Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:polydox schreef op 17 juli 2014 @ 20:10:

NOS 55 Nederlanders. ANP 80 NederlandersDat zijn alleen de mensen die via 'n Nederlandse reisorganisatie hebben geboekt. Er zijn doorgaans ook mensen die rechtstreeks bij Malaysian hun ticket boeken. Die zullen nog niet meegeteld zijn.
23 Amerikanen en 4 Fransen, rest nog onbekend.
Snap niet dat het altijd zo lang moet duren voor de passagierslijst vrijgegeven wordt.
De explosie gebeurd op de grond. Het is niet in de lucht uit elkaar gevallen. Misschien gedeeltelijk waardoor het is neergestort. Nare beelden.

Ik hoorde iets over 55 Nederlanders.
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 20:17:

Snap niet dat het altijd zo lang moet duren voor de passagierslijst vrijgegeven wordt.

Eerst familie leden inlichten?

Eerste blik op mogelijk terrorisme van passagier?
quote:_nut_ schreef op 17 juli 2014 @ 20:06:

Hier het vreselijke nieuws dat er een vriendin van de familie aan boord zat. Ongelofelijk en echt totaal niet te bevatten nog
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Aan allen die bekenden en/of familie aan boord hadden, heel veel sterkte. Verschrikkelijk !
quote:tekenis schreef op 17 juli 2014 @ 20:18:

[...]

Eerst familie leden inlichten?

Eerste blik op mogelijk terrorisme van passagier?Niemand hoeft de namen te weten op het journaal, maar dan zouden ze in elk geval de juiste aantallen Nederlanders, Maleisiers en andere nationaliteiten kunnen vermelden.
Ik hoor net ook dat er een flink treinongeluk is geweest in Frankrijk...
Nut en Topdropje
Pluk de dag
Omg, Libië all over.

Die Russische streams zijn echt verschrikkelijk. Ik weet wel dat ze daar nog een stuk barbaarser zijn dan hier maar echt hoor, wat een randmongolen.
Pfff die paspoorten van kinderen, dat kan toch echt niet?
Topdropje en Nut; sterkte!
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:StoraHuntur schreef op 17 juli 2014 @ 20:26:

Omg, Libië all over.

Die Russische streams zijn echt verschrikkelijk. Ik weet wel dat ze daar nog een stuk barbaarser zijn dan hier maar echt hoor, wat een randmongolen.Ik geloof dat mijn vriend inmiddels ook wel van gedachten is veranderd. Het is om te janken wat ze uitzenden.
De zwarte dozen zijn gevonden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2014 @ 20:21:

[...]

Niemand hoeft de namen te weten op het journaal, maar dan zouden ze in elk geval de juiste aantallen Nederlanders, Maleisiers en andere nationaliteiten kunnen vermelden.En wat heb je daar aan?
En ja hoor het getouwtrek om de zwarte dozen is begonnen. Verschrikkelijk, over de ruggen van de arme slachtoffers.

Laten we hopen dat ze niet naar Moskou gaan.
Als je die overleden mensen op de beelden ziet, dan wil je ze daar toch zo gauw mogelijk weghalen. Ik vraag me af wie dat gaat doen, het is een zwaarbevochten gebied.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Ik zie nu bij een kennis ook bezorgde vrienden op facebook... Ik hoop dat ze het mis hebben...
op live news, niet gaan kijken ik wist het niet, staat heel duidelijk een man uit Nederland op een id kaart. Waarom doen mensen dit?
Sky News correspondent Mark White, citing aviation sources, said the aircraft appeared to have been flying through a block of airspace deemed "unsuitable for civilian aircraft".

"It doesn't mean aircraft are banned from flying into that airspace but pilots are certainly advised not to," he said.
quote:Sri schreef op 17 juli 2014 @ 20:33:

[...]

En wat heb je daar aan?Geen idee, maar dit soort informatie wordt altijd vrijgegeven bij vliegtuigrampen.
Wie kan mij helpen? Een vriendin zou vandaag naar Bali vertrekken, weet niet hoelaat, welke vlucht. Kan haar niet bereiken. Heb geen gegevens van haar familieleden. Hoe kom ik erachter of ze erin zit? Dank voor de informatie. Ben non stop het nieuws aan het volgen.
quote:re.set schreef op 17 juli 2014 @ 20:33:

Laten we hopen dat ze niet naar Moskou gaan.Hopelijk niet. Er zijn al Nederlandse experts onderweg gelukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven