December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ainne: Wat vreselijk zeg!! Weet je hoe ernstig het is met dat mannetje?

Wat een mooie foto's trouwens. Ik ga zo ook nog even op HM kijken.

Ik moest wel lachen om je berichtje dat je je de nachtvoeding niet kan herinneren, hahaha! Zo wazig!

Floddertje: Even voor mijn beurt, maar Marloes heeft haar keuze al gemaakt: H is vorig aan de beurt geweest voor een ingreep, als je begrijpt wat ik bedoel...

Marloes: Kan je goed voorstellen dat de schrik van die brand er in zit. Zo'n alarmcentrale kan je dan wel wat rust geven.

Veel plezier met je vrije middag!

Mette: Wat zielig dat Noof er gewoon de balern van kreeg! Stomme verkoopster zeg... Je zou denken dat zelfs een weekendhulp toch wel een beetje kennis heeft van kindervoetjes?

Ben wel een beetje jaloers dat jij zo relaxed op een terras kan gaan zitten met Nova. Hoef ik niet te proberen met Manu, die breekt de tent af!
Niet helemaal zeker of het tweede- of derdegraads was. Maar hij moet twee weken blijven dus zal best ernstig zijn. Worst nightmare (bijna gooed Flodder ;o) ) inderdaad!

Mijn zusje heeft haar beide benen verbrand toen ze 6 was of zo, kan ik me nog goed herinneren, rokje vatte vlam bij het aansteken van de fondueset.... Nu is ze 32 en heeft nog steeds flinke littekens op haar benen, maar ze wil ze niet weg laten halen, ze zit er niet mee.

Oh Mette had jouw berichtje niet gezien. Achterlijk zeg! Ik ga altijd naar dezelfde winkel en daar worden de schoentjes altijd extra gecontroleerd door een tweede verkoopster.

Oh, minimutsje is wakker!
Oh, doh! Had Marloes ook nog niet gezien - gehoortest ging goed, geslaagd! Phew.

Goed van die nuon-afspraak!

*Jaaahaaa Aims, ik kooohooom!*
floddertje, hopelijk knapt floortje weer goed op van de operatie en heeft ze er lang plezier van.. We zijn natuurlijk benieuwd naar een foto met voortanden...

ainne, wat erg van de brandwonden.. ik kan me dit soort gevallen nog goed herinneren op de SEH, een ramp altijd...

leuke foto's!!!

mette, klinkt super allemaal, gezellig hoor samen op het terras... balen van die schoenen...

zo, nu even wat anders.. Renske pikt m'n handen steeds af.. Ze heeft een tweede toestenbord naast me neergezet en heeft een klein los fietslampje als muis. En nu moet ik steeds bij haar typen en met haar muis spelen...

groetjes sannie
O ja Tinus, volgens mij wist ik dat ook ergens wel.......

Hoe gaat het slapen eigenlijk in huize Tinus ??

Ainne; jeetje ja, altijd die littekens. Bah. Was jij er bij met je zusje ?? Wat erg heey !!

Foto volgt zeker. Het is vandaag wat dik dus zal er aan denken (hhop ik) als de zelling is afgenomen.
Gaat GOEOEOEOED Floddertje!! Een enkel keertje nog een brul 's nachts maar meestal negeer ik dat en blijft het bij die ene brul. En alleen als meneer iets heeft (voornamelijk snotneuzen zijn de boosdoener) dan is het wel knudde.

En bij jullie? Merk je al verschil na de operatie bij Floortje?
FLodder; Net even gekeken bij Noof d'r riempje; ze heeft het ook! Najaa. Nu snap ik ook wel, waarom ze altijd zo moeilijk doet als ik probeer de tandenborstel tussen haar bovenlip en tanden te krijgen. Dat gaat namelijk heel lastig. Ze lacht ook nooit met boventanden zeg maar.

Zal eens vragen als ik de volgende keer bij de huisarts ben.
quote:Mette Mare schreef op 16 juli 2008 @ 19:36:

Ze lacht ook nooit met boventanden zeg maar.

Zal eens vragen als ik de volgende keer bij de huisarts ben.Ghehehe ik denk dat ie bij Manuel dan heeeeeel kort is, die heeft me daar een geinsmoel vol tanden!
NILS IS WEER THUIS

Een dag eerder dan gepland, dus dat kwam mooi uit, want woensdag is mijn vrije dag.

Boyd reageerde helemaal fantastisch op z'n vader. Vooral toen hij zijn kadootje kreeg. Een doos met duplo-blokjes. Ze waren weer meteen dikke vriendjes en moesten ook weer stoeien met elkaar en omhoog getild worden.

Boyd was de rest van de avond ook heel gezellig en druk (vooral op de bank lopen was even favoriet), hij is dus ook weer helemaal opgeknapt van het ziek zijn.

Zijn eczeem is wel weer heftig rood, ook zijn buik en rug (bij de luierrand) zijn nu vlekkerig. Het zal wel met zijn ziek-zijn nog te maken hebben, dat het nu zo vurig is. Maar het ziet er wel heel sneu uit voor hem. Op internet ben ik lid geworden van de Vereniging voor constitutioneel eczeem. Dan krijg je het blad Gaaf ! 4x per jaar. Wie weet kan ik zo wat kennis opdoen en tips.

Ik rijd zelf in een Fiat Cinquecento, 3 deurs. Maar straks met een kid erbij, wordt het toch wel een beetje lastig een kleine auto. We gaan dus ook kijken voor een andere auto. Deze wordt dan ook op LPG. Dan ga ik met de Berlingo rijden en Nils met die andere auto. Snik, toch wel sneu dat het gele monster weg gaat. Het is mijn 1e autootje (nieuw gekocht) van mijn eigen verdiende geld. Ik heb er nu 13 jaar mee gereden en heeft me nooit in de steek gelaten. Maar nu gaat het praktische toch meer meespelen.

(dit is niet de mijne)

Nurse

Ik zag ook dat het geen eczeem was bij Roxanne. Daarvoor zijn het andere plekjes. Maar als Boyd een eczeem-aanval heeft is het ook veel vuriger dan anders. En ik kan er ook geen wijs uit worden wanneer het vuriger is dan anders. Zijn eetpatroon e.d. is altijd zo'n beetje wel hetzelfde. Ook badschuim en wasmiddel is altijd hetzelfde. Daarover ga ik dan ook niet meer zitten nadenken. Wel heb ik dus gemerkt dat als hij ziek is geweest, dat het dan erger wordt.

En soms als Boyd gaat slapen heeft hij een vurige huid, is hij klaar met slapen is het al weer veel rustiger om te zien.

Sannie

Heb ook een folder van Denemarken met vakantiehuizen, toen viel het me ook al op dat veel huizen een binnenzwembad hebben.

Hoeveel persoons is het? Waar geboekt? Ik zoek namelijk voor volgend jaar voor 9 personen een leuk huis.

Bovenkarspel is bij mij in de buurt.

Marloes

Pfoe, maar goed dat je nog niet sliep. Wel een hele goede les meteen.

Loewyz

Een hartje !! Toppie hoor.

Tinus

Ik moest wel lachen toen je schreef dat Manu nu op de bank kan klimmen. Boyd doet dat namelijk al maanden zelf. (bedoel ik niets verkeer mee hoor, maar de ontwikkelingen van die kinderen liggen soms zo ver uit elkaar, dat blijft met verbazen)

En Boyd is ook al zo'n pietlut aan het worden. De kleurpotloden moeten allemaal met de punt naar boven in het kokertje. Zijn sokken moet hij bij zijn schoenen zetten. De jassen moeten opgehangen worden.

Floddertje

Dapper hoor, dat je er bij bent geweest.

Ainne

Ach jee, brandwonden bij een kleintje is zo'n lange weg. Hopelijk is het geen 3e graads.
mette, klinkt inderdaad als een gezellig ochtendje, beetje jammer van die schoenen...

En Noof ook al een smile zonder tandjes.....ben benieuwd of het echt hetzelfde is, zou wel toeval zijn zeg!

Ainne, geweldig die twijfel over de nachtvoeding! had je geen stuwing vanmorgen?

getsie wat een rotnieuws van je collega, daar moet je toch niet aan denken...

leuke foto's van je meiden! wat wordt Aimee ook al weer groot!

jeetje, erg zeg van je zus....maar gelukkig "zit ze er zelf niet zo mee"

Goed dat ze geslaagd is voor de gehoortrest!

sannie, zie jullie al helemaal samen "computeren"! Gezellig! maar het werkt inderdaad niet echt lekker!

Floddertje, een derde zit er inderdaad niet meer in hier hihi

Ik ben tevreden zo met 2, met 1 voelde het niet compleet, maar zo is het goed.Vragen mag altijd hoor!

Joni, wat goed dat Nils weer thuis is en dat Boyd zo goed reageerde!!

Jammer van je autotje, maar iets ruimer is inderdaad wel handig!

tandenpoetsen: Het is hier een regelrechte ramp...en ja ze lacht wel met haar tanden bloot!

Ze wil het alleen zelf doen, als we willen helpen gilt ze echt moord en brand en wurmpt zich in alle bochten om weg te komen....

Ze vraagt er zelf om om te poetsen, maar denkt gewoon echt geen hulp nodig te hebben....herkenbaar?
quote:joni2 schreef op 16 juli 2008 @ 20:57:

Tinus

Ik moest wel lachen toen je schreef dat Manu nu op de bank kan klimmen. Boyd doet dat namelijk al maanden zelf. (bedoel ik niets verkeer mee hoor, maar de ontwikkelingen van die kinderen liggen soms zo ver uit elkaar, dat blijft met verbazen)

Joni: Oh maar Manu kon bij mijn vriendin thuis ook al maanden geleden op de bank klimmen, maar thuis nog niet. Die is hoger namelijk.

Fijn dat Nils weer veilig thuis is.

Marloes: Tandenpoetsen was bij ons ook een ramp maar ineens had ik een truukje wat werkte. Ik deed dan eerst (zogenaamd) poetsen bij papa, dan bij mama en dan deed Manuel zelf zijn mond open. En de laatste tijd hoeft dat al niet meer en gaat dat bekkie vanzelf open. Kan zomaar weer veranderen hoor, maar voor nu genieten we er maar even van.

Ik ga alvast naar bed, lekker in mijn spannende boek lezen (Mo Hayder, iemand bekend mee toevallig?).
Joni; lekker dat Nils weer thuis is! Ik moest ook even slikken toen we mijn auto gingen verkopen..

Marloes; hahaha, jaa ze wil ook zelf haar tanden poetsen (tandpasta er af zuigen ) en voor de rest was het een tijdje oke (zelfde tactiek als Tinus) maar na een paar weken ging die vlieger ook niet op. Nu gaat het wel, maar die voortandenpoetsen gaat dus bijna niet, en dan is het janken.

Tinus; weltrusten meis! Ken die schrijver niet, maar aanradertje dus?
Hallloooow!

Ben hier weer veelste weinig geweest...

Hou het nu ook even kort, denk ik

Nils weet thuis:

Yahoe!

Ainne:

Tjonge jonge, met een beetje pech is zo'n kindje voor zn leven getekend...

Wahaha! dat je je de evt. nachtvoeding niet kan herinneren, herken het wel hoor, gaat allemaal op de automatische piloot he?

Fijn dat de gehoortest goed was!

Tinus:

toi toi toi voor je moeder.

En idd, altijd leuk die ontwikkelingen, opscheppen mag altijd wel een keertje he?!

Tanden & tandenpoetsen:

Dr wordt heel breeduit gelachen met blote tanden en 's ochtends naar de badkamer gerend al 'poets' roepend... nog geen problemen op dit gebied dus.

Mette:

Wat sneu dat ze dr blaren had gekregen van de schoenen, heb ook 'slechte' ervaringen met weekendhulpen, weten lange na niet zo veel he?

Netelroos:

Wat zijn het?

Urticaria (netelroos) zijn heftig jeukende kleine of grote bultjes en verhevenheden die overal op de huid kunnen voorkomen. Ze kunnen samensmelten tot grote ‘kwaddels’, vaak met een witte ring eromheen. Ze ontwikkelen zich zeer snel (vaak binnen 30 minuten) en trekken vervolgens binnen 12-24 uur weer weg. De meeste mensen hebben vooral ‘s avonds klachten van urticaria die dan tegen de ochtend weer verdwijnen. Urticaria worden ook wel galbulten of netelroos genoemd.

Urticaria is een vaak voorkomende en meestal slechts tijdelijk actieve huidaandoening. Ongeveer 20% van de Nederlandse bevolking zal ooit in het leven een episode met urticaria doormaken.

Oorzaken kunnen prikkels zijn zoals druk op de huid of kou. Soms zijn voedingsmiddelen of medicijnen de oorzaak van de ‘overprikkelbaarheid’ van de mestcellen in de huid. Wanneer gericht onderzoek wordt gedaan naar de oorzaken van urticaria die langere tijd bestaan wordt in 75% van de gevallen nooit een oorzaak gevonden.

Bron en meer info:

http://www.huidinfo.nl/urticari.html

En nu:

We denken dat onze meis het krijgt van kou, hebben even vanalles uitgelokt.

Ze heeft het voornamelijk van vochtige kou, wind oid.

Gelukkig heeft ze geen last van jeuk.

(accu laptop bijna leeg! Waaaggghhh ff posten!)
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 16-07-2008 22:39
Reden: ff wat dingen veranderd, logischer getypt :-)
% gewijzigd
Verder alles okay hier eigenlijk (nog ) geen nieuwtjes.

xx
Yeah! Vannacht heeft ze écht doorgeslapen, nu weet ik het zeker!

Tieten stonden op knappen, lag lekker in een plasje melk vanmorgen (sorry too much information ) Had sinds gisterenochtend 7 uur niet meer zelf gevoed... Bye bye borstvoeding!

Leah was al om half negen op de creche vandaag, we hebben "geoefend" voor volgende week, beetje lullig als ik de eerste dag terug te laat kom hè... Maar het ging prima in ieder geval, geen stress. En ontbijt krijgt ze daar, dus dat scheelt al een hoop natuurlijk.

Ga zo naar het ziekenhuis, kom vast straks mijn gezicht nog even laten zien. Doei
Ainne zo das mooi zeg! lekker hoor een doorslaper. Heb je zin om weer aan t werk te gaan? Vast wel.

Flodder fijn dat het achter de rug is en alles goed is!

Mette hoe is het met je moeder na de 1e behandelingen?

Joni lekker dat Nils terug is, ik kan me voorstellen dat je heel blij bent!. Leuk dat Boyd zo reageerde op zn vader. 2 weken weg is best lang voor zo'n kleintje.

Loewyz wat leuk een hartje gezien! Super!

Tinus veel succes voor je moeder vandaag! Hoe laat moest ze geopereerd worden?

Veder alles goed hier, gezellige dingen gedaan. Zondagavond even naar t strand en met zn drietjes op de boulevard gegeten en gevoetbald haha.

Brian heeft een vriendinnetje we gaan regelmatig naar een park hier dichtbij om te voetballen (iets anders is niet leuk volgens Brian). Daar is zn vriendinnetje ook heel vaak met dr oma. Ze is van januari 06 dus bijna even oud. Echt schattig zoals ze op elkaar reageren.

Wel grappig wat eten betreft hebben wij echt het tegenovergestelde 'probleem' wat Joni heeft. Brian blijft altijd maar honger hebben. Echt niet normaal. Hij wil de hele dag door eten.

Het is zelfs zo dat we heb na het avondeten altijd nog een boterham geven die ook nog helemaal op gaat. Als we dat niet doen dan wordt hij standaard wakker met honger om een uur of 12.

En het is niet zo dat hij weinig krijgt met warm eten. als we vlees eten krijgt hij de helft van wat wij eten, groente bijna evenveel en aardappels of pasta ook behoorlijk wat. Als hij dan echt klaar is (dus met zn eten gaat gooien en zo) dan lust hij nog wel een boterham erbij. En dan nog een bakje yoghurt.

ik vind het heel veel maar goed, die boterham blijft want ik ben die late avondflessen HELEMAAL zat.

fijne dag allemaal!
Hoi allemaal,

Mijn moeder lag vanmorgen om 8u al op de operatietafel. Ze zal rond deze tijd wel klaar zijn en op de uitslaapkamer liggen. Mijn vader wordt pas gebeld als ze naar de zaal gaat (waarom dan pas, geen idee?) en mijn pa belt mij en mijn zus zodra hij wat heeft gehoord. Kan best nog wel ff duren voor ze bellen, denk ik.

Ik maak me geen zorgen maar ben wel blij als het voorbij is hoor!

Mette: Die schrijver is zeker een aanrader als je van thrillers houdt. Het is best een spooky sfeertje, een beetje zoals de Silence of the Lambs zeg maar.

Ainne: Wat relaxed dat je hebt kunnen doorslapen! En nu maar duimen dat het zo blijft zeg...

Waarvoor moet je naar het ziekenhuis? Ga je op bezoek bij dat jongetje?

Oef: Wat een vreetzak joh die Brian! Hij eet dus bijna net zoveel als jullie??? En 's middags en 's morgens, wat eet hij dan? Ter vergelijking wat Manuel eet: 's Morgens een fles (jaja nog steeds een fles) melk en 1 boterham. Tegen half twaalf een of anderhalve boterham met een cracottec cracker (daar issie helemaal dol op dat ventje, kraakt zo leuk!) Als tie uit bed komt een handvol rozijnen en een koekje (of heeeel soms wat fruit) en dan 's avonds ongeveer twee eetlepels groente, twee stukjes aardappel en wat vlees. Dan een toetje en voor het slapengaan om 19.30 nog een fles melk.

Ik zie trouwens in de tabel dat Brian wel ruim 10 cm langer is en 2 kilo zwaarder dan Manuel. Dus niet zo gek dat Brian meer honger heeft. Jemig wat een verschil eigenlijk!

Ik ben vanmorgen ff bij JP op zijn werk langsgeweest met Manu. JP helemaal trots om zijn mannetje aan zijn collega's te showen haha! Als klap op de vuurpijl gaf Manu nog even een showtje weg van hoe leuk hij papa vond door hem een hele dikke kus te geven en hard te gaan krijsen toen we weer weg gingen... Papa's kindje!

Nou in afwachting van de telefoon ga ik maar wat nuttigs doen in huis. Ik laat het wel ff weten hoe het is gegaan als ik nieuws heb.
Tinus het scheelt niet eens zo heel erg veel alleen dat avondeten. Maar ja idd stuk langer en zwaarder he.

Brian eet 'smorgens 1 of 2 boterhammen, beker uitgeperste sinasappel en half bekertje melk.

uur of 10 een liga (ik probeer t bij 1 koek te houden maar soms krijgt hij ze allebei). En vaak ook wat druiven, zn nieuwe verslaving.

Om half 12 1 of 2 boterhammen met water en daarna een fles melk.

Na t slapen een appel, druiven of banaan en iets van een krentebolletje of zo.

uur of 5 de andere helft van zn liga of nog wat fruit

tussen 6 en 7 warm eten (+ die boterham dan)

half 8/8 uur fles
Hopelijk alles ok met je moeder Tinus!

Leuk zo'n papa's kindje! Leah is ook zo, loopt de hele dag daddy daddy daddy te roepen. Soms word ik er niet goed van, als ik voor de duizendste keer moet zeggen dat ie aan het werk is.

Net terug uit ziekenhuis, was inderdaad bij Shane, zo heet ie, op bezoek. Gelukkig valt het erg mee. Eén been is verbrand, maar de artsen verwachten dat dat voor 95% zonder littekens gaat genezen, goed nieuws dus. Maar zijn ouders zijn echt helemaal over de zeik, voelen zich zo schuldig, heel zielig. Ze waren een weekendje weg en op de hotelkamer heeft hij de waterkoker over zich heen getrokken. Pfff.

Oef, Leah eet ook als een bouwvakker, maar het is nog steeds een scharminkel hoor. Ze heeft superveel energie, dus ze zal de caloriën wel nodig hebben.

Dit is wat ze gisteren heeft gegeten (even op het lijstje van creche spieken wat ze gisteren hadden, want dat is elke dag anders):

Fles melk bij het opstaan

Weetabix/melk en daarna hele banaan voor ontbijt.

Creche:

10 uur geroosterde boterham en meer fruit

12 uur kipkerrie met rijst

3 uur baked beans (witte bonen in tomatensaus, erg populair hier) en een yoghurt

Weer thuis:

18 uur halve hamburger, aardappelen en broccoli, yoghurt

Fles melk voor het naar bed gaan

Oh en dan krijgt ze tussendoor ook nog wel wat rozijntjes of rijstewafeltjes... Qua drinken is het verder alleen water.

Nurse, lekker warm houden die meid dus!! Gelukkig dat ze er in ieder geval geen last van heeft.
Nou mijn vader belde net: mama ligt op zaal en is nog helemaal suf. Hij gaat er aan het einde van de middag eventjes heen en dan belt ie nog even. Er waren geen bijzonderheden, werd er verteld, dus het zal wel goed zijn gegaan.

Ik kan pas zaterdag op bezoek gaan, want vandaag heb ik Manuel en morgen moet ik werken. Maar mijn moeder had al gezegd dat ze die eerste dagen waarschijnlijk nog veel te suf zou zijn voor een gezellig bezoek. Zaterdag moet Manuel ook mee naar het zh, want Jp is er dan niet. Weet niet of ik dat nou zo handig vind want ik ben bang dat ie de tent afbreekt, dus misschien ga ik wel ff proberen of ik Manuel even bij een vriendin mag brengen dan.
hey meiden,

Merijn ligt alweer vanaf half 12 op 1 oor... ben wel een beetje klaar met opruimen, wassen en schoonmaken haha.

@Tinus, sterkte met Mams, dat ze maar snel op mag knappen. Ligt ze in RTM? of in jullie woonplaats ?(om maar gewoon niet de naam van het ziekenhuis te noemen haha).

@Ainne en Oef

Ooohhh jeee wat eten jullie kindjes veel.... Sinds een maandje zit Merijn echt te tobben met eten. Oke hij heeft genoeg reserves dus kan me er niet echt druk om maken. Meer dan 2 boterhammen, een liga, banaan en een paar happen prakkie per dag gaan er toch echt niet in. Nou ja gaat wel over.

@Ainne, leuke foto's die op HM ook. Had nog even filmpje gekeken van Leah in het zwembad. Wat een waterratje zeg! Echt heel leuk!! Stiekem wel een beetje jaloers hoor. Merijn begint al te piepen als je hem met 1 teentje in het water zet.

@Joni, fijn dat Nils weer terug is!!!

Enne hier ook een papa's kindje!!! Niet normaal. Vanaf het moment dat ie wakker wordt roept ie papa. Zegt ie: 'waar is papa nou?' (met bijbehorende gebaren) en zo gaat het de hele dag door.

Ik mag hem niet meer op bed leggen s avonds (doe ik wel, maar is standaard huilen op de trap). Zelf als R. even naar het toilet moet, staat ie met een pruillip boven aan de trap papa te roepen. Kan er af en toe best een beetje moe van worden eerlijk gezegd. Hoop dat die fase niet te lang gaan duren.
Loewyz ik zou me ook echt niet druk maken over dat Merijn minder eet.

Het is bij Brian alleen zo dat als hij niet zoveel eet hij nog steeds wakker wordt voor een late voeding. En dan ook echt honger heeft. Dat vind ik echt niet meer leuk met 1,5 jaar.

Dus volgens mij eet een kind vanzelf genoeg alleen bij Brian en blijkbaar ook bij Leah is dat veel
Zo geregeld: Manu gaat zaterdagmiddag even naar mijn vriendin, dan kan ik rustig op bezoek bij mams.

Loewyz: Ja klopt het is het is het zh waar wij beiden zijn bevallen.

Zo erg als Merijn heeft Manuel het niet maar als hij moet huilen en ik wil hem troosten dan rent ie meteen naar zijn papa en laat mij beteuterd staan...

Hoest vertder met jou? Nog steeds zo misselijk?

GROEP: Trouwens nog een vraagje voor diegene met een Maxicosi Toby autostoeltje: Manuel kan zijn armen eruit friemelen! Ik heb vanmorgen zelfs de auto even aan de kant gezet om hem weer vast te zetten maar hij heeft het nu door en binnen 10 minuten was hij weer los. Verdorie! Ik zet hem al extra strak vast, maar zeker nu hij geen jasje aan heeft zitten die hengsels zo los dat hij weinig moeite hoeft te doen. Hij zit nog wel vast in zijn middel maar das natuurlijk best gevaarlijk zo! Hebben jullie dat ook en kun je er iets op verzinnen?
ja Tinus dat kan Brian dus ook. Heel irritant behalve de riempjes nog strakker zetten heb ik geen oplossing.

p.s. valt op he dat ik vandaag niet lig te slapen maar zit te werken (wachten op mn andere pc in dit geval = forummen)
BOEHOE !!!! HEEL STUK ALLES WEG !!!!! $&#^*(&@#$%*&!#@%$*)*$%()()^%(*$@#%*@#!_%

K*t zeg. Nou ja, verkorte versie.

Floor haar lip is nog dik en 1 hechting zit los, verder valt het mee gelukkig. Nacht ging erg klote. Floortje is erg erg erg boos dat ze geen melk meer krijgt. Slaan, roepen, gillen, alles wordt uit de kast getrokken. Weer even vol houden maar......

Marloes; Tandenpoetsen doen we hier nu maar even niet :-). Maar meestal zit ze met Timo samen op de wasmachine en doet ze hem na. Maar het is niet zo dat ik altijd mag helpen of napoetsen nee. Meiden........

Tinus; Fijn dat er geen bijzonderheden zijn zeg. Ben heel benieuwd hoe ze zich voelt. Fijn dat je zatedag even je handen vrij hebt.

Mette; Da's ook wat !! Een toeval zeg !! Ben benieuwd wat de arts zal zeggen !! Ahhh, en jij die tandenborstel er maar tussen prakken !! Arm kind haha. Verder geen last ??

Ken die schrijver niet nee. Ben nu helemaal into de literaire thrillers ala Simone van der Vlucht en Nicci Franch enz.

Joni; fijn dat je mannetje er weer is !! Wat een smelt moment hoe Boyd reageerde !!

Oef; Kleine vreetschuur heb jij zeg hahaha. Ach ja, beter zo dan andersom toch ?

Ainne; fijn dat het meevalt zeg !! Arm mannetje. Neemt niet weg dat hij pijn heeft natuurlijk. Klein hompie.

Nurse; fijn dat Rox geen pijn/jeuk heeft !!

Hoe doe jij dat in godsnaam met die 2 honden ??? Heb nu een week een logee van 7 maanden, men wat een onrust !! En dan heeft ze nog een bench ook. Maar ze hebben alle 2 zo veel energie. En dan heb ik ze al mee naar mijn werk, dat scheelt.

Nou, weet dus even niet meer of ik alles heb wat ik net had maar ja, pech. Oh, ik hoor Timo boven. Wakker !!

Was trouwens vmo bij de tandarts en hij `moet' van de speen af. Lekker voor de nachtrust in huize Flodder hahaha !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven