Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

donderdag 17 juli 2014 om 22:33

donderdag 17 juli 2014 om 22:34
quote:Blusher schreef op 17 juli 2014 @ 22:32:
Er komt ook wel woede in me op hoor.
Dat die lui daar landje pik spelen en in tanks rondrijden is al triest maar het zij zo. Nu zijn daar bijna 300 onschuldige mensen uit allerlei landen het slachtoffer van die er niets mee te maken hebben en van hun zuurverdiende centen op vakantie wilden. Bah.Dit dus, echt achterlijke lui hoor daar, aan beide zijden. Je kind/ouder/partner etc zal er maar in zitten. En verantwoordelijkheid nemen ho maar.
Er komt ook wel woede in me op hoor.
Dat die lui daar landje pik spelen en in tanks rondrijden is al triest maar het zij zo. Nu zijn daar bijna 300 onschuldige mensen uit allerlei landen het slachtoffer van die er niets mee te maken hebben en van hun zuurverdiende centen op vakantie wilden. Bah.Dit dus, echt achterlijke lui hoor daar, aan beide zijden. Je kind/ouder/partner etc zal er maar in zitten. En verantwoordelijkheid nemen ho maar.

quote:Esmoreit schreef op 17 juli 2014 @ 22:33:
Een vriend van mijn dochter zat in dat vliegtuig met zijn moeder. 16 jaar. Zin in vakantie. Nu poef weg. Mijn dochter zit ergens buiten te huilen met haar vriendinnen na uren achter de laptop gezeten te hebben in de hoop dat het toch niet waar was. Wat verschrikkelijk is dit!
Een vriend van mijn dochter zat in dat vliegtuig met zijn moeder. 16 jaar. Zin in vakantie. Nu poef weg. Mijn dochter zit ergens buiten te huilen met haar vriendinnen na uren achter de laptop gezeten te hebben in de hoop dat het toch niet waar was. Wat verschrikkelijk is dit!

Een vriend van mijn dochter zat in dat vliegtuig met zijn moeder. 16 jaar. Zin in vakantie. Nu poef weg. Mijn dochter zit ergens buiten te huilen met haar vriendinnen na uren achter de laptop gezeten te hebben in de hoop dat het toch niet waar was. Wat verschrikkelijk is dit!Jee wat erg...
Een vriend van mijn dochter zat in dat vliegtuig met zijn moeder. 16 jaar. Zin in vakantie. Nu poef weg. Mijn dochter zit ergens buiten te huilen met haar vriendinnen na uren achter de laptop gezeten te hebben in de hoop dat het toch niet waar was. Wat verschrikkelijk is dit!Jee wat erg...

donderdag 17 juli 2014 om 22:35
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 17 juli 2014 om 22:35
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 17 juli 2014 om 22:36
quote:Esmoreit schreef op donderdag 17 juli 2014 22:33 Een vriend van mijn dochter zat in dat vliegtuig met zijn moeder. 16 jaar. Zin in vakantie. Nu poef weg. Mijn dochter zit ergens buiten te huilen met haar vriendinnen na uren achter de laptop gezeten te hebben in de hoop dat het toch niet waar was. Wat verschrikkelijk is dit!Wat een afschuwelijk nieuws. Sterkte voor je dochter...

donderdag 17 juli 2014 om 22:38

quote:Splinter_ schreef op 17 juli 2014 @ 22:30:
[...]
Nou, die is er natuurlijk niet. Dat maakt het extra schrijnend. Stelletje randdebielen die zo nodig oorlogje moeten spelen.
Inderdaad, en als ze elkaar dan doodschieten tot daar aan toe maar burgerslachtoffers maken....................
Toch moeten ze enige kennis van zaken hebben gehad, ik vermoed dat jij en ik zo'n raket niet afgeschoten krijgen, het is geen vuurpijl zoals we die rond de jaarwisseling afschieten.
[...]
Nou, die is er natuurlijk niet. Dat maakt het extra schrijnend. Stelletje randdebielen die zo nodig oorlogje moeten spelen.
Inderdaad, en als ze elkaar dan doodschieten tot daar aan toe maar burgerslachtoffers maken....................
Toch moeten ze enige kennis van zaken hebben gehad, ik vermoed dat jij en ik zo'n raket niet afgeschoten krijgen, het is geen vuurpijl zoals we die rond de jaarwisseling afschieten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

donderdag 17 juli 2014 om 22:39
http://www.telegraaf.nl/b ... nflict_te_vliegen___.html
Er wordt wel over irak en afghanistan gevlogen
Er wordt wel over irak en afghanistan gevlogen

donderdag 17 juli 2014 om 22:39

donderdag 17 juli 2014 om 22:40
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 22:38:
Hier het telefoongesprek
http://www.kyivpost.com/c ... ll-transcript-356545.htmlMorgen komen de Russen ook met zo'n "afgetapt gesprek".
Hier het telefoongesprek
http://www.kyivpost.com/c ... ll-transcript-356545.htmlMorgen komen de Russen ook met zo'n "afgetapt gesprek".
donderdag 17 juli 2014 om 22:41