Mode & Beauty alle pijlers

Openingsdatum Primark Enschede bekend!!!!?

15-07-2014 23:37 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
14 augustus 2014 zeggeze zijn nu nog druk bezig met verbouwen maar volgende maand moet het klaar zijn.!! Krijgen we in de drukke stad nu ook nog lange rijen jonge dames verwachten uitgestrekt voor de ingang......???
ik heb geen motto
"je mag van mij wel tussen ons in blijven slapen wonen in centrum en kan je straks als eerst naar binnen.. eerst even overleggen;;"

Haha hoe gezellig dat ook klinkt ik bedank voor het aanbod.

Ik wacht wel een paar maanden voordat ik ga. En ach ik woon zelf ook niet al te ver dus als het me te druk is draai ik me zo weer om en kom ik een andere keer weer.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Toen ik in Spanje woonde ging ik best vaak maar daar was het ook altijd lekker rustig.

In België en Nederland een aantal keer geweest in de afgelopen jaren maar ik vind er steeds minder. Ik haal er nu alleen nog sjaals, mutsen, pyama's en dat soort dingen.
PRIMARK ENSCHEDE OPEN 19 AUGUSTUS OM ELF UUR

KOM VROEG GAAT DRUK WORDEN IN CENTRUM VAN ENSCHEDE!!!!! en komende dagen maanden

ps ik kom zelf wel even kijken maar niet te lang (mag niet he;)

VEEL PLEZIER !!!!!!!!!!!!!!11
ik heb geen motto
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN.

Ik koop er alleen pyjama's, dekentjes en inpakpapier.

En schoenen, als ik NU schoenen nodig heb (als in: ik heb alleen nog maar dikke winterlaarzen en opeens wordt het 25 graden) en geen geld. Dan koop ik een paar gympen.
Ik heb een paar basic vesten (blauw/zwart/groen) en blousjes en ik zie echt vaak mensen van mijn leeftijd (begin 30) en ouder ermee lopen. Volgend jaar komt er 1 in Dordrecht. Goed voor de werkgelegenheid, er komen volgens mij 400 banen (merendeel parttime waarschijnlijk).
quote:tommyh schreef op 18 augustus 2014 @ 18:24:

PRIMARK ENSCHEDE OPEN 19 AUGUSTUS OM ELF UUR

KOM VROEG GAAT DRUK WORDEN IN CENTRUM VAN ENSCHEDE!!!!! en komende dagen maanden

ps ik kom zelf wel even kijken maar niet te lang (mag niet he;)

VEEL PLEZIER !!!!!!!!!!!!!!11

:') Zit je in het promotieteam van de Primark ofzo? (geldverspilling trouwens. Het publiek komt toch wel).

Ik ben ook niet dol op de Primark vanwege de drukte, maar soms hangen er best leuke dingen tussen die nog wel apart zijn. Ik ben ook wel zeer te spreken over de lingerie. Ik heb een normale cupmaat, maar goede bh's vinden is lastig. Bij de Primark heb ik altijd dezelfde maat, zit altijd perfect en kan het zonder passen kopen. Blijft lang mooi en voor 12 euro heb ik een setje. Bij Hunkemoller ben ik 30 euro kwijt voor een slechtzittende bh.

Het passen en het gegraai bij Primark maken dat ik er toch niet vaak naar toe ga.
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven