woensdag is gehaktdag bij jou? Dat nuttige heb ik nu net met het aangename verenigt. Dus nu is het weer saai de administratieve rompslomp doen, klantjes bellen en problemen oplossen. Wat wel leuk is, is dat ik nu EN mijn business- EN mijn prive-laptop online heb staan. Dus ik werk en ik blijf bij op het forum :-) (Ja dit is een verslaving)

Was ze vandaag he! Ik heb trouwens een gezellig persoon leren kennen.. zou hij ook zo naar het buitenleven verlangen nu? Ik heb hem vandaag nog niet gezien. Ik denk dat hij in Duitsland zit.
Is het updatejes-dag?

Hier wel goed. Ik moest na mijn geklaag hier over te weinig V in de sv nog 1X heel erg boos worden. Heb echt ruzie met hem gemaakt. Nu gaat het een stuk beter. Hij zei gisteren dat ik binnenkort weer eens langs moet komen. Het hoeft niet altijd alleen voor seks te zijn zei het portret. Friendship is important to....

Ik heb het laten gaan en net gedaan alsof hij dat idd helemaal zelf bedacht had.
Oh goeie Geheim... Tja, poffertjes worden nooit pannenkoeken .
*grijns*

Ik ben een paar dagen weg. (nee niet met SV)
quote:Girl_Next_Door schreef op 14 juli 2008 @ 17:44:

Oh goeie Geheim... Tja, poffertjes worden nooit pannenkoeken .
Heel veel plezier, Mac, enjoy!
Ja, en 1 dag later kom ik er dus achter dat sv er een ander svtje op na houdt.

Heb ik het recht om hier niet blij mee te zijn? Hij is single, hij mag natuurlijk doen wat hij wil, maar ik vind het niet bepaald leuk. Ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen.

Wat zouden jullie doen? Ik kan wel wat ideeën gebruiken...
Je hebt alle recht op je eigen gevoel.
Als je daar geen afspraken over hebt gemaakt kun je er weinig over zeggen. Wat je wel kunt doen is er naar informeren en je eigen gevoel erover uitspreken.

Maar ja... zelf getrouwd zijn en dan je sv erop aanspreken dat die een ander heeft ......
@ Geheim, dat is natuurlijk ook een van de nadelen van een single svtje. Heeft hij het je zelf verteld of ben je er zelf achter moeten komen? Ik weet van mezelf dat ik het absoluut niet leuk zou vinden als mijn sv er nog iemand op na zou hebben, buiten zijn nr1 en mij. Ik zou er zelf denk ik ook geen meerdere sv's op na kunnen houden. Het klinkt misschien raar, maar is meer een gevoel. Is jouw sv echt op zoek naar een vaste relatie, dan zou ik me misschien wel terugtrekken als ik jou was. En anders zul je het gewoon moeten accepteren zoals hij jouw nr1 accepteert.
Als hij single is mag hij natuurlijk ook voor zichzelf iemand zoeken als relatie, al kan het zijn dat dat nu gewoon even een 'scharrel' is. Maar ondanks dat jullie 'alleen maar' sv'tjes van elkaar zijn, zou het wel op zijn minst leuk zijn geweest als hij je er al iets over had verteld, het komt nu op me over dat dat niet zo was. Kan me indenken dat je het even niet zo super vindt.

Heb je het er al met hem over gehad, Geheim? En hoe beschrijft hij de relatie die hij met de andere dame heeft?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik ben er zelf achtergekomen, ik voelde al wat spanning tussen hem en een andere vrouw en vanavond stond haar auto voor zijn deur. (ik kom erlangs op weg naar huis) Nou zou hij wat werk doen aan haar auto, maar ik had al het idee dat dat niet het enige was waar ze voor langs wilde komen. Nu kan ik natuurlijk heel naief doen en denken; misschien is er niets gebeurt, maar ik weet eigenlijk wel beter. Hij zal het ws ontkennen als ik ernaar vraag.

Mijn sv is niet op zoek naar een vaste relatie, dit is een 2e sv. Bovendien verlaat ze over een paar maanden het land.

En nee, we hebben hier nooit afspraken over gemaakt.

Ik wil hem eigenlijk niet kwijt, maar het voelt zo goedkoop...

Eén van de 2,3, 48... Weet ik veel.

Gatverdamme!!!

Ik weet ook gewoon niet of ik moet doen of mijn neus bloed; hij doet tenslotte eigenlijk niets verkeerd, of dat ik moet zeggen dat ik het weet.

Ik wil ook eigenlijk niet dat hij denkt, haha, Geheim en Dinges weten lekker van niets. Ben niet graag een naieve muts...
quote:Roland1971 schreef op 15 juli 2008 @ 14:28:

Heb je het er al met hem over gehad, Geheim? En hoe beschrijft hij de relatie die hij met de andere dame heeft?Ik vermoed dat ze nog bij hem is... Ben net thuis...
Als je er nooit afspraken over hebt gemaakt dan kun je er niet echt wat van zeggen, maar gewoon vragen hoe het zit: dat wel natuurlijk. En nee, dom ben je niet en dat moet hij zich ook beseffen, dus als hij er wat omheen lult merk je dat snel genoeg. Kan me niet voorstellen dat een poffertje goed kan liegen

En misschien verlaat ze het land wel over een tijdje, maar kan het best zijn dat hij tot die tijd toch wel een relatie voor zichzelf wil, ook al wordt het dan niet echt vast. Hij kan namelijk ook niet altijd op jou een beroep doen, mocht hij dat willen.

En ach: voor hetzelfde geld is haar auto stuk en staat daar nog voor reparatie, en heeft hij haar keurig netjes thuis afgezet. Kan ook altijd nog....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik bedenk me net dat ik ook wel gewoon vervangen kan zijn...

Ik zit me af te vragen wat ik nu wil. Wat hij wil lijkt me ook wel van belang...

Goed, gewoon vragen dus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven