Mode & Beauty alle pijlers

Openingsdatum Primark Enschede bekend!!!!?

15-07-2014 23:37 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
14 augustus 2014 zeggeze zijn nu nog druk bezig met verbouwen maar volgende maand moet het klaar zijn.!! Krijgen we in de drukke stad nu ook nog lange rijen jonge dames verwachten uitgestrekt voor de ingang......???
ik heb geen motto
sorry het is 19 augustus zegt er hier één!!
ik heb geen motto
Ik hoop echt dat waar ik woon er geen komt. Op die rotzooi zit ik niet te wachten. Zou ipv onze bijenkorf liever een andere kwaliteitswinkel ervoor terug krijgen.
Tja ik woon in de buurt van Enschede. Primark lijkt me best leuk om eens te kijken ( nog nooit bij een geweest) maar ik ga echt het eerste half jaar na opening er nog niet heen.

Het is er zo al pokke druk laat staan net na het openen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ja, zal wel bere druk worden met de opening mara 7000m2 Madame@Qetesh kan je wel goed verdwalen toch??
ik heb geen motto
quote:Flashy schreef op 15 juli 2014 @ 23:42:

Ik hoop echt dat waar ik woon er geen komt. Op die rotzooi zit ik niet te wachten. Zou ipv onze bijenkorf liever een andere kwaliteitswinkel ervoor terug krijgen.Primark is een TREND winkel dat betekend dat ze razendsnel met de tijd en trends meegaan. Ik denk dat het nog wel meevalt het is bekend dat veel kleding uit arme landen komen waar ze onder slechte omstandigheden zijn gemaakt maar goedkoop hoeft niet direct slecht te zijn.
ik heb geen motto
quote:Flashy schreef op 15 juli 2014 @ 23:42:

Ik hoop echt dat waar ik woon er geen komt. Op die rotzooi zit ik niet te wachten. Zou ipv onze bijenkorf liever een andere kwaliteitswinkel ervoor terug krijgen.

Dit.

Ik snap werkelijk niet wat mensen in die rotzooitent zoeken.
Huts!
Tja dat kan wel zijn Tommy maar ik hen foto gezien van een andere opening. Zo ff geen idee meer welke dat was.

De rijen kwamen tot ik weet niet hoe ver.

No way dat ik uren in en rij ga staan alleen al om uberhaupt een winkel in te mogen.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 16 juli 2014 @ 09:01:

[...]

Dit.

Ik snap werkelijk niet wat mensen in die rotzooitent zoeken.1 keer geweest, meteen de laatste keer. Jeetje wat een publieke armoede in 1 tent zeg. Heb nog nooit een winkel gezien waar je de kleding die je wilt in een waszak? kan gooien.. wauw, echt gewoon wauw.
Ik ben er nog nooit geweest moet ik eerlijk zeggen.

Nu ben ik ook geen doelgroep maar het spreekt mij ook echt niet aan. .

Sowieso lijkt mij alles boven de 25 geen doelgroep want wie wil er nou in een shirtje van drie euro lopen.
quote:Flashy schreef op 16 juli 2014 @ 10:26:

Sowieso lijkt mij alles boven de 25 geen doelgroep want wie wil er nou in een shirtje van drie euro lopen.

25?

echt?

Ik dacht dat het na middelbare-school wel over was
De opmerkingen van Flashy en lilalinda komen een beetje lullig op mij over.

Klinkt mij in de oren als: Na de middelbare school of je 25ste mag je geen goedkope kleding meer kopen.

Daar is niks mis mee, hoor. Genoeg mensen, waaronder ik, die prachtige dingen kopen op een rommelmarkt of een 2ehands winkel.

Nu is Primark ook niet mijn soort winkel, maar dat wil niet zeggen dat alle goedkope kleding not-done is, toch?
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@20nul, die was al hebben ze ook bij de hm inmiddels.

Ik koop er basics voor man en kleding voor de kinderen. Crocs, snowboots. Dat soort dingen.
"Sowieso lijkt mij alles boven de 25 geen doelgroep want wie wil er nou in een shirtje van drie euro lopen."

Ik!! En ik ben 29.

Erg he.

Boven de ¤20 vind ik een shirt echt duur. Sterker nog boven de ¤15 ga ik eerst nadenkrn of ik het echt leuk genoeg vind.

Geldt ook voor broeken boven de ¤40 vind ik duur, bij ¤30 denk ik er eerst over na.

Ik hrb simpelweg het geld niet voor iets duurders.

Ben dan ook gek op 2de hands winkels.

En ach voor mij hoeft het niet superlang mee te gaan.

Liever koop ik elk seizoen een paar nieuwe shirts van ¤5 dan steeds hetzelfde van ¤35 aan te moeten.
quote:hartenvier schreef op 16 juli 2014 @ 18:40:

@20nul, die was al hebben ze ook bij de hm inmiddels.

Ik heb deze week bij 3 H&M's geweest en *thank god* geen waszak gezien. Hoop dat dat zo blijft.
Ik loop in een shirtje van 3 euro want ik kan me geen duurdere shirtjes veroorloven. En ik ben toch echt 33.

Ik koop er elk seizoen mijn kleding. Dat gaat inderdaad een seizoen mee en dan kan ik weer wat gaan halen.

Lekker oordelen hoor. Zou ook wel anders willen.
Hier zit er sinds kort ook 1. Echt, wat een pauper winkel. Medewerkers lijken wel cipiers maar dat zal met het grijpgrage publiek te maken hebben.
Ah de stoere vent met zijn Tommy h broek is er weer. Dit is nou je tweede of derde topic over de rijen vrouwen bij de primark in Enschede? Het is wel een hoogtepunt voor je hè?
quote:Thordis schreef op 16 juli 2014 @ 18:50:

Ah de stoere vent met zijn Tommy h broek is er weer. Dit is nou je tweede of derde topic over de rijen vrouwen bij de primark in Enschede? Het is wel een hoogtepunt voor je hè?Oh, het is een fetisj begrijp ik? Dan ga je laag, damn.
Ah dus als ik straks langs de Primark loop en ik zie een man in campingstoel met popcorn zwaar genietend kijken van de lange rij wachtenden dan ben jij dat Tommy?

Ik zal wel ff naar je zwaaien als ik langsloop.
Tja, hier ook sinds kort een Primark,en het is bijna een toeristische attractie,men komt met de trein om te shoppen.

Binnenkort wordt het stadsbeeld in Enschede vervuild door mensen met Primarktassen.

Ik zou er de eerste maand niet naartoe gaan, er was zelfs bewaking nodig om de toestroom kooplustigen in goede banen te leiden.

Hoop er nooit te moeten komen
De toekomst is niet meer wat het was
Ik wist rot voor kort niet wat de primark was eigenlijk. En ik zie mezelf er nog niet heengaan, zeker niet voor de lol. Het klinkt als een commerciële goedkope zooi eerlijk gezegd en als ik de dingen op Facebook voorbij zie komen die kennissen daar kopen dan sterkt me dat alleen maar. Afschuwelijke winkel lijkt het me.
In de Primark in Rotterdam zijn altijd veel Vlaamse en Duitse meisjes, dat valt echt op. Terwijl Nederlanders weer naar Duitsland gaan voor de grote Primark-vestigingen.
quote:MadameQetesh schreef op 16 juli 2014 @ 10:08:

Tja dat kan wel zijn Tommy maar ik hen foto gezien van een andere opening. Zo ff geen idee meer welke dat was.

De rijen kwamen tot ik weet niet hoe ver.

No way dat ik uren in en rij ga staan alleen al om uberhaupt een winkel in te mogen.je mag van mij wel tussen ons in blijven slapen wonen in centrum en kan je straks als eerst naar binnen.. eerst even overleggen;;
ik heb geen motto
quote:kerstklok schreef op 16 juli 2014 @ 20:27:

In de Primark in Rotterdam zijn altijd veel Vlaamse en Duitse meisjes, dat valt echt op. Terwijl Nederlanders weer naar Duitsland gaan voor de grote Primark-vestigingen.Inderdaad. En Enschede trekt als grotere stad aan de duitse grens altijd al veel Duitsers door de grote warenmarkten op plein waar straks de Primark opent. En Duitsers zijn gek op markten.. daar sluit de Primark uitstekend op aan.
ik heb geen motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven