Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:missie_m schreef op 20 juli 2014 @ 17:07:

[...]

Klopt, omdat jij vaak dingen roept voor de sensatie en je eigen-gelijk. Ik vind dat Rutte gelijk heeft om eerst de feiten op tafel te krijgen en dan pas te straffen.

Ik snap alleen niet waarom Amerika niet zegt wie geschoten heeft want ze kunnen dat via satelliet achterhalen.Dat hebben ze allang gedaan.

http://www.volkskrant.nl/ ... raket-is-gelanceerd.dhtml
quote:missie_m schreef op 20 juli 2014 @ 17:05:

[...]

Ach ja en gisteren noemde iemand die man met dat aapje een vadsige man wiens schuld het was. Niemand kon verstaan wat hij zei. Hij hield een aapje hoog, maar dat hij daarna een kruisje maakte werd niet getoond.

Dat is wel getoond. Maar dat zegt niets als ze naar alle waarschijnlijkheid zelf dat vliegtuig uit de lucht hebben geschoten.

Als ze het zo erg hadden gevonden dan hadden ze direct alle hulp verleend dat de onderzoekers meteen hadden kunnen beginnen in het rampgebied. En hadden ze ook gezorgd dat de overledenen niet zo beroofd waren.

Nee hij slaat een kruisje en dan is het goed
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:missie_m schreef op 20 juli 2014 @ 17:07:

[...]

Klopt, omdat jij vaak dingen roept voor de sensatie en je eigen-gelijk. Ik vind dat Rutte gelijk heeft om eerst de feiten op tafel te krijgen en dan pas te straffen.

Ik snap alleen niet waarom Amerika niet zegt wie geschoten heeft want ze kunnen dat via satelliet achterhalen.

Zoek het bericht op waar ik heb gezegd dat Rutte op moet schieten.

Ik zeg juist het omgedraaide. Dus.. zoek het eens op dan.
o 20 jul 2014, 16:12

Separatisten houden trein met lijken tegen

KIEV/TOREZ -

Bijna 200 lichamen van de vliegramp in Oekraïne liggen in een trein op het station van Torez, maar de separatisten daar houden vooralsnog de trein tegen. Het is niet bekend wanneer de trein kan vertrekken en waar de trein naartoe gaat. Mogelijk worden de lichamen overgedragen aan de Oekraïense autoriteiten. Daar wordt nog aan gewerkt.

Foto: Reuters

Dat heeft de Oekraïense vicepremier Vladimir Groisman zondag gezegd op een persconferentie in Kiev. In de trein zitten volgens Groisman „192 lichamen en 8 lichaamsdelen”. De trein is volgens hem verzegeld.
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 17:04:

Lees net ook dat Nederlandse banken melden dat er van Nederlandse creditcards gepind wordt.

Waarom zijn die niet gelijk geblokkeerd, nadat de passagierslijst werd vrijgegeven?Dat was een goed idee geweest.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Scamp schreef op 20 juli 2014 @ 17:06:

[...]

Dat is hier wel degelijk besproken, zag ik, en er werden zelfs excuses uitgesproken door forummers.Bij de eerste beelden niet was dat niet te zien en dacht men dat die man er trots op was om een aapje te tonen.

Toen ik later het hele filmpje zag merkte ik op dat de man een verkeerd kruisje maakte.Daarop schreef iemand dat het orthodoxe geloof wel het kruisje op deze manier maakt.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2014 @ 17:06:

[...]

+100

Ze lopen met flessen vodka in de hand.

mail over Scampie ?Ja, is gelukt, mail je vanavond even terug mop.
quote:ronniemitchel schreef op 20 juli 2014 @ 17:07:

[...]

Dat is wel besproken net als dat er eerlijk de twijfel over de oprechtheid uitgesproken is, en eerlijk gezegd vind ik het een schijnheilig vies ventje.Onder de journalisten ter plekke heeft hij de bijnaam Grumpy gekregen.
@isis, inderdaad. Hier wordt zoiets snel geregeld. Die mensen daar zijn ten einde raad geloof ik. Die zitten niet alleen in de rats over wat er gebeurd is, wat er nog gaat gebeuren mocht het escaleren, maar maken zich ook gewoon zorgen om de gezondheidsrisico's voor hun gezin en wat dit mogelijk kan betekenen voor de dingen die ze op het land verbouwen, die ze waarschijnlijk kunnen gaan vernietigen. Zoiets is desastreus voor die boeren en op hulp van hun overheid hoeven ze niet te rekenen.
@Missie

Mijn eigen gelijk, laat me niet lachen muts. Ik zit in dit topic omdat ik mee leef, de feiten wil weten net zoals iedereen en het een onderwerp vind om over te praten. Waar zou ik gelijk over moeten krijgen? Ik heb niks gezegd waar gelijk op te krijgen valt.

Dus schei eens even heel snel uit en zoek dat bericht maar eens dan waar je over liegt.
quote:ronniemitchel schreef op 20 juli 2014 @ 17:09:

o 20 jul 2014, 16:12

Separatisten houden trein met lijken tegen

KIEV/TOREZ -

Bijna 200 lichamen van de vliegramp in Oekraïne liggen in een trein op het station van Torez, maar de separatisten daar houden vooralsnog de trein tegen. Het is niet bekend wanneer de trein kan vertrekken en waar de trein naartoe gaat. Mogelijk worden de lichamen overgedragen aan de Oekraïense autoriteiten. Daar wordt nog aan gewerkt.

Foto: Reuters

Dat heeft de Oekraïense vicepremier Vladimir Groisman zondag gezegd op een persconferentie in Kiev. In de trein zitten volgens Groisman „192 lichamen en 8 lichaamsdelen”. De trein is volgens hem verzegeld.Er zijn wel veel tegenstrijdige berichten. Ik zag een NOS-filmpje waarop de separatisten juist vroegen om de lichamen zo snel mogelijk te te verplaatsen vanwege stank enz..
LOEP ME MAAR aub.
quote:Scamp schreef op 20 juli 2014 @ 17:10:

[...]

Ja, is gelukt, mail je vanavond even terug mop.kalm aan lievie, ik prik je nergens op vast!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:matroesjka_ schreef op 20 juli 2014 @ 17:11:

@isis, inderdaad. Hier wordt zoiets snel geregeld. Die mensen daar zijn ten einde raad geloof ik. Die zitten niet alleen in de rats over wat er gebeurd is, wat er nog gaat gebeuren mocht het escaleren, maar maken zich ook gewoon zorgen om de gezondheidsrisico's voor hun gezin en wat dit mogelijk kan betekenen voor de dingen die ze op het land verbouwen, die ze waarschijnlijk kunnen gaan vernietigen. Zoiets is desastreus voor die boeren en op hulp van hun overheid hoeven ze niet te rekenen.Heel erg, echt vreselijk voor die boeren
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 17:11:

[...]

Onder de journalisten ter plekke heeft hij de bijnaam Grumpy gekregen.

Ik vind het nog netjes en wat ik heb geschreven is ook netjes ik denk heel anders en minder vriendelijk over dat smerige ventje.

Ik hoop dat hij en zijn lijkenpikkers genoeg verkeerd lucht hebben ingeademd.
quote:Scamp schreef op 20 juli 2014 @ 17:12:

@Missie

Mijn eigen gelijk, laat me niet lachen muts. Ik zit in dit topic omdat ik mee leef, de feiten wil weten net zoals iedereen en het een onderwerp vind om over te praten. Waar zou ik gelijk over moeten krijgen? Ik heb niks gezegd waar gelijk op te krijgen valt.

Dus schei eens even heel snel uit en zoek dat bericht maar eens dan waar je over liegt.Muts?
quote:matroesjka_ schreef op 20 juli 2014 @ 17:09:

Ik weet ook gewoon echt niet wat ik moet geloven van alle speculaties over wie hier nu precies verantwoordelijk voor is trouwens. Rusland is shit, die separatisten zijn al helemaal shit, maar ik geloof ook niet zo in de volledige onschuld van Oekraïne zelf.

Uiteindelijk heeft Oekraïne het meeste "profijt" van deze hele ramp op dit moment.

"Wij" hebben Rusland om steun gevraagd. Poetin gevraagd mee te werken. En hem hiermee gegeven wat hij wil, een vrijbrief om Oekraine te bezetten. Onder het mom van "hulp"

Poetin heeft hier "profijt" bij. Op alle vlakken.
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 17:07:

[...]

Je bent niet alert missie, dat filmpje(met kruisje) is in ieder journaal gebruikt. Waar jij echter over liep te zeuren is dat hij het kruisje niet goed maakte.Klopt, je weet het dus nog.
LOEP ME MAAR aub.
En ik denk dat het volslagen zinloos is om een beroep te doen op normen en waarden, op ethiek. Die mensen daar zitten midden in een oorlog, er is geen sprake meer van normen en waarden. Als daar ooit al sprake van is geweest daar.
quote:matroesjka_ schreef op 20 juli 2014 @ 17:11:

@isis, inderdaad. Hier wordt zoiets snel geregeld. Die mensen daar zijn ten einde raad geloof ik. Die zitten niet alleen in de rats over wat er gebeurd is, wat er nog gaat gebeuren mocht het escaleren, maar maken zich ook gewoon zorgen om de gezondheidsrisico's voor hun gezin en wat dit mogelijk kan betekenen voor de dingen die ze op het land verbouwen, die ze waarschijnlijk kunnen gaan vernietigen. Zoiets is desastreus voor die boeren en op hulp van hun overheid hoeven ze niet te rekenen.Is waar.
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 17:11:

[...]

Onder de journalisten ter plekke heeft hij de bijnaam Grumpy gekregen.Ik begreep dat hij zichzelf zo noemde.
En dan die drank, die stoken de plaatselijke bevolking zelf in veel gevallen, en daarbij, zou iemand hier broodje nuchter daar rond gaan lopen tussen de wrakken en lijken etc?

Dacht het niet nee.
quote:waarbij schreef op 20 juli 2014 @ 17:15:

[...]

"Wij" hebben Rusland om steun gevraagd. Poetin gevraagd mee te werken. En hem hiermee gegeven wat hij wil, een vrijbrief om Oekraine te bezetten. Onder het mom van "hulp"

Poetin heeft hier "profijt" bij. Op alle vlakken.Ik ben verre van fan van Poetin, maar hij heeft wel hulp toegezegd en hij wil een onafhankelijk onderzoek naar de ware toedracht.

Als Oekraïne de zaken niet op orde heeft moet men niet aankloppen bij Poetin-als-dader maar beter bij Poetin-als-hulpverlener.
LOEP ME MAAR aub.
quote:_isis_ schreef op 20 juli 2014 @ 17:18:

En dan die drank, die stoken de plaatselijke bevolking zelf in veel gevallen, en daarbij, zou iemand hier broodje nuchter daar rond gaan lopen tussen de wrakken en lijken etc?

Dacht het niet nee.Een borreltje of meer zou er bij mij dan ook wel ingaan. Niet te doen in volle nuchterheid.
quote:missie_m schreef op 20 juli 2014 @ 17:19:

[...]

Ik ben verre van fan van Poetin, maar hij heeft wel hulp toegezegd en hij wil een onafhankelijk onderzoek naar de ware toedracht.

Als Oekraïne de zaken niet op orde heeft moet men niet aankloppen bij Poetin-als-dader maar beter bij Poetin-als-hulpverlener.Ja, en Al Quaida strijdt voor gelijke rechten voor vrouwen en wereldvrede. Wake up.
quote:Star schreef op 20 juli 2014 @ 17:18:

[...]

Ik begreep dat hij zichzelf zo noemde.

Klopt en een andere separatist noemt zichzelf Baloo. Er werd nog door journalisten gezegd dat ze iets met Disney nicks hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven