Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:bloempje86 schreef op 17 juli 2014 @ 21:42:

[...]

Ja klopt, zou mij ook niets verbazenMij ook niet! Wie zou dat dan gedaan moeten hebben? Wie hebben de middelen om dat te kunnen doen?
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
een medewerker van D reizen zal wel ontslag krijgen. MIjn hemel wat een kolere bericht had die getwittert.

Ze baalde van de ramp want nu zou ze het enorm druk krijgen komende dagen op haar werk.. BEZOPEN werkelijk waar.

Twitterberichten zijn inmiddels verwijderd #terecht!
quote:saraaa-- schreef op 17 juli 2014 @ 21:45:

[...]

Mij ook niet! Wie zou dat dan gedaan moeten hebben? Wie hebben de middelen om dat te kunnen doen?Ze wijzen vast naar Oekraïne dan... in de hoop dat Europa geen steun meer geven.
quote:SuperWijf schreef op 17 juli 2014 @ 21:45:

een medewerker van D reizen zal wel ontslag krijgen. MIjn hemel wat een kolere bericht had die getwittert.

Ze baalde van de ramp want nu zou ze het enorm druk krijgen komende dagen op haar werk.. BEZOPEN werkelijk waar.

Twitterberichten zijn inmiddels verwijderd #terecht! unbelievable.

Twitterberichten zijn inmiddels verwijderd #terecht!
Wat een domme doos

Voor hen die bekenden aan boord hadden
Ik lees net een bericht op instagram van iemand die z'n tickets met paspoort heeft gepost net voor de vlucht, met het bericht zo veel zin te hebben in de reis.

Hartverscheurend! :,-(
De Volendammer die de foto van het vliegtuig postte op Facebook was 33 en zat samen met zijn vriendin in het vliegtuig. Ze waren op weg naar Indonesië. Ze hebben een bloemenzaak in Volendam.
Ah Nieuwsuur begint
Jahoor, kijk ik op de site van rtl nieuws, krijg ik een reclame van Transavia door m'n beeld.
@Star, nog een verlate reactie van mij.

Ik vind het dus absurd dat er niet eerder is opgetreden door landen van waaruit maatschappijen opereren die passagierstoestellen over het gebied hebben vliegen.

Er is een oorlog gaande, welke zich al langer niet enkel meer afspeelt op de grond, waar zwaar geschut wordt ingezet (geleverd vanuit Rusland). Met wetenschap dat er inmiddels meerdere objecten uit de lucht zijn gehaald. Het advies van Kiev was dus in feite ook te zwak. Dit vliegtuig vloog (indien alles klopt) zo'n 2 km "boven" de zone die moest worden vermeden volgens het advies aldaar.

Ik las overigens ook dat diverse luchtvaartmaatschappijen in Europese landen en Amerika al in april een negatief advies hebben afgegeven voor het gebied (dus zonder specifieke hoogtes etc.). Ik vermoed dus dat het aan Maleisia Airlines te wijten valt dat dit is genegeerd. Maar ook dat is nog afwachten.
quote:SpringDing schreef op 17 juli 2014 @ 21:54:

Jahoor, kijk ik op de site van rtl nieuws, krijg ik een reclame van Transavia door m'n beeld. Ik vond die van Ohra ook behoorlijk misplaatst.
Oh die heb ik niet gezien bubbelwijn.
Heel veel sterkte voor iedereen die vrienden, familie of kennissen verloren heeft.
Life is short. Eat dessert first.

Twitterberichten zijn inmiddels verwijderd #terecht!Ongelooflijk wat een trut..
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Reset er wordt dagelijks over irak ed gevlogen.

Zo gek is het niet
quote:doornroosje9 schreef op 17 juli 2014 @ 21:58:

Heel veel sterkte voor iedereen die vrienden, familie of kennissen verloren heeft. +1.
quote:bubbelwijn, 78 seconden geleden

quote:

SpringDing schreef op 17 juli 2014 @ 21:54:

Jahoor, kijk ik op de site van rtl nieuws, krijg ik een reclame van Transavia door m'n beeld.

Ik vond die van Ohra ook behoorlijk misplaatst.

Dat lijkt me toch iets wat een zendercoordinator moet regelen, je kunt niet verwachten dat iemand van Transavia/Ohra naar zijn werk rijdt om het uitzendschema van hun commercial uit de la te pakken en dan alle TV zenders gaat bellen dat hun spotje vandaag niet uitgezonden mag worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn kind zit nu in de lucht, omgekeerd! Richting Amsterdam dus. Ik heb nog geen melding gehad over een gewijzigde vluchtroute. hartslag van 200.
Er vloog ook een KLM toestel achter dit vliegtuig en de Malaysia vlucht was gecombineerd met een KLM vlucht.

Twitterberichten zijn inmiddels verwijderd #terecht!Nee! Tactloosheid puur sang!
Het verschilt per gebied SuperWijf.
Bergje, kan me voorstellen dat je in de stress zit, maar het luchtruim is daar nu gesloten.
quote:SuperWijf schreef op 17 juli 2014 @ 22:00:

Reset er wordt dagelijks over irak ed gevlogen.

Zo gek is het nietEr wordt precies langs de grens gevlogen, net niet over Irak.
Een vriendin van me is vandaag vertrokken op vakantie naar die regio... (Zuidoost-Azië) Hoop zo dat ze niet in dat vliegtuig zat! Maak me enorme zorgen

Veel sterkte voor iedereen die iemand verloren is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven