Gezondheid alle pijlers

1 week te vroeg bloeden (weet niet waar het hoort)

17-07-2014 19:48 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb een vraag ik ben opeens 1 week te vroeg ongesteld. ik was vandaag aan het zwemmen met vrienden in een meer ik kom thuis heb wat geslapen en ik ging naar de wc veegde ik opeens bloed af, alleen bloed beetje veel. Wat me alleen opviel is dat ik vandaag stekende zeurende pijn in mijn buik had, maar dat was met 10 minuten weg.

Mijn eisprong had ik vorige week Vrijdag. Zondag was ik beetje dronken geweest, maar dat was fout van mij ik weet heb daar al een topic over dus.

ik heb geen vriend meer sinds 2 weken, Donderdag 1 week voor mijn eisprong van afgelopen Vrijdag had ik wel gevreeën met mijn vriend nu ex vriend.

Dus wat kan dit zijn?

sorry als het niet in deze topic pijler hoort, maar ik wist niet waar ik hem moest neerzetten.
Welke wijsheid? en gelukkig dat, dat niet door het bloeden komt dan.
Naar het ziekenhuis omdat je ongesteld bent.
Ik begin onderbuikspijn te voelen wat ik normaal gesproken wel heb als ik ongesteld ben, dus?.... Toch gewoon 1 week te vroeg ongesteld?
Als je nou voortaan gewoon een condoom en de pil gebruikt hoef je je niet druk te maken om wanneer je eisprong is en of je wel of niet zwanger bent.
Testje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik wil niet opstandig overkomen, maar als je buikpijn hebt die je normaal gesproken gewoon hebt als je ongesteld bent dan hoef je, je eigenlijk al geen zorgen meer te maken toch?

deze buikpijn die ik voel heb ik altijd als ik ongesteld ben.
Zucht.

Je bent gewoon ongesteld. Wat zou het in hemelsnaam anders moeten zijn?
Ja mijn vermoeden is waarschijnlijk ook dat ik te vroeg ongesteld ben geworden. Eigenlijk vind ik het raar dat, dat nu 1 week te vroeg is, normaal ben ik altijd om de 4 weken ongesteld en nu opeens niet
Dat is nou je lichaam, tis geen robot.
Dan wordt het maar tijd dat ik een boekje ga bijhouden om de hoeveel weken in ongesteld wordt, ik zou wel graag mijn cyclus willen weten en nu weet ik dat niet meer....
Je vraagt wat het kan zijn maar alle antwoorden verwerp je met je eigen rare theorieën.

Gewoon anticonceptie gebruiken voortaan.
quote:yajes schreef op 17 juli 2014 @ 21:25:

Je vraagt wat het kan zijn maar alle antwoorden verwerp je met je eigen rare theorieën.

.Dat doet TO in al haar topics.
Jah ik neem ze wel aan. Het is gewoon nieuw voor mij om dit te weten.
Vruchtbaarheid en je cyclus zijn geen wiskundige berekeningen hoor. Dus je berekeningen over en eventuele bevruchting zou ik maar met een korrel zout nemen. En misschien maar een testje doen. Al denk ik niet dat je zwanger bent.

Waarom ga je zo slecht met jezelf om?
Ongesteldheidsbuikpijn kun je prima hebben als je zwanger bent hoor, TO. Ik ben zelfs nog twee keer 'ongesteld' geweest en nu toch echt 36 weken zwanger.

Maargoed. Jij bent gewoon ongesteld.
Volgens mij ( of ik heb het fout ), is je eisprong 14 dagen gerekend na de eerste dag van je menstruatie.

Maar ook stress , warmte en vul maar in kan invloed hebben op je menstruatie
Ik heb een cyclus van 18 dagen.... Ik zou dus 4 dagen na de sprong ongesteld worden?
quote:starry-sky schreef op 17 juli 2014 @ 20:31:

Mijn eisprong was 11 Juli mogelijk en anders zou het Maandag 14 Juli zijn geweest, Dinsdag 15 Juli had mijn ex een soort affaire met mij tjaa heel verkeerd dat hij ging vrijen terwijl hij een vriendin had, maar mij maakte dat niet uit, jupp ik weet heel onbeschoft en geen woorden voor.

een innesteling doet er een week over dus dan had ik in week 3,5 een bloeding moeten krijgen, maar dat is dus nu na 2 dagen gebeurd dan.

als het wel mijn 14de dag was dan is dat nu al 6 dagen geleden, maar de seks was al 13 en 14 dagen geleden.Je weet het allemaal zo goed, waarom gebruik je dan geen bescherming als je ligt te neuqen? Ook handig om SOA's te voorkomen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat een niveau... Zucht
quote:Zo.maar schreef op 17 juli 2014 @ 22:40:

Volgens mij ( of ik heb het fout ), is je eisprong 14 dagen gerekend na de eerste dag van je menstruatie.

Nee!!

Je eisprong is 10-14 dagen vóór je aankomende menstruatie. Of je nu een cyclus van 21 dagen of 42 dagen hebt.

Een cyclus korter dan 21 dagen is vaak, niet altijd, zonder ovulatie

Alleen bij een regelmatige cyclus kun je berekenen wanneer je eisprong is op basis van je vorige menstruatie. Maar daar ga je niet vanuit dus
Je bent zelf een theepot
Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad, maar was volgens de 10 weken echo toch echt ruim een week langer zwanger.

Conclusie: tis een te grote gok om te nemen.
Je lichaam doet echt niet elke maand exact alles op dezelfde dag hetzelfde..

Maar zo te lezen heb je overal je eigen theorie voor dus je zal er wel niet naar luisteren.

Je bent of ongesteld, of je hebt een innestelingsbloeding, of, wie weet, bloedt er iets anders van binnen.

Wat wil je nu van ons horen aangezien je exact weet hoe je lichaam werkt?
Another Tale of Infinite Dreams

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven