Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:Crique schreef op 27 juli 2014 @ 11:20:

[...]

'Het andere topic' staat barstensvol propaganda-artikelen, aangedragen door dezelfde moslimbashers die ieder topic waarin de Islam ook maar een bijrolletje speelt komen overnemen met hun haatpraat.

Die mensen hebben helemaal niks met Israël, ze haten de Palestijnen, om de exclusieve reden dat het moslims zijn.

Als Israël bedreigd werd door Russen of Japanners zou het ze een zorg zijn wat er met het land gebeurde.

Het is verstandig om de bronnen die in dat topic aangedragen worden even goed te checken, want de meeste zijn verre van objectief.

Grappig dat je dit zegt. De enige reden dat moslims wereldwijd zich druk lijken te maken om de Palestijnen, is omdat zij in conflict zijn met de Joden.

Dat is althans de enige verklaring voor het feit dat er in Darfur 650.000 moslims vermoord konden worden zonder dat er ook maar 1 moslim zich daar druk om maakte.

Niet te vergeten natuurlijk de duizenden doden in Irak, door vriendelijk vriend ISIS. Waar moslims andere moslims afslachten boeit het geen ene fuck.
quote:nikki_28 schreef op 29 juli 2014 @ 08:43:

en dan bedoel ik wel rechtstreeks uit de koran.

Ik heb zelf het idee dat veel dingen uit de koran anders geinterpreteerd worden dan de bedoeling is.

Dit door de niet gelovige maar ook zeker door sommige moslims zelf.

Je hebt zoveel stromingen van de islam waarvan sommige zeker erg vrouwonvriendelijk enzo zijn.

Maar vind het echt hoe het geinterpreteerd wordt.

Niet door sommige; door hele volksstammen. Het is jammer voor gematigde moslims die er wel een vredelievende boodschap uit weten te filteren, maar helaas, het is zo.

Niet gelovigen kijken met de blik van een buitenstaander naar de uitkomst van al het geïnterpreteer van de gelovigen. En wat je dan ziet, is een hele hoop narigheid. Daar kun je simpelweg niet omheen.
quote:julius schreef op 29 juli 2014 @ 09:03:

Niet te vergeten natuurlijk de duizenden doden in Irak, door vriendelijk vriend ISIS. Waar moslims andere moslims afslachten boeit het geen ene fuck.Maar waag het eens om er als buitenstaander iets van te zeggen, want dan ben je een moslimhater.
Je mag dus ook niet vrolijk zijn volgens de leer:

http://www.telegraaf.nl/b ... __Lachen_is_haram___.html
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 29 juli 2014 @ 12:40:

Je mag dus ook niet vrolijk zijn volgens de leer:

http://www.telegraaf.nl/b ... __Lachen_is_haram___.htmlHoho. Lachen is haram voor vrouwen. Al die geile, onbeheerste mannen krijgen massaal een heel verkeerd idee als vrouwen lachen natuurlijk, ook al zijn die vrouwen van top tot teen bedekt.

En tsja, dan moet je natuurlijk niet verwachten dat die mannen zich kunnen inhouden, dus moeten vrouwen zich maar aanpassen. Alweer.

Heerlijk toch, die gelijkheid in de Islam?
quote:nikki_28 schreef op 28 juli 2014 @ 15:38:

[...]

Poe zeg!

Het is van beide kanten een diep gewortelde haat hoor.

En ik ken genoeg vrolijke moslims zelfs meer dan vrolijke joden.

En gematigde moslims bestaan niet nou vind Turkije hier juist een goed voorbeeld van dat het wel samen gaat met de westerse wereld!

Turkije is inderdaad een fantastisch voorbeeld, qua terugkeren naar de middeleeuwen tenminste:

www.nu.nl/buitenland/3839 ... -publiekelijk-lachen.html

En die facistische staat zal en moet bij de EU, als het aan de linkse kerk en de corrupte multinationals ligt....
Ik geloof dat men een beetje is teruggekomen op de toelating van Turkije in de EU. Ata Turk draait zich om in zijn graf en als Erdogan president wordt, wat Allah verhoede, komt hij eruit.

Ik heb onlangs een paar dagen opgetrokken met vrienden uit Izmir. De achterban van Erdogan bestaat voor het grootste deel uit mensen met een lage opleiding en uit het oer conservatieve achterland. De meer geletterde bevolking ziet hem het liefst gisteren vertrekken.
verba volant, scripta manent.
quote:quattro35 schreef op 29 juli 2014 @ 18:06:

[...]

Turkije is inderdaad een fantastisch voorbeeld, qua terugkeren naar de middeleeuwen tenminste:

www.nu.nl/buitenland/3839 ... -publiekelijk-lachen.html

En die facistische staat zal en moet bij de EU, als het aan de linkse kerk en de corrupte multinationals ligt....Wie nu nog vindt dat Turkije in de EU moet, is knettergek of heeft er persoonlijk belang bij. En ik vrees dat de megalomane EU-dictators zich er geen ene bal van aantrekken, dat is wel vaker gebleken.
quote:nikki_28 schreef op 28 juli 2014 @ 15:38:

[...]

Poe zeg!

Het is van beide kanten een diep gewortelde haat hoor.

En ik ken genoeg vrolijke moslims zelfs meer dan vrolijke joden.

En gematigde moslims bestaan niet nou vind Turkije hier juist een goed voorbeeld van dat het wel samen gaat met de westerse wereld!Dan zal het lachen je vandaag wel vergaan zijn, denk ik zo.
quote:ThunderassMan schreef op 30 juli 2014 @ 00:07:

[...]

Dan zal het lachen je vandaag wel vergaan zijn, denk ik zo.

Wij vrouwen mogen niet meer lache, TAM

Echt gestoord, wat een gestoorde rare mensen, achterlijk volk.
.
Het is inderdaad te triest voor woorden. Als het niet zo achterlijk zou zijn, zou ik er om kunnen lachen; oh nee.
quote:ThunderassMan schreef op 30 juli 2014 @ 13:14:

Het is inderdaad te triest voor woorden. Als het niet zo achterlijk zou zijn, zou ik er om kunnen lachen; oh nee.
.
Van de Nederlandse site 'De Ware Religie':

Berecht en executeer homoseksuelen
quote:Noesa schreef op 07 augustus 2014 @ 02:18:

Van de Nederlandse site 'De Ware Religie':

Berecht en executeer homoseksuelenBah, wat een nare site! Openlijk aansporen tot haat een moord, het kan allemaal .
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Het zou fijn zijn als gecombineerde strijdkrachten van de VS, Europa en Rusland ISIS eens en voor altijd de kop afhakt en fijnmaalt.

Zit er waarschijnlijk in het licht van de recente gebeurtenissen niet in maar ik vind Isis een reële dreiging voor Europa. Weg met die gasten!
quote:liubi schreef op 07 augustus 2014 @ 10:49:

Het zou fijn zijn als gecombineerde strijdkrachten van de VS, Europa en Rusland ISIS eens en voor altijd de kop afhakt en fijnmaalt.

Zit er waarschijnlijk in het licht van de recente gebeurtenissen niet in maar ik vind Isis een reële dreiging voor Europa. Weg met die gasten!

Eens. Begrijp ook niet waarom er niet ingegrepen wordt.

Nu zijn ze weer bezig met het afslachten van de Yazidi's (Koerden) in Irak. De Yazidi's zijn met z'n allen een berg op gevlucht en zitten daar vast, zonder eten en drinken.

Als ze naar beneden gaan, worden ze afgeslacht. Er zijn al veel mensen van honger en dorst omgekomen.

Kijk deze hartverscheurende noodkreet van een Iraaks parlementslid dat tot de Yazidi's behoort.

Gaat door merg en been

http://m.youtube.com/watch?sns=fb&v=HdIEm1s6yhY
.
Amerika schijnt al bezig te zijn met droppings voor de mensen die op die berg vastzitten. Vreselijk. Die mensen zijn doodsbang voor Isis en ze sterven van de honger en dorst.

Waarom doen rijke landen uit het Midden Oosten nooit iets? Zoals Saoedi Arabie of de Golfstaten.

Isis is nog veel erger dan de Taliban.
Eindelijk:

VS bombardeert ISIS
(Topic niet volledig gelezen)

Ik keek net het RTL Nieuws en er was een item over ISIS en de aanval van de VS.

Wat een stelletje randdebielen daar. Weet het even niet anders uit te drukken. Walgelijk. Niet bidden op vrijdag betekent zweepslagen (en dat lieten ze dus zien) om maar eens wat te noemen.

Ik hoop dat er snel adequate hulp komt voor de mensen die de bergen in zijn gevlucht. Vreselijk drama.
Ze amputeren ledematen, spiezen hoofden op palen, rukken harten uit, ketenen vrouwen aan elkaar en verkopen ze, moorden christenen uit en ze blazen eeuwenoude kerken op.

Wat willen zulke idioten toch?
Totaal gestoord. Gruwelijk.
quote:Emma95 schreef op 08 augustus 2014 @ 20:01:

Ze amputeren ledematen, spiezen hoofden op palen, rukken harten uit, ketenen vrouwen aan elkaar en verkopen ze, moorden christenen uit en ze blazen eeuwenoude kerken op.

Wat willen zulke idioten toch?En ook: hoe word je zo idioot?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 08 augustus 2014 @ 21:21:

[...]

En ook: hoe word je zo idioot?Ja, dat vooral
quote:tonkje schreef op 08 augustus 2014 @ 21:21:

[...]

En ook: hoe word je zo idioot?

Idioot is het woord niet eens. Dit zijn psychopaten.

Wat ik heel verontrustend vind: duizenden Nederlandse en Europese moslimjongeren die zich bij ISIS in het Midden-Oosten hebben aangesloten, maken zich nu schuldig aan beestachtige, barbaarse misdaden.

Deze jongeren zijn een product van de Nederlandse/Europese moslimgemeenschap.

73% Van de moslims vindt deze Jihadstrijders helden.

Dat laatste lijkt me gelijk een antwoord op je vraag: "Hoe word je zo idioot?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven