Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:charlottew88 schreef op donderdag 17 juli 2014 19:31 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="polydox in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">polydox schreef op 17 juli 2014 @ 19:27</a>:</b>

80 kinderen aan boord......</div></blockquote> Jeetje, wat erg!!
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 19:34:

[...]

Zo onnodig dit.

Dus elke journalist/persfotograaf is ook zo'n soort mens?

Elninjoo is toch geen journalist?

Dus dan vind ik het vreemd om daar foto's te gaan staan maken.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:zas schreef op 17 juli 2014 @ 19:36:

Walgelijk, die foto's met lichamen. Ik snap de nieuwswaarde ook niet zo. Ik vind zo'n foto eigenlijk veel schokkender... https://twitter.com/woutervnoort/status ... 9790598144

En ergens geloof ik niet dat deze foto echt is

Wel heel toevallig dat je net al deze paspoorten vindt, en dan ook nog eens met een gat erdoor

En bij mijn weten mag je met een paspoort waar een gat in zit echt niet meer vliegen hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
CNN laat alleen brokstukken zien, en net een foto van een reisgids. Dat vond ik al schokkend om te zien.
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 19:33:

[...]

Dat foto's maken snap ik echt niet. WAAROM foto's maken van lichamen? Welke hersencel is er dan aan het werk?De op sensatiebeluste, voor hoeveel geld kan ik deze foto's verkopen aan kranten nieuwssites waarschijnlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:zas schreef op 17 juli 2014 @ 19:36:

Walgelijk, die foto's met lichamen. Ik snap de nieuwswaarde ook niet zo. Ik vind zo'n foto eigenlijk veel schokkender... https://twitter.com/woutervnoort/status ... 0598144Nep? Er zit in elk geval 'n ongeldig gemaakt paspoort tussen (die met dat gat) Hoe komen ze zo snel aan al die paspoorten en nog in onberispelijke staat?
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 19:38:

[...]

Nep? Er zit in elk geval 'n ongeldig gemaakt paspoort tussen (die met dat gat) Hoe komen ze zo snel aan al die paspoorten en nog in onberispelijke staat?Precies mijn gedachte dus
quote:Maleficent schreef op 17 juli 2014 @ 19:37:

[...]

Elninjoo is toch geen journalist?

Dus dan vind ik het vreemd om daar foto's te gaan staan maken.

Ze is wel fotograaf en die kijken anders naar dingen dan jij en ik.

En daarnaast vind ik het een verschrikkelijk zwaktebod om nu hier EN af te gaan zeiken. Zij heeft die foto's toch niet gepost?
quote:Summerdance schreef op 17 juli 2014 @ 19:38:

[...]

En ergens geloof ik niet dat deze foto echt is

Wel heel toevallig dat je net al deze paspoorten vindt, en dan ook nog eens met een gat erdoor

En bij mijn weten mag je met een paspoort waar een gat in zit echt niet meer vliegen hoorIk heb de livestreams gezien. Wil je nu zeggen dat ze een heel vliegtuigcrash hebben nagedaan en allemaal fake paspoorten hebben met foto's van bestaande mensen? Ik heb namelijk één jongetje gefacebookt en hij heeft gewoon een Nederlands facebook profiel.
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 19:38:

[...]

Nep? Er zit in elk geval 'n ongeldig gemaakt paspoort tussen (die met dat gat) Hoe komen ze zo snel aan al die paspoorten en nog in onberispelijke staat?Ik geloof ook niet dat die foto echt is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Maleficent schreef op 17 juli 2014 @ 19:31:

[...]

Nou, dat zegt weer genoeg over wat voor soort mens jij bent.Ik ben fotograaf en doe ook wel 'ns wat regionale journalistiek, dus als er dan iets in mijn nabije omgeving gebeurt dan zou ik daar idd met mijn camera staan.
quote:soophanoniem schreef op 17 juli 2014 @ 19:40:

[...]

Ik heb de livestreams gezien. Wil je nu zeggen dat ze een heel vliegtuigcrash hebben nagedaan en allemaal fake paspoorten hebben met foto's van bestaande mensen? Ik heb namelijk één jongetje gefacebookt en hij heeft gewoon een Nederlands facebook profiel.

Ik heb het over de paspoorten die op een stapeltje lagen

Wel iets beter lezen, ik zeg nergens dat de crash fake is
quote:soophanoniem schreef op 17 juli 2014 @ 19:40:

[...]

Ik heb de livestreams gezien. Wil je nu zeggen dat ze een heel vliegtuigcrash hebben nagedaan en allemaal fake paspoorten hebben met foto's van bestaande mensen? Ik heb namelijk één jongetje gefacebookt en hij heeft gewoon een Nederlands facebook profiel.Een paspoort met een gat is ongeldig gemaakt, daar kom je niet mee door de douane. En naar mijn weten zijn paspoorten ook niet vuurbestendig.
quote:Summerdance schreef op 17 juli 2014 @ 19:33:

[...]

Oh zeker

Maar het is vakantie

Kinderen spelen nog buiten

Met telefoon...

Je kan ze niet altijd behoeden (denk ik, want ik heb geen kinderen)

Je kunt ze idd niet altijd behoeden. Zoals dat klassenfeestje, die kinderen hebben allemaal hun smartphone bij zich want het is de laatste keer dat groep 8 compleet is. Er "moeten" foto's gemaakt worden, facebookvrienden gemaakt, telefoonnummers uitgewisseld. Gelukkig begrijp ik net dat de leerkracht er ook is, die kan ook niet alles voorkomen maar kent z'n pappenheimers.

Maar idd kinderen die voor de tv zitten, ouders die om wat voor reden dan ook het nieuws nog niet meegekregen hebben en met het gezin samen naar het nieuws willen kijken. En dan die beelden.
quote:Summerdance schreef op 17 juli 2014 @ 19:41:

[...]

Ik heb het over de paspoorten die op een stapeltje lagen

Wel iets beter lezen, ik zeg nergens dat de crash fake isHeb ik het ook over. Al die paspoorten zag ik dus op de livestream (op het gebied waar het vliegtuig is neergestort) op beeld en daarna werden er twee geopend. Het zijn gewoon bestaande Nederlandse mensen.
Ik lees nu dat de plaatselijke bevolking spullen steelt tussen de wrakstukken. De mensheid op z'n best
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:soophanoniem schreef op 17 juli 2014 @ 19:42:

[...]

Heb ik het ook over. Al die paspoorten zag ik dus op de livestream (op het gebied waar het vliegtuig is neergestort) op beeld en daarna werden er twee geopend. Het zijn gewoon bestaande Nederlandse mensen.

Leg jij dan eens uit hoe een paspoort wat ongeldig is.

Want dat is een paspoort met een gat toch door de douane is gekomen

Want dat gat zit er namelijk niet voor de kat zijn viool
Kom op mensen er liggen MAAR 15 paspoorten, 15 paspoorten van de 295 aanwezigen in t vliegtuig..

De andere 280 zijn verbrand, weg spoorloos o.d. dit zijn misschien paspoorten die her en der er lagen. Het is inmiddels 2 uur later, wanneer het 15km verder op is gevonden dan is het echt niet raar.

Bovendien heb ik ook eens een paspoort gehad die niet meer geldig was en heb op schiphol een nood/spoedpaspoort moeten regelen. Mijn oude paspoort ging een gat in en nam ik mee in mijn tas, mijn handbagage. Wanneer ik toen neergestort was geweest had men ook een paspoort kunnen tegenkomen die ongeldig was.

Wat een rare speculaties hebben jullie toch..
Afschuwelijk nieuws en door alle berichten van nog verschrikkelijker foto's durf ik niet eens meer naar krantensites te surfen. Ik hoef het lichaam van iemand die ik misschien wel ken niet op twitter te zien. Of iemand die ik niet ken. Weinig respectvol en sensatiebelust.

En ergens schreef iemand dat iedereen wel weet hoe een lichaam eruit ziet na een vliegtuigcrash...nou nee. En ik wil het niet weten ook. Want wat voegt dat toe?
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:soophanoniem schreef op 17 juli 2014 @ 19:42:

[...]

Heb ik het ook over. Al die paspoorten zag ik dus op de livestream (op het gebied waar het vliegtuig is neergestort) op beeld en daarna werden er twee geopend. Het zijn gewoon bestaande Nederlandse mensen.Gestolen of verloren paspoorten misschien. Niemand zegt dat ze niet echt zijn, alleen dat ze niet uit dat vliegtuig komen.
Koffers en delen van het vliegtuig worden leeggeroofd nu.

HOE kunnen mensen dat doen? Waarom?!?

(ik weet wel waarom, maar kan er echt niet bij...)
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 19:42:

[...]

Een paspoort met een gat is ongeldig gemaakt, daar kom je niet mee door de douane. En naar mijn weten zijn paspoorten ook niet vuurbestendig.http://lifenews.ru/watch-live

Dit is de stream (s gewoon nieuws!), ik heb het met m'n eigen ogen gezien, maar dat betekent dus dat de hele stream nep is voglens jullie? Geen idee waarom er een gat zit, maar ik mag toch hopen dat ze geen Nederlandse paspoorten gaan laten zien van mensen die gewoon te vinden zijn op Facebook?
quote:Cameron10 schreef op 17 juli 2014 @ 19:43:

Ik lees nu dat de plaatselijke bevolking spullen steelt tussen de wrakstukken. De mensheid op z'n bestHet is aan de ene kant verachtelijk, maar aan de andere kant hoorde ik net dat ze daar erg arm zijn. Wie weet hoe ver je dan gaat...
Mensen plunderen de brokstukken, zegt de volkskrant..... HOE kun je zoiets doen?? Wat verschrikkelijk allemaal!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 19:41:

[...]

Ik ben fotograaf en doe ook wel 'ns wat regionale journalistiek, dus als er dan iets in mijn nabije omgeving gebeurt dan zou ik daar idd met mijn camera staan.Dat wist ik niet. Jouw opmerking kwam een beetje ramptoeristerig op me over.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven