Onbenullige ergernissen

06-04-2014 19:31 3137 berichten
Aan welke dingen, die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, kan jij je heel erg ergeren?

Ik aan mensen die 'Disney' zeggen voor Disneyland Parijs, en mensen die 'broodje' zeggen als ze een gewone boterham bedoelen.
Niet echt onbenullig maargoed...aan een collega die denkt dat ze alles beter weet en zich overal mee bemoeid! Ook is ze zo vals om slecht over mensen te praten achter hun rug om, ben daar echt klaar mee grrr..
Überhaupt mensen die denken alles beter te weten, mensen die niet denken voordat ze een mening hebben en altijd uiten.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die op de roltrap gaan stilstaan, prima. Maar niet lukraak links of rechts. Zodat ik er met haast niet langs kan.

Of had ik deze hier al genoemd?
Die dikke luide vieze vliegen die met gemak de open ramen en schuifdeur vinden om binnen te vliegen maar dan daarna blijkbaar te stom zijn om ze te vinden om terug buiten te vliegen. En dan maar blijven bonken tegen dat ene kleine raampje dat toe is.....
Dan heb ik er nog een: ik erger me kapot aan die fruitvliegjes.

Heb iets in mekaar geflanst met een plastic flesje, citroensap en ene pijltje gevouwen van papier.

Dat schijnt te werken. Het wordt wel minder maar ze zijn er nog wel.
Mensen die heel hard "roepen" in een topic dat een ander goed moet lezen terwijl uit alles blijkt dat ze zelf niet goed lezen...
quote:marilyn82 schreef op 28 juli 2014 @ 18:32:

Dan heb ik er nog een: ik erger me kapot aan die fruitvliegjes.

Heb iets in mekaar geflanst met een plastic flesje, citroensap en ene pijltje gevouwen van papier.

Dat schijnt te werken. Het wordt wel minder maar ze zijn er nog wel.Ik gebruik de stofzuiger om die beestjes kwijt te raken. Werkt erg goed!
Meen je dat?? Geweldig!!

Mijn dank is groot!
Ik kan me ergeren aan het volume van reclames. Tijdens series of film staat de volume bij ons op 7, en dan komt de reclame waarvan het lijkt dat de volumeknop op 20 staat, vreselijk!!!
Mensen die ijskast tegen een koelkast zeggen.
quote:marilyn82 schreef op 28 juli 2014 @ 18:51:

Meen je dat?? Geweldig!!

Mijn dank is groot!Het werkt geweldig! Als ze ergens zitten (meestal op het fruit of in de keuken op de kastdeurtjes) kun je ze zo "vangen" met de stofzuiger. En als ze zich verstoppen, schud je even met de fruitschaal of je wappert even met je hand, zodat ze opvliegen. Een paar keer per dag herhalen en je bent in no time van je fruitvliegen af!
Gisteren lag telefoon, tv en internet er een paar uur uit ivm een blikseminslag.

Prima, kan gebeuren.

Toch even Upc gebeld. Zegt die computerstem DAT MEER INFORMATIE OVER STORINGEN OP INTERNET STAAT!!
quote:LunaLoona schreef op 28 juli 2014 @ 18:50:

[...]

Ik gebruik de stofzuiger om die beestjes kwijt te raken. Werkt erg goed!Jep, stofzuiger komt hier ook in actie tegen fruitvliegjes!
quote:marilyn82 schreef op 29 juli 2014 @ 09:05:

Gisteren lag telefoon, tv en internet er een paar uur uit ivm een blikseminslag.

Prima, kan gebeuren.

Toch even Upc gebeld. Zegt die computerstem DAT MEER INFORMATIE OVER STORINGEN OP INTERNET STAAT!!

Verschikkelijk dat. Ja DUH heb je dan...

Ik had dr vandaag ook weer een.

Een persoon die voor je loopt en net een heel klein stukje langzamer loopt dan jij, als je je pas inhoudt dan loopt het niet lekker en om hem te passeeren moet je versnellen, doe je dat gaat die meneer je weer inhalen (omdat mannen nou eenmaal altijd sneller moeten lopen), waardoor je weer je ritme moet aanpassen.

Nog een irritatie: Op de fiets in Parijs, al je een Man passeert moeten ze je altijd inhalen, ze kunnen het niet uitstaan dat je als vrouw sneller fietst. Beetje jammer dat ze daarna weer langzamer gaan en dat je er weer langs moet.
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Wtf, levensdoel????!!!!

Totaal inhoudsloos ben je dan . . . .

Prima, kan gebeuren.

Whaha ja is er nou echt helemaal niemand bij UPC die dat ook al een keer bedacht heeft?! Heerlijk!

Ik erger me vandaag aan mezelf, ik ben zwanger en voel me niet zo fit, maar zit nu al een uur te twijfelen of ik niet fit ben omdat ik zwanger ben, of gewoon niet fit, en of het straks overgaat of niet, of dat ik naar huis moet gaan etc etc.......Zucht
Gisteren was ik met kind in buggy bij de h&m.

Met de lift naar de kinderafdeling. Kom ik daar, moet je nog een trap van 6 treden omhoog om naar de baby afdeling te komen! Aan de andere kant was wel een schuine "oprit" maar die kwam uit op de tienerafdeling

Handig dat je met een kinderwagen niet op de baby afdeling kan komen joh! GRRRRRR
Mensen met haast die de roltrap nemen wanneer er pal naast de roltrap en trap is waar ze zo hard op kunnen rennen als ze willen.

Dus in Londen bijv snap ik het dat mensen aan 1 kant op de roltrap staan voor de doorlopers, daar is (volgens mij) geen trap en dus geen keuze. Als ik ochtendhumeur heb ga ik dan ook juist lukraak links of rechts staan. Kinderachtig... Ik weet het... doe het niet vaak.
Ohja en mensen die op stations de liften gebruiken terwijl ze makkelijk kunnen lopen of roltrap nemen. Ik mis vaak mijn aansluitingen omdat ik met kinderwagen met de lift moet.
Mijn man, die met een potje golf zijn knie heeft bezeerd (kon ineens niet meer overeind bij het putten) maar die volhoudt dat het door het fietsen komt (van een week geleden)! En dat ie daar dan de hele dag over zucht en steunt, maar weigert naar de HA te gaan, pffffft!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Dat met mannen en inhalen op de fiets heb je hier ook, vooral van die kleine jochies.

Die proberen dan mijn brommer weer in te halen .

Dat met UPC vond ik eigenlijk vooral heel erg grappig, ik moest denken aan een stukje van Javier Gusman

https://www.youtube.com/watch?v=8IM8V6gBSfc

Maar goed erg snugger is het niet, hihihi...

Prima, kan gebeuren.

Daar is over nagedacht! Ik zie het voor me, aantal managers bij elkaar, "hoe kunnen we ervoor zorgen dat er minder mensen bellen? Weet je wat, we verwijzen de klant naar internet!" Niet zo gek, dat doet elk bedrijf. Maar een internetleverancier, die bij storing verwijst naar internet.... Beetje paarse krokodil.

Maar ik leef natuurlijk wel met je mee, Marilyn, ondanks dat ik het ook een beetje grappig vind. Dus en zo.
Oh, inhalen, heel herkenbaar! Mijn man fietst altijd snel op zijn gewone stadsfiets. Regelmatig haalt hij dan, in zijn gewone werkkloffie, uitermate sportief uitgedoste wielrenners in. Je weet wel, shirt met reclame en zakjes voor bidon en voedsel, fietsbroek en helm. Vinden ze niet leuk....

En laatst fietsten we met zijn tweeën ergens, toen er een man op een scooter ons inhaalde. Dat ging niet zo gemakkelijk, want we gingen in flink tempo heuvelop en hij had een extreem dikke vrouw achterop... Toen het eindelijk gelukt was, sneed hij ons flink af. Pure frustratie, waarschijnlijk.
Ach ik heb er in ieder geval wel reuze lol om
Mensen die de woorden VLEESJE of GROENTJES gebruiken. Ken zelfs een receptenblog waar ze dat te pas en te onpas gebruiken. Daar schieten nou echt de tranen van in mn ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven