Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Een vriend van mijn dochter zat in dat vliegtuig met zijn moeder. 16 jaar. Zin in vakantie. Nu poef weg. Mijn dochter zit ergens buiten te huilen met haar vriendinnen na uren achter de laptop gezeten te hebben in de hoop dat het toch niet waar was. Wat verschrikkelijk is dit!
Er was net een telefoongesprek te horen tussen twee Russen waarin ze de stommiteit van zichzelf bespreken. Het westen weet niet wat ze er mee moeten want het was afgetapt door de Oekraïne.
Pff wat erg dit.. Echt vreselijk
quote:Blusher schreef op 17 juli 2014 @ 22:32:

Er komt ook wel woede in me op hoor.

Dat die lui daar landje pik spelen en in tanks rondrijden is al triest maar het zij zo. Nu zijn daar bijna 300 onschuldige mensen uit allerlei landen het slachtoffer van die er niets mee te maken hebben en van hun zuurverdiende centen op vakantie wilden. Bah.Dit dus, echt achterlijke lui hoor daar, aan beide zijden. Je kind/ouder/partner etc zal er maar in zitten. En verantwoordelijkheid nemen ho maar.
Fijn dagt je contact hebt gehad en een beetje bent gerustgesteld, Bergje.

Morgen kun je je dochter in je armen sluiten.
quote:Esmoreit schreef op 17 juli 2014 @ 22:33:

Een vriend van mijn dochter zat in dat vliegtuig met zijn moeder. 16 jaar. Zin in vakantie. Nu poef weg. Mijn dochter zit ergens buiten te huilen met haar vriendinnen na uren achter de laptop gezeten te hebben in de hoop dat het toch niet waar was. Wat verschrikkelijk is dit!

Een vriend van mijn dochter zat in dat vliegtuig met zijn moeder. 16 jaar. Zin in vakantie. Nu poef weg. Mijn dochter zit ergens buiten te huilen met haar vriendinnen na uren achter de laptop gezeten te hebben in de hoop dat het toch niet waar was. Wat verschrikkelijk is dit!Jee wat erg...
quote:Cateautje schreef op 17 juli 2014 @ 22:33:

Er was net een telefoongesprek te horen tussen twee Russen waarin ze de stommiteit van zichzelf bespreken. Het westen weet niet wat ze er mee moeten want het was afgetapt door de Oekraïne.Echt waar?

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Life is short. Eat dessert first.
quote:Esmoreit schreef op donderdag 17 juli 2014 22:33 Een vriend van mijn dochter zat in dat vliegtuig met zijn moeder. 16 jaar. Zin in vakantie. Nu poef weg. Mijn dochter zit ergens buiten te huilen met haar vriendinnen na uren achter de laptop gezeten te hebben in de hoop dat het toch niet waar was. Wat verschrikkelijk is dit!Wat een afschuwelijk nieuws. Sterkte voor je dochter...
Maleisische krant: 143 nederlanders.
Esmoreit
Hier het telefoongesprek

http://www.kyivpost.com/c ... ll-transcript-356545.html

Esmo. Vreselijk!

Heel veel sterkte.

Ik ben er stil van. Het nieuws raakt me erg.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Splinter_ schreef op 17 juli 2014 @ 22:30:

[...]

Nou, die is er natuurlijk niet. Dat maakt het extra schrijnend. Stelletje randdebielen die zo nodig oorlogje moeten spelen.

Inderdaad, en als ze elkaar dan doodschieten tot daar aan toe maar burgerslachtoffers maken....................

Toch moeten ze enige kennis van zaken hebben gehad, ik vermoed dat jij en ik zo'n raket niet afgeschoten krijgen, het is geen vuurpijl zoals we die rond de jaarwisseling afschieten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:polydox schreef op 17 juli 2014 @ 22:37:

Maleisische krant: 143 nederlanders.

Heel triest, voor iedereen, uit alle landen.

Arme mensen.
http://www.telegraaf.nl/b ... nflict_te_vliegen___.html

Er wordt wel over irak en afghanistan gevlogen
Ik zit zelf ook te huilen. Die jongen kende ik ook, zijn vader blijft alleen achter, ouders waren gescheiden maar gingen goed met elkaar om. Kan alleen maar aan die arme man denken. Hopelijk kunnen mijn dochter en haar vriendinnen elkaar opvangen. Ik loop er zo maar weer eens langs.
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 22:38:

Hier het telefoongesprek

http://www.kyivpost.com/c ... ll-transcript-356545.htmlMorgen komen de Russen ook met zo'n "afgetapt gesprek".
Esmoreit, wat afschuwelijk

Amerika heeft op satellietbeelden gezien dat er vanaf de grond is gevuurd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Een generaal-majoor b.d. vertelt nu bij Nieuwsuur dat de Amerikanen apparatuur hebben waarmee ze a.d.h.v. satellietbeelden kunnen herleiden waar een raket vandaan komt. Op die manier is wel te achterhalen vanuit waar op de grond geschoten is (mocht daarvan sprake zijn)
Ben ik de enige die hier gewoon een beetje bang van wordt? Grondoorlog gestart in Israël, zo dicht bij huis ook al oorlog en nu zo'n internationaal drama.... .brrrr.

Of ben ik nu te paniekerig?
Hoe moeten ze de slachtoffers in hemelsnaam identificeren? Van de meeste mensen is niet veel meer over.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven