De parodiëttes draven door (III)
donderdag 17 juli 2014 om 23:07
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 juli 2014 @ 21:55:
wie vind jij stom op dit forum?
Ik deze, de stomste bovenaan
1. stokbaars
2. Dildootje
3. LaafmetVolleKots
4. Dramkont
5. DikPens
6. Slette
7. StafZwijn
8. ViezePo
9. PenislorGooi ik hier mijn ziel en zaligheid te grabbel, en mijn altijd wijze adviezen, sta ik nóg niet in een lijstje.
wie vind jij stom op dit forum?
Ik deze, de stomste bovenaan
1. stokbaars
2. Dildootje
3. LaafmetVolleKots
4. Dramkont
5. DikPens
6. Slette
7. StafZwijn
8. ViezePo
9. PenislorGooi ik hier mijn ziel en zaligheid te grabbel, en mijn altijd wijze adviezen, sta ik nóg niet in een lijstje.
vrijdag 18 juli 2014 om 09:08
Stem probeert mijn discussie weer te laten ontsporen. Even in de herhaling dus, want het gaat hier uiteraard wel om mij.quote:sabiaatje schreef op 16 juli 2014 @ 00:30:
Discussie: vuilnis buiten zetten.
Ik loop hier nu een uur of 6 rond en ik heb inmiddels precies door hoe het Vivaforum werkt en hoe de Vivavrouwen in elkaar steken. Ik weet dus ook dat niemand van jullie zelf de vuilnis buiten zet. Hoe kan het dat jullie zo zogenaamd feministisch en vrijgevochten zijn en toch die klus aan de mannen overlaten?
Graag verlicht ik jullie.
Mahatma Gandhi.
Discussie: vuilnis buiten zetten.
Ik loop hier nu een uur of 6 rond en ik heb inmiddels precies door hoe het Vivaforum werkt en hoe de Vivavrouwen in elkaar steken. Ik weet dus ook dat niemand van jullie zelf de vuilnis buiten zet. Hoe kan het dat jullie zo zogenaamd feministisch en vrijgevochten zijn en toch die klus aan de mannen overlaten?
Graag verlicht ik jullie.
Mahatma Gandhi.
Ga in therapie!
vrijdag 18 juli 2014 om 19:17
quote:dubiootje schreef op 18 juli 2014 @ 16:04:
Dan laat ik me graag door jou veoorlichten, Lowieze. Hoe doedege da?
Widdedaserjeusnie?
Pfff, zoveel dingen, gewoon, de plastic boterhamzakjes uitspoelen en drogen boven het fornuis in de keuken. Tsja zoveel eigenlijk. Plastic bekertjes gaan bij ons aan het plafond
En verder maandelijks feessie bouwen met de buren rondom de vuurton. Keigezellig!
De as rijden we uit over het land. Grotere brokken gebruiken we om het erf te verharden.
Dat doet toch iedereen zo????
Doe jij ech nie recyclen?
Dan laat ik me graag door jou veoorlichten, Lowieze. Hoe doedege da?
Widdedaserjeusnie?
Pfff, zoveel dingen, gewoon, de plastic boterhamzakjes uitspoelen en drogen boven het fornuis in de keuken. Tsja zoveel eigenlijk. Plastic bekertjes gaan bij ons aan het plafond
En verder maandelijks feessie bouwen met de buren rondom de vuurton. Keigezellig!
De as rijden we uit over het land. Grotere brokken gebruiken we om het erf te verharden.
Dat doet toch iedereen zo????
Doe jij ech nie recyclen?
vrijdag 18 juli 2014 om 21:50
ik wil mijn geraniums water geven en de benedenbuurman zit op het balkon...grrr.
Hij zou zn hoofd eronder moeten houden. Pokon in het water en misschien groeit zn haar dan weer aan ?
Hij heeft vorige week ook al een klacht ingediend bij de VVE want de uitgebloeide bloemblaadjes van mijn geraniums waaien op zijn balkon... zucht
Wie wil mijn buurman?
Hij zou zn hoofd eronder moeten houden. Pokon in het water en misschien groeit zn haar dan weer aan ?
Hij heeft vorige week ook al een klacht ingediend bij de VVE want de uitgebloeide bloemblaadjes van mijn geraniums waaien op zijn balkon... zucht
Wie wil mijn buurman?