Op date nummer 2 gaan zwemmen

07-08-2014 07:50 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik lees al een tijdje mee maar vandaag heb ik ook jullie advies nodig. Ik heb een hele leuke man ontmoet met wie het ontzettend klikt. Inmiddels is date nummer 1 achter de rug( drankje doen in de stad) en heeft hij voorgesteld om te gaan zwemmen. In eerste instantie was ik enthousiast omdat ik ook erg van zwemmen houd, maar bedenk me ineens dat hij wel heel veel huid zal zien. Moet ik het niet spannend voor hem houden of is dit een non-issue? Mijn vraag is dus, kan je wel gaan zwemmen als het pas de 2e afspraak is? Zo niet hebben jullie misschien originele alternatieven?

Dankjewel!
Te veel huid zien? Doe normaal zeg!
Trek een burkini aan (of maak je niet zo druk).
Hij wel heel veel huid zal zien?

Ja. Het grootste orgaan wat je hebt kan je natuurlijk ook in een Burkini proppen.

En er is nog veel meer huid zichtbaar in wen zwembad. Eigenlijk van Zo ongeveer iedereen daar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een wetsuit! Maar dan blijft het naar alle waarschijnlijkheid bij 2 dates..
Dat heeft ie goed bedacht, even goed kunnen zien wat voor vlees er in de kuip zit.

Maar goed, er zijn zat mensen die op de eerste of tweede date seks hebben schijnbaar, dus dan is zwemmen voor de tweede date niet per definitie te veel bloot hoor. Ligt volledig aan je eigen gevoel of jij je daar prettig bij voelt of niet :-)
Tenzij je gaat zwemmen in een sauna of op een naturistenuurtje in het zwembad lijkt me er ook niet veel aan de hand.

Waarom gene om wat van je huid te laten zien eigenlijk?
Leuk juist! Lekker doen. Heb ik overigens ook gedaan, volgens mij was dat 3e 'date' en toen gingen we ook kamperen
Hangt er vanaf hoezeer je je op je gemak voelt in badpak/bikini. Als je je er niet prettig in voelt zou ik het niet doen, zo niet dan zie ik geen bezwaar.
The time is now
quote:B-100 schreef op 07 augustus 2014 @ 08:12:

Een wetsuit! Maar dan blijft het naar alle waarschijnlijkheid bij 2 dates..Niet als je gaat wind/board/kitesurfen. Kun je daarna evt nog even zwemmen.
Gewoon doen, dan kun jij ook meteen zien wat voor vlees je in de kuip hebt, misschien een harige aap of vreselijke X benen, een regelrechte afknapper.
verba volant, scripta manent.
Als jullie samen zwemmen leuk vinden, waarom dan niet?

En dat hij dan veel 'huid' ziet okey.

Voordeel is dat jij ook gelijk een goede visuele indruk krijgt van zijn body.

Dus jullie weten gelijk van elkaar wat voor vlees je in de kuip heb.

Ik zou me er niet zo druk om maken. Je mag toch gezien worden? Nou dan.
Goh, ga je met mijn ex? Die had dat ook als voorstel voor de tweede date. Ik vond het geen goed idee overigens. Voelde me er niet prettig bij. Al mijn vriendinnen hebben er wel keihard om gelachen trouwens!
Vleeeeeeskeuring
les jeux sont faits..
Als jij je daar niet prettig bij zult voelen, moet je het vooral niet doen.

Ook al zeggen de meesten : DOEN, het gaat er immers of jij dat als gemakkelijk en fijn ervaart.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Ik vind het een leuk idee. Hooguit minder geschikt voor onzekere types.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Das zo opgelost

Stel je nie zo aan joh .
Schaam je je voor je lichaam?
quote:Ephina schreef op 07 augustus 2014 @ 09:03:

Das zo opgelost

[img]http://scanfree.org/wp-content/uploads/ ... urkini.jpg[/img]

Stel je nie zo aan joh .

Als zij zo willen gaan zwemmen, is dat hun zaak, toch ?

Ik heb er geen last van en zeg " vive la liberté".

Zo vind ik ook dat TO dat zwemafspraakje kan afzeggen of iets anders voorstellen als ze zich niet fijn voelt in haar zwemtenue bij de tweede date. Daar hoeft niet mee worden gespot.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Dankjewel voor de snelle reacties. Het is niet zo dat ik onzeker ben, het is meer dat ik me afvroeg of het wel gepast is. Een paar vriendinnen vonden namelijk ook dat je alleen met een man kunt zwemmen als je al een relatie met hem hebt. Ik ga het denk ik gewoon doen want het lijkt mij gewoon hartstikke leuk. Ik kan hem dan natuurlijk ook goed bekijken😊.
quote:letmebe21 schreef op 07 augustus 2014 @ 09:14:Een paar vriendinnen vonden namelijk ook dat je alleen met een man kunt zwemmen als je al een relatie met hem hebt.
Je kunt alleen met een man zwemmen als je er een relatie mee hebt? En als je single bent of je man niet van zwemmen houdt ben je veroordeeld tot vriendinnen? Wat een onzin.

Zwemmen als date kan overkomen als een vleeskeuring, maar als je allebei van zwemmen houdt is het ook gewoon leuk om samen iets te doen dat je allebei leuk vindt. En als 't klikt is al dat bloot toch juist leuk? Heb ook wel eens gezwommen op een date, daarna samen thuis gaan douchen, werd heel gezellig.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:ravachol schreef op 07 augustus 2014 @ 08:18:

Tenzij je gaat zwemmen in een sauna of op een naturistenuurtje in het zwembad lijkt me er ook niet veel aan de hand.

Ook hier zie ik geen bezwaar in. Zolang je je beide kunt vinden in wat voor date dan ook, is het toch prima. Gekleed of ongekleed maakt niet zoveel uit.
OMG nee...
Tsja... Te veel huid zien... Dan trek je een badpak aan? Zie je bijna evenveel als met een zomerjurkje (oké, + stukje bovenbeen en bil).

Ik ben eerste date gaan eten bij (nu) vriend. Date twee uiteten geweest, en blijven slapen/vrijen. Binnen een maand woonden we samen. Nu anderhalf jaar verder verwachten we in oktober ons eerste kindje. En zijn nog steeds heel erg dol op elkaar

Wat ik hiermee wil zeggen? Soms gaan de 'regeltjes' niet op, en blijkt het toch goed te gaan! Ga gewoon op je gevoel af.

Denk je dat het een vleeskeuring is: niet doen. Denk je dat het gewoon hartstikke leuk/gezellig gaat worden: doen. Denk je dat dit "hem" wel eens kan zijn: doen.

Leef een beetje! Maak lol! En doe niet alles zoals het hoort!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven