Succesvol Verleiden

13-07-2008 23:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!!

Hier ben ik weer! Ik wou het eigenlijk in mijn vorige topic aankaarten, maar vond dat dit toch een heel ander onderwerp is.

Wat ik mij afvraag en stiekem hoop dat er profs mee kijken, is hoe je nu eigenlijk moet verleiden.

Ben stiekem klaar voor de nieuwe ontmoetingen , maar ben niet zo heel erg goed in verleiden. Tot nu toe zijn al mijn dates gegaan op initiatief van de man en ik denk eerlijk gezegd dat ik best goed in flirten kan zijn, maar dat is meer iets wat ik gewoon in het algemeen goed kan wat niet perse verleiden betekent. Iets wat je in het dagelijks leven zowel met mannen als vrouwen doet.

Ik noem dit eerder spontaan overkomen en niet zozeer flirten.

Maar wat ik mij nu echt afvraag isof jullie misschien tips hebben hoe je een man sexy moet verleiden?

Al jullie succes poginen zijn welkom!
Verleiden doe je door heel persoonlijk te zijn en de ander het gevoel te geven speciaal te zijn. Zeg alleen dingen die je meent, anders is het lachwekkend.

Er moet een bepaalde chemie zijn, dat is er of dat is er niet. En een kwestie van gewoon doen en na elke keer leren wat er niet zo goed ging.
donttrysohard is trouwens heel goed in flirten:-)
Verklaar je nader badmeester?
Gezien je perikelen naast je relatie donttry
Je zou toch denken dat dit vrouw-eigen is, maar dat is het kennelijk niet.

Wees vooral niet te subtiel, anders heeft een man echt geen idee wat je nu wilt... als je toch hevig aan het flirten ben in JOUW ogen, geef dan de moed niet te snel op.
Reageer dan in dat topic, dat gaat hier niet over en by the way als je mijn topic doorgelezen had is juist dat waarom het niet draait.
T was maar een grapje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven