December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Mijlpaal mijlpaal hier Yora wilde geen tiet voor het slapen gaan! Ik werd gewoon uitgelachen. Zo gaat het toch nooit lukken tot ze 5 is?!?

Joni: Vorige keer leek je er minder last van te hebben toch dat Nils weg is? Maar ja toen was je ook niet zwanger (toch? lijkt nog zo kort geleden) was in januari ongeveer bedenk ik nu?

Hij komt weer terug en is het niet af en toe heeeerlijk om zonder vent een boek te lezen of iets anders te doen in huis ?

Knorretje: Als jij zo doorgaat met die vreetbuien van je (of droom je alleen zo ongeveer over eten?) dan ben je straks kogelrond!

Ik zat trouwens laatst terug te lezen op een topic van hm waar ik niet zoveel aan had (nu nog steeds niet trouwens) en toen las ik dat je je oude broeken al meteen weer aankon na de zwangerschap?! Ik kan ze nu eindelijk weer een beetje dicht krijgen alleen kan ik dan nog steeds niet helemaal adem halen.

Mette: Ik dacht eigenlijk dat het toen al niet meer gebeurde in de tijd van je moeder. Maar blijkbaar heb ik het heel erg mis!

Over nare kindertehuistoestanden nu: Heb je Bulgaria's abandoned children gezien? Ooit tegengekomen op BBC en ik kon het echt af en toe gewoon niet meer kijken.. maar wilde wel het einde zien omdat ik hoopte dat er echt iets beters zou zijn aan het eind.
A1mee: Ik heb Yora vanmiddag aan de puzzel gezet.ff checke natuurlijk. Heb er meerdere en ik denk misschien is afwisseling wel eens leuk. Ging niet helemaal goed, maar toen ik m later zelf in elkaar ging zetten moest ik ook even nadenken. Kreng is ook zo onduidelijk.
Het traphekje zit half, morgen de sluiting alleen nog even monteren!

Mette, wat leuk zo'n familiereunie bij het kdv!

Jeetje, daar moet je toch niet aan denken wat je moeder allemaal heeft moeten meemaken...gatver! kan me voorstellen dat je even hebt zitten janken...dikke knuf!

Knorretje, ik moest gelijk aan je denken toen ik het hoorde, het is wel vaak raak he de laatste tijd bij jou in de buurt...kende je haar persoonlijk?

Succes vannacht! heb je nog een beetje rust gehad vanmiddag?

Lijkt me helemaal eng zo'n trap in de kamer, maar gelukkig heb je een oplossing gevonden!

In da geval, doe mij ook maar een magnum! (met nootjes!)

Tinus, ja bij jou is het natuurlijk helemaal een trappenparadijs...nog een paar maandjes dan ben je er lekker vanaf!

De klink omdraaien zal ook wel werken, maar ik heb het hekje nu toch al half hangen!

lekker koekkies! het lijkt wel een virus hihi!

Yora, ik weet niet of het aan de leeftijd is maar Amber geeft ineens ook niks meer om melk, het is dan wel geen tiet maar toch!

jaja geef die puzzel maar weer de schult!

Net nog even een rondje kermis geweest met de kids, Amber en Justin zijn samen in de draaimolen en een soort iniminieachtbaan geweest (allemaal autotjes achter elkaar over een hobbelige rails) Ze vonden het geweldig! Justin is samen met H nog in de botsauto's en in de meest heftige atractie van de hele kermis geweest (ik zweer het ik durf er niet in!!) Allemaal karretjes die heel hard ronddraaien met een stuk of 3 bij elkaar en dan ook nog eens om hun eigen as...echt heul hard en lang!!!!!! En hij wou gewoon nog een keer he die bikkel van mij!
Yora

ik droom veel van eten en zo maar heb uiteindelijk alleen chili con carne op en geen koekjes en geen ijs....

Dus vandaag: 2 beschuitjes(met pindakaas ), 2 boterhammen met gekookte worst, 2 kleine stukjes pure chocolade en chili con carne...

Valt mee toch?

Vannacht neem ik denk ik nog wat mee aan tucjes of rijstewafels en dan houd ik het wel weer voor gezien hoor!

Enneh, welk topic was dat dan op HM? (ik moet ook eens terug gaan lezen, las net even snel die van terugkijken na 1 jaar...

Deurknoppen

heel handig: deurknoppen in plaats van klinken! Wij hebben maar 1 klink in huis en de rest zijn houten draaiknoppen! En de enige deurklink staat dus omhoog ...aangezien Joeri die al heel wat keertjes open heeft gemaakt!

Marloes

ik kende haar niet persoonlijk maar vriendlief kende haar wel. (haar gezicht dan, we hebben 6000 collega's in ons korps dus je kunt ze niet allemaal kennen). Maar of ik haar kende of niet, het doet me net zo veel. Het had ook mij of vriendlief kunnen gebeuren...je doet toch je werk... Ik zal nu in vrije tijd helemaal 3x nadenken voor ik wat doe of zeg...

Jeetje, wat een stoer manneke heb je! In de engste attractie van de kermis!

Zo, en nu weer even bankhangen en relaxen.....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zo, zit brak op de bank na een heerlijk ouderwets ontzettend fout avondje met de meiden en moeders in de kroeg. Was 5 uur thuis hahaha. Heb tot 11 uur geslapen en ben daarna met de honden wezen wandelen. P is nu winkelen en dan werken dus ik heb lekker het rijk alleen met de kindjes. Ben ondertussen herhaling van babyboom aan het kijken op de laptop. Heerlijk heerlijk !! Mis alleen de pizza nog :-)

Jaja Mette; geen of geen weer. Heb vande week van die roze gebloemde regenlaarzen gekocht en lijk nu op Plien en Bianca :-)

Knor; Floor is ook zo zwaar en lang. 12.1 kg volgens mij bij 84 cm. Heb nog nooit commentaar gehad....
Hiii!! even uit mn hoofd!

Yora:

Was da nou?!

Geen bv voor t slapen gaan?

Krijg je dan trouwens wel last van stuwing?

*oh, telefoon*

Knor:

Gehehe, heeeeeeeeerlijk dat eten!

(mag je het nog wel eten noemen? lijkt meer op vreten )

Mette:

Mijn hemel wat een zware ellende heeft jullie mam meegemaakt...

Poeh.

Idd, petje af dat ze jullie zo liefdevol op heeft weten te voeden.

xx

Opperdepop:

Jajaaa ik had em ook in de kast maar heb hem dr nu maar eens uitgehaald.

Gaan gehaktschotel met puree eten vanavond... ben heul benieuwd!

Onze meiden:

Alles goed, niet echt bijzonderheden.

Lekkere moppies zijn het!

'Nijntje'

Geheheheheeee..

Gisteravond:

Gratis avond zuipen gehad van de stamkroeg van ons, bestond 10 jr

*hips*

Bandjes enzo, super was t!

Zo, en nu ff posten, de meiden moeten uit bed!

xx dikke kus aan jullie allemaal!

xx
He Dames ik ben er echt niet meer aan toe gekomen ..... we zijn vandaag zo druk geweest met inpakken. En ik moest ook de stad nog in om vanalles te kopen. En toen manlief dacht de bandjes van de easywalker op te blazen scheurde er een ventiel af en toen manlief dacht hij die dan wel om kon ruilen met het grote voorwiel dat we bijna nooit gebruiken, stak hij die lek met een schroevendraaier ............ maar gelukkig konden we nieuwe krijgen in de fietsenwinkel. En de binnenbandjes waren maar 4 euro ofzo dus dat valt reuze mee. Ik ga zo maar eens slapen we zijn al zo goed als helemaal klaar voor vertrek morgenochtend. Vind het echt superhandig zo'n vouwwagen zeg! Je kan er ongelooflijk veel in kwijt echt super. Zit je toch een stuk comfortabeler in de auto. En het is nog een gloednieuwe ook die we gehuurd hebben. Zou er best eentje willen kopen denk ik, maar die dingen zijn wel een paar duizend euro hihihihi. Maar goed tot over drie weekjes! En als er iets gebeurt dan smsen he?! Dames heel veel liefs en goeds en tot over 3 weken!
Weet niet of ik te laat ben maar heeeeeeeeeel veel plezier !! Geniet er van !!!
pfffffffffffffff wat een nacht. Om een uur of half twaalf ging ik slapen. Twaalf uur kwam Timo. Zat onder de poep. Daarna kwam Floor zo ergens rond half 1 denk. Dit heeft tot 2 uur geduurd. Toen zijn we in slaap gevallen en om half 7 kwam Timo weer.........en nu belde P dat zijn collega zich net ziek melde en dat hij nu een vervanger aan het zoeken is dus later thuis komt........Balen want anders had ik naar bed gekund. Hoop dat ik dat nog ga redden want ik heb om 13 uur afgesproken met een vriendin en haar hond om te wandelen. Is ook een hond van 8 maanden. En vanavond ga ik lekker samen met P burrito's eten als de kids op bed liggen. Gezellie.

Fijne dag !!
Morning laydeez!

Even heul snel hoor! Vent ligt boven met een kater (muziekfestival gisteren), Aims ligt ook boven (zonder kater) en Leah is in de tuin bezig met haar speelhuis.

Loewyz ik ga je zo ook mailen, Leah had vandeweek haar laatste afspraak voor dat ontwikkelingsgebeuren dat ze de afgelopen anderhalf jaar gevolgd heeft. Ze weegt nu 10,8 kilo en is 85 cm. Haar ontwikkeling is, *tadaaa trotse moeder-alert* gelijk aan een kind van 22 maanden. Erg blij dus.

Floddertje, jee dus toch dat riempje inknippen" Nou ja, wel handig dat het allemaal tegelijk kan.

*Shit Leah wil aandacht, ga haar weer even de tuin inschoppen*

Sannie, echt práchtig die foto! Ik ben toevallig gisteren bij ons zwembad wezen informeren naar zwemlessen, omdat Leah zo onwijs gek was op het zwemmen op vakantie, maar lessen beginnen hier pas bij vijf jaar! Er is wel "parent and toddler" zwemmen elke zaterdag en zondag, dus we gaan het dan maar gewoon zelf proberen.

Joni, balen van dat eten. Vorige week was hier een programma op tv over kinderen met eetproblemen (heel extreem hoor), en de boodschap was vooral niets forceren, komt vanzelf wel. Op de een of andere manier halen de kinderen toch wel hun voedingstoffen uit wat ze eten, hoe beperkt hun dieet ook mag zijn.

Wij hebben erg veel geluk met Leah, hebben tot nu toe nog niets kunnen ontdekken dat ze niet eet, erg fijn, vooral op vakantie! Aimee heeft tot nu toe nog absoluut geen interesse in eten, en ook van haar flessen 9ze krijgt nu overdag de fles) drinkt ze maar 150 ml of zo. Dus zou zo kunnen dat zij een mindere eter gaat worden.

*Bollox Aims is wakker ga haar even halen*
Hele fijne vakantie Mainecoon! Ik wist helemaal niet dat je vouwwagens kon huren. Misschien wel een goed idee voor ons voor volgend jaar. Eens uitproberen of zo'n vouwwagen iets voor ons is.

Flodder; he get, balen dat je zo'n butnacht had en dat P. nu ook nog later thuis is.. Wel gezellig samen eten vanaaf, veel plezier!

Nurse; klinkt gezellig, 10jarig bestaan van jullie kroeg! Hebben jullie daar ook jullie huwelijk gevierd of niet?

Yora; mijn moeder zat vanaf '56 in het kinderhuis, in a'dam. Volgens m'n moeder waren er toen heel veel kinderhuizen in A'dam die dit soort praktijken uitvoerden.. Grappig feitje is wel dat ze nog wel katholiek is. Ik zou na die nonnenpraktijken heel gauw van het geloof afstappen denk ik.

Knor; Het idee dat het iemand uit je korps is, lijkt me al erg genoeg. Lijkt me zo beangstigend dat het ook jezelf had kunnen gebeuren..

Wat ga je vandaag eten?

Ik had gister teamuitje, we zijn A'dam ingeweest. Erg leuk en gezellig. Lekker gegeten in de Jordaan, altijd leuk!

Vandaag nog geen plannen, het begon hier vanmorgen strak blauw met een zonnnetje, maar nu wordt het al bewolkter.

Hebben jullie nog leuke plannen?

x
Nou ze ligt op de mat, Leah is (weer) buiten, zien hoe ver ik kom!

Yora, yeah ze begint zichzelf van je tiet af te werken, wiehaa, gewone BH's here we come! ;o)

Ben je die zw-BH's niet zat? Ik wel en nu ze overdag de fles krijgt, kan ik tenminste weer wat normaals aan. Ik had best mooie hoor, daar niet van, maar met die joekels van mij zit het gewoon nooit écht goed.

*feck Leah begint weer te zeuren, ik moet opgeven*
Oh Mainecoon, fijne vakantie!!
Hoii Ainne, wauw, een ontwikkeling van 22 maanden?

Noof is hier nu ook weer klaar met haar druiven, dus ik moet ook weer aan de bak..

Happy Birthday to Me, Happy Birthday to Me, Happy Birthday Dear Joni, Happy Birthday to Me.

Jaja, ik ben ook nog jarig vandaag. Maar ik krijg geen visite vandaag. Gisteren hebben we de trouwdag van mijn ouders gevierd en zijn we de hele dag met z'n allen (broers neefje) op pad geweest (zee-aquarium en dierenpark) en hebben we mijn verjaardag ook gevierd. Morgen komen mijn schoonouders weer oppassen en vieren we dan weer verder.

En Nils is over 3 weken al weer jarig, en dan vieren we het samen weer uitgebreid.

Oja, Boyd houdt overigens ook niet van de regen. Gisteren moesten we even in de regen naar de auto toe, maar dat was huilen.

Brood eten bij Boyd is de afgelopen dagen ook minimaal. En vanochtend wou hij niet eens pap eten, terwijl dat er altijd zo naar binnen gaat. Vind wel dat hij ineens op romp en ruggetje en onder zijn oksels onder de uitslag zit. Ik denk dat het eczeem is, maar omdat hij dat nooit gehad heeft op zijn buik (zit ook bij zijn piemeltje en omstreken), denk ik dat het misschien wel wat anders is. Morgen mijn schoonouders ook maar even laten bekijken. Boyd is best wel uit zijn doen de afgelopen week, dat hij misschien iets onder de leden heeft ofzo.

Yora

Nils was de vorige keer weg, net in de periode dat ik in de misselijk zat van de 1e weken zwangerschap en de moeheid ook. Toen vond ik het ook moeilijk toen hij eenmaal weg was.

En nu zit ik in de laatste weken en is het eigenlijk net zo moeilijk. Boyd is ook ineens heel aanhankelijk en snel mopperig. Ik denk dat hij toch iets mist nu zijn pappa er niet is. Gelukkig nog een paar daagjes.
anoniem_28235 wijzigde dit bericht op 13-07-2008 12:07
Reden: had m'n echte naam opgeschreven.
% gewijzigd

Van harte gefeliciteerd, lieve Joni!

Dikke kus voor jou, nu je er een beetje doorheen zit! Nog een paar daagjes en dan is Nils er weer! Ik hoop dat Boyd een beetje opknapt!
Joni:

Sannie, je hebt me geinspireerd! Ben vanmorgen met Leah naar het zwembad geweest! Onwijs leuk, aan het eind moest ik haar letterlijk tandenklapperend het water uit trekken. En toen we naar de kleedhokjes liepen begon ze te zwaaien en zei ze "bye bye pool"! Iedereen lachen! Smelt...

Alleen het kleedhokje was drama, heel raar, alsof ze een beetje claustrofobisch was of zo, krijsen!
Gefeliciteerd Joni !!
Bedankt voor de felicitaties.

Ik ga morgen bij de huisarts even een afspraak voor Boyd maken. Hij is al 1,5 week verkouden en zijn klieren in zijn nek zijn ook opgezet. Dit gepaard met de uitslag, wil ik toch even een check-up laten doen. Je weet maar nooit.

Heb nu maar weer de Teletubbies DVD aangezet. Dan is hij wat afgeleid.

Ainne

Boyd houdt ook niet van kleine ruimtes. De douche vindt hij nog steeds eng en een verschoningsruimte bij een gelegenheid wil hij ook niet in.
Knorretje, tuurlijk maakt het niet veel uit of je iemand persoonlijk kent of niet het blijft verschrikkelijk....

Floddertje, gezellig burrito avondje gehad??

maincoon, geniet er van! ben benieuwd hoe het camperen in de vouwwagen bevalt, wij gaan over een paar weekjes ook!

Ainne, dan kan je trots zijn op je meisje ja!

Joni, GEFELICITEERD!!!

Gezellig weekendje gehad, gisteren een paar rondjes braderie en kermis geweest (Justin durft echt alles op de kermis!!) en vandaag lekker naar het strand geweest en thuis wat gerommeld!
Joni: Gefeliciteerd nog! Je hebt hartstikke gelijk dat je morgen even naar de dokter gaat met Boyd want wat je omschrijft - ook die uitslag - lijkt ook wel of dat ie gewoon ziekjes is. Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom hij nog slechter eet dan normaal.

We hebben zelf ook een verjaardag gevierd, want Jp is morgen jarig en vandaag hadden we visite.

Gisteravond het tuinfeest van mijn zus. Gzd was het best aardig weer, al waaide het wel flink. Helemaal geslaagd en supergezellig. Manuel heeft zich heerlijk vermaakt en we zijn pas om 20.30 naar huis gegaan waardoor Manu zo verrot was dat hij ons vanmorgen heeft verwend met uitslapen tot 8.30.

Morgen heeft JP ook vrij genomen, vind ik erg gezellig!

Tot later!
Joni:

Nog Gefeliciteerd!!!!

Hoe jong ben je geworden!?

Wij hebben een mega druk maar bere gezellig weekend achter de rug gehad dus ik laat het hier maar even bij.

Ohja, enne 2 augustus gaan wij op vakantie met onze vouwwagen die we een hele tijd geleden gekocht hebben.

Was maar een paar honderd euro hoor, hoeft echt niet zo rete duur te zijn (in de duizenden euro's)

Hebben hem pas opgezet hier in de tuin, een keertje oefenen (viel niet tegen!! hij stond na ruim 2 uur) heb toen gelijk de buizen gelabeld, scheelt een hoop gevloek en getier op vakantie

Voor iedereen die dr eentje wilt;

Gewoon marktplaats goed in de gaten houden.

Ga zo naar bed, ben me toch een partij MOE!??

xx
quote:TheNurse schreef op 13 juli 2008 @ 22:24:

Joni:

NGa zo naar bed, ben me toch een partij MOE!??

xx

Jaaa, lekker dan, ik had nog zo gezegd niet voordringen

*doet stiekem al een dansje voor Nursie*

Offe bedoelde je dat niet

Tinus; gefeli met JP!

Hier alles oke, weekboodschappen gedaan (was zaterdag op teamuitje naar A'dam dus geen boodschappen gehaald) en even de boel gepoetst.

Noof is nu is nu in zo'n mamafase, dat ik het echt sneu voor Tris vind. Herkenbaar?

x
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 14-07-2008 13:47
Reden: Er ging iets niet goed, maar wat?? snap het ook niet zo..
% gewijzigd
-
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 14-07-2008 13:46
Reden: dubbel..
% gewijzigd
Nahja zeg!? Mette,

Kan niet eens meer schrijven dat ik moe ben ?

Bedoelde namelijk dat ik echt moe was/ben

Maar helaas, het huis is een ravage en het lijkt dr niet op dat het uit zn eigen opgeruimd wordt dus ik moet weer aan de bak.

Ohja, kan niet echt zeggen dat Roxanne meer op mij is gericht momenteel.

Wat ze wel doet, dat als ze dr zin niet krijgt van mij dat ze op een holletje naar dr papa spurt om het daar te gaan proberen/uit te huilen.

Kleine draak

ga nu echt iets doen!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 14-07-2008 13:56
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven