Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

donderdag 17 juli 2014 om 23:19
quote:topdropje schreef op 17 juli 2014 @ 23:17:
Dank voor jullie lieve berichtjes. Ik voel me bijna schuldig. Gek hè.
Survivers guilt. Heel bekend fenomeen . En tuurlijk voelt de gedachte krom, maar beter samen dan alleen. Dat zou ik ook denken. Alleen voor de nabestaanden.. Poeh .
Ik vind trouwens die reclames met vrolijke deuntjes tussendoor nu echt niet aan te horen.
Dank voor jullie lieve berichtjes. Ik voel me bijna schuldig. Gek hè.
Survivers guilt. Heel bekend fenomeen . En tuurlijk voelt de gedachte krom, maar beter samen dan alleen. Dat zou ik ook denken. Alleen voor de nabestaanden.. Poeh .
Ik vind trouwens die reclames met vrolijke deuntjes tussendoor nu echt niet aan te horen.
donderdag 17 juli 2014 om 23:19
Esmoreit, wat een naar begin van de vakantie voor jouw dochter en haar vriendinnen. Als ze het echt moeilijk krijgen kunnen jullie ook slachtofferhulp inschakelen, misschien dat school dat ook doet. Sterkte
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

donderdag 17 juli 2014 om 23:22
Wat verschrikkelijk zeg! Ben er helemaal beduusd van. Dat er zoiets ergs gebeurd is, is niet te bevatten.
Wat verschrikkelijk voor alle nabestaanden, kennissen en vrienden.
Zo wens je ze vanmorgen een fijne vakantie, en hoor je middags dat het vliegtuig waarin ze zaten is neergestort. Wat moet dat een hel zijn voor iedereen!
154 overledenen. diep triest!
Hoop dat de definitieve oorzaak snel gevonden is, en dat we op kunnen houden met speculeren.
Aan iedereen die iemand heeft verloren bij deze immense ramp, heel veel sterkte en gecondoleerd.
Wat verschrikkelijk voor alle nabestaanden, kennissen en vrienden.
Zo wens je ze vanmorgen een fijne vakantie, en hoor je middags dat het vliegtuig waarin ze zaten is neergestort. Wat moet dat een hel zijn voor iedereen!
154 overledenen. diep triest!
Hoop dat de definitieve oorzaak snel gevonden is, en dat we op kunnen houden met speculeren.
Aan iedereen die iemand heeft verloren bij deze immense ramp, heel veel sterkte en gecondoleerd.

donderdag 17 juli 2014 om 23:23
quote:Blusher schreef op 17 juli 2014 @ 23:22:
Wat ik me af vraag.
In het buitenland wordt 'om minder' een dag van nationale rouw afgekondigd. In Nederland is dat niet gebruikelijk geloof ik?
De vlaggen op overheidsgebouwen gaan wel halfstok morgenEn wat houdt dat in de praktijk in in 't buitenland? Het openbare leven legt men toch niet stil?
Wat ik me af vraag.
In het buitenland wordt 'om minder' een dag van nationale rouw afgekondigd. In Nederland is dat niet gebruikelijk geloof ik?
De vlaggen op overheidsgebouwen gaan wel halfstok morgenEn wat houdt dat in de praktijk in in 't buitenland? Het openbare leven legt men toch niet stil?
donderdag 17 juli 2014 om 23:24

donderdag 17 juli 2014 om 23:24
quote:Blusher schreef op 17 juli 2014 @ 23:22:
Wat ik me af vraag.
De vlaggen op overheidsgebouwen gaan wel halfstok morgen
Vroeg ik me ook af idd. Maar waarschijnlijk niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_ ... _Nederland
Wat ik me af vraag.
De vlaggen op overheidsgebouwen gaan wel halfstok morgen
Vroeg ik me ook af idd. Maar waarschijnlijk niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_ ... _Nederland