Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

donderdag 17 juli 2014 om 23:13
quote:dubiootje schreef op 17 juli 2014 @ 23:12:
Wat afschuwelijk dat ze nu beelden uitzenden van hoe het vliegtuig neergestort is. "Dit is de eerste keer dat we dit zien". Gadverdamme, sorry hoor.
Ja, ik kreeg er ook de kriebels van
Wat afschuwelijk dat ze nu beelden uitzenden van hoe het vliegtuig neergestort is. "Dit is de eerste keer dat we dit zien". Gadverdamme, sorry hoor.
Ja, ik kreeg er ook de kriebels van

"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
donderdag 17 juli 2014 om 23:13
quote:NummerZoveel schreef op 17 juli 2014 @ 23:12:
[...]
Duub, volgens mij zei hij "we gaan uit van een ongeluk, maar we kennen de oorzaak daarvan niet"
Zelfs als ze hem neergehaald hebben, zal het niet de bedoeling zijn geweest om een passagiersvlucht te raken. En dat op zich zou dan dus ook weer een "ongeluk" zijn.
Het woord lijkt de lading niet te dekken, maar wordt wel in de juiste betekenis gebruikt denk ik.
Dat klopt, gevolgd door de zin die ik schreef.
Nogmaals, ik vind het erg snel. Er moet toch eerst een onderzoek plaatsvinden voor je met zekerheid kunt zeggen wat er gebeurd is?
[...]
Duub, volgens mij zei hij "we gaan uit van een ongeluk, maar we kennen de oorzaak daarvan niet"
Zelfs als ze hem neergehaald hebben, zal het niet de bedoeling zijn geweest om een passagiersvlucht te raken. En dat op zich zou dan dus ook weer een "ongeluk" zijn.
Het woord lijkt de lading niet te dekken, maar wordt wel in de juiste betekenis gebruikt denk ik.
Dat klopt, gevolgd door de zin die ik schreef.
Nogmaals, ik vind het erg snel. Er moet toch eerst een onderzoek plaatsvinden voor je met zekerheid kunt zeggen wat er gebeurd is?
Ga in therapie!

donderdag 17 juli 2014 om 23:14
quote:StoraHuntur schreef op donderdag 17 juli 2014 23:12 Ik begrijp ook niet dat de NOS het neerstorten laat zien; hou pijnlijk is dat voor bekenden van de slachtoffers.Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Toen ik iemand plots verloor, had ik juist heel veel behoefte aan alle info die ik krijgen kon. Ik had dat nodig om het te "snappen" (om tot het besef te kunnen komen dat het daadwerkelijk gebeurt was).

donderdag 17 juli 2014 om 23:14

donderdag 17 juli 2014 om 23:16
Wat is het leven dan kwetsbaar. Dochter is binnen en gaat proberen te slapen. Ik ga een kaart bij vader van haar vriend in de bus gooien en duik er ook in. Andere mensen met vrienden en familie in het vliegtuig, ik leef met jullie mee! Iedereen op dit draadje bedankt voor het medeleven voor mijn dochter.

donderdag 17 juli 2014 om 23:17
Het is toch gewoon niet te bevatten. Zo ga je vrolijk op vakantie en zo word je verdomme uit de lucht geschoten. Mijn enige troost op dit moment is dat ze samen met haar gezin is. Ik moet me aan troost vastklampen, hoe krom mijn redenatie ook is. Ik moet iets doen.
Dank voor jullie lieve berichtjes. Ik voel me bijna schuldig. Gek hè.
Dank voor jullie lieve berichtjes. Ik voel me bijna schuldig. Gek hè.