vriendinnen in Arnhem
zondag 3 augustus 2014 om 23:13
Hi dames!
Ik ben een maandje geleden naar Arnhem verhuisd. Graag zou ik hier nieuwe mensen willen leren kennen en ook nieuwe vriendschappen willen opbouwen. Ik ben 27 jaar en werk fulltime. Ik hou van reizen, festivals bezoeken, terrasjes, uit eten, shoppen etc.
Lijkt dit je wat, laat dan even een berichtje achter
Groetjes!
Ik ben een maandje geleden naar Arnhem verhuisd. Graag zou ik hier nieuwe mensen willen leren kennen en ook nieuwe vriendschappen willen opbouwen. Ik ben 27 jaar en werk fulltime. Ik hou van reizen, festivals bezoeken, terrasjes, uit eten, shoppen etc.
Lijkt dit je wat, laat dan even een berichtje achter
Groetjes!
dinsdag 5 augustus 2014 om 12:31
Hoi Cheryl,
Je oproepje spreekt mij wel aan!
Ik zou graag wat meer over je te weten willen komen en iets over mezelf vertellen, alleen liever niet openbaar op dit forum. Ik kan ook nergens vinden hoe ik je een privé bericht kan sturen, heb je misschien een e-mail adres oid waar ik je op kan bereiken?
Groetjes!
Je oproepje spreekt mij wel aan!
Ik zou graag wat meer over je te weten willen komen en iets over mezelf vertellen, alleen liever niet openbaar op dit forum. Ik kan ook nergens vinden hoe ik je een privé bericht kan sturen, heb je misschien een e-mail adres oid waar ik je op kan bereiken?
Groetjes!
dinsdag 5 augustus 2014 om 20:54
Hi Lyn,
Dat lijkt mij zeker leuk! Misschien kunnen we mailen?
Thanks voor je berichtje Zazzel, je kunt me mailen op cheryl_27@outlook.com.
Liefs!
Dat lijkt mij zeker leuk! Misschien kunnen we mailen?
Thanks voor je berichtje Zazzel, je kunt me mailen op cheryl_27@outlook.com.
Liefs!
vrijdag 8 augustus 2014 om 22:41
Hi meiden,
Ik ben 34 (weet niet of dat te oud is ) en zou het ook leuk vinden om weer nieuwe contacten op te doen in de regio Arnhem.
Mijn emailadres is: happyme79@hotmail.com
Hopelijk tot horens,
Groetjes
Ik ben 34 (weet niet of dat te oud is ) en zou het ook leuk vinden om weer nieuwe contacten op te doen in de regio Arnhem.
Mijn emailadres is: happyme79@hotmail.com
Hopelijk tot horens,
Groetjes
vrijdag 8 augustus 2014 om 23:00