Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Enn schreef op 17 juli 2014 @ 23:11:

[...]

Wat bedoel je?Er was net een beeld van CNN
Heb mijn vriendin net gesproken. Ze had dus idd een ticket voor deze vlucht. Maar "voor de leuk" heeft ze haar ticket op het laatste moment omgeboekt en had ze de allerlaatste plek voor de vlucht van gisteren.

Ongelooflijk.
quote:Blusher schreef op 17 juli 2014 @ 23:12:

Enn, beelden van CNNoch hemel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
voor iedereen die iemand moet missen na deze tragedie.
quote:dubiootje schreef op 17 juli 2014 @ 23:12:

Wat afschuwelijk dat ze nu beelden uitzenden van hoe het vliegtuig neergestort is. "Dit is de eerste keer dat we dit zien". Gadverdamme, sorry hoor.

Ja, ik kreeg er ook de kriebels van :(
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:NummerZoveel schreef op 17 juli 2014 @ 23:12:

[...]

Duub, volgens mij zei hij "we gaan uit van een ongeluk, maar we kennen de oorzaak daarvan niet"

Zelfs als ze hem neergehaald hebben, zal het niet de bedoeling zijn geweest om een passagiersvlucht te raken. En dat op zich zou dan dus ook weer een "ongeluk" zijn.

Het woord lijkt de lading niet te dekken, maar wordt wel in de juiste betekenis gebruikt denk ik.

Dat klopt, gevolgd door de zin die ik schreef.

Nogmaals, ik vind het erg snel. Er moet toch eerst een onderzoek plaatsvinden voor je met zekerheid kunt zeggen wat er gebeurd is?
Ga in therapie!
Topdropje en Esmoreit

Ik weet nog helemaal niets over mijn vriendin en ik maak me erge zorgen... Zit er echt mee.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Jeeeeeetje! De uitspraak van Poetin, dát is echt walgelijk.
quote:StoraHuntur schreef op donderdag 17 juli 2014 23:12 Ik begrijp ook niet dat de NOS het neerstorten laat zien; hou pijnlijk is dat voor bekenden van de slachtoffers.Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Toen ik iemand plots verloor, had ik juist heel veel behoefte aan alle info die ik krijgen kon. Ik had dat nodig om het te "snappen" (om tot het besef te kunnen komen dat het daadwerkelijk gebeurt was).
Het statement van Putin, verstond iemand het?.. Dat dit niet gebeurd zou zijn als Kiev *****
quote:Ephina schreef op 17 juli 2014 @ 23:13:

Heb mijn vriendin net gesproken. Ze had dus idd een ticket voor deze vlucht. Maar "voor de leuk" heeft ze haar ticket op het laatste moment omgeboekt en had ze de allerlaatste plek voor de vlucht van gisteren.

Ongelooflijk.Zo!
quote:blue_lagoon schreef op 17 juli 2014 @ 23:13:

Topdropje en Esmoreit

Ik weet nog helemaal niets over mijn vriendin en ik maak me erge zorgen... Zit er echt mee. !
Wat is die poetin een lul van klasse zeg. Op deze manier misbruik maken van de gebeurtenis.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Walgelijk dat het nu al gaat over 'cover ass' en de gelegenheid nemen om je vijand weer de schuld te geven.
quote:soophanoniem schreef op 17 juli 2014 @ 23:14:

Jeeeeeetje! De uitspraak van Poetin, dát is echt walgelijk.Die hele man is walgelijk.
Jee die uitspraak van Poetin.

Weet niet goed wat ik ervan moet denken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Het vingertje wijzen is begonnen, zonder ook maar een moment stil de staan bij alle levens die zijn verwoest. Walgelijk die lui.
Kan iemand het laatste deel van Putins uitspraak even typen?
Misschien mosterd maar was het vermiste vliegtuig van 2 maanden ook niet van malaysian Airlines?
Wat is het leven dan kwetsbaar. Dochter is binnen en gaat proberen te slapen. Ik ga een kaart bij vader van haar vriend in de bus gooien en duik er ook in. Andere mensen met vrienden en familie in het vliegtuig, ik leef met jullie mee! Iedereen op dit draadje bedankt voor het medeleven voor mijn dochter.
Afschuwelijk, echt afschuwelijk.
Ik hoor net dat mijn collega op deze vlucht zat....
Het is toch gewoon niet te bevatten. Zo ga je vrolijk op vakantie en zo word je verdomme uit de lucht geschoten. Mijn enige troost op dit moment is dat ze samen met haar gezin is. Ik moet me aan troost vastklampen, hoe krom mijn redenatie ook is. Ik moet iets doen.

Dank voor jullie lieve berichtjes. Ik voel me bijna schuldig. Gek hè.
Het komt erop neer dat het vliegtuig is neergeschoten en dat het volgens Putin niet gebeurd zou zijn als Kiev ..... niet was doorgegaan ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven