Op date nummer 2 gaan zwemmen
donderdag 7 augustus 2014 om 07:50
Hallo iedereen,
Ik lees al een tijdje mee maar vandaag heb ik ook jullie advies nodig. Ik heb een hele leuke man ontmoet met wie het ontzettend klikt. Inmiddels is date nummer 1 achter de rug( drankje doen in de stad) en heeft hij voorgesteld om te gaan zwemmen. In eerste instantie was ik enthousiast omdat ik ook erg van zwemmen houd, maar bedenk me ineens dat hij wel heel veel huid zal zien. Moet ik het niet spannend voor hem houden of is dit een non-issue? Mijn vraag is dus, kan je wel gaan zwemmen als het pas de 2e afspraak is? Zo niet hebben jullie misschien originele alternatieven?
Dankjewel!
Ik lees al een tijdje mee maar vandaag heb ik ook jullie advies nodig. Ik heb een hele leuke man ontmoet met wie het ontzettend klikt. Inmiddels is date nummer 1 achter de rug( drankje doen in de stad) en heeft hij voorgesteld om te gaan zwemmen. In eerste instantie was ik enthousiast omdat ik ook erg van zwemmen houd, maar bedenk me ineens dat hij wel heel veel huid zal zien. Moet ik het niet spannend voor hem houden of is dit een non-issue? Mijn vraag is dus, kan je wel gaan zwemmen als het pas de 2e afspraak is? Zo niet hebben jullie misschien originele alternatieven?
Dankjewel!
donderdag 7 augustus 2014 om 07:55

donderdag 7 augustus 2014 om 08:13
Dat heeft ie goed bedacht, even goed kunnen zien wat voor vlees er in de kuip zit.
Maar goed, er zijn zat mensen die op de eerste of tweede date seks hebben schijnbaar, dus dan is zwemmen voor de tweede date niet per definitie te veel bloot hoor. Ligt volledig aan je eigen gevoel of jij je daar prettig bij voelt of niet
Maar goed, er zijn zat mensen die op de eerste of tweede date seks hebben schijnbaar, dus dan is zwemmen voor de tweede date niet per definitie te veel bloot hoor. Ligt volledig aan je eigen gevoel of jij je daar prettig bij voelt of niet

donderdag 7 augustus 2014 om 08:54
Als jullie samen zwemmen leuk vinden, waarom dan niet?
En dat hij dan veel 'huid' ziet okey.
Voordeel is dat jij ook gelijk een goede visuele indruk krijgt van zijn body.
Dus jullie weten gelijk van elkaar wat voor vlees je in de kuip heb.
Ik zou me er niet zo druk om maken. Je mag toch gezien worden? Nou dan.
En dat hij dan veel 'huid' ziet okey.
Voordeel is dat jij ook gelijk een goede visuele indruk krijgt van zijn body.
Dus jullie weten gelijk van elkaar wat voor vlees je in de kuip heb.
Ik zou me er niet zo druk om maken. Je mag toch gezien worden? Nou dan.
donderdag 7 augustus 2014 om 09:01
donderdag 7 augustus 2014 om 09:10
quote:Ephina schreef op 07 augustus 2014 @ 09:03:
Das zo opgelost
[img]http://scanfree.org/wp-content/uploads/ ... urkini.jpg[/img]
Stel je nie zo aan joh .
Als zij zo willen gaan zwemmen, is dat hun zaak, toch ?
Ik heb er geen last van en zeg " vive la liberté".
Zo vind ik ook dat TO dat zwemafspraakje kan afzeggen of iets anders voorstellen als ze zich niet fijn voelt in haar zwemtenue bij de tweede date. Daar hoeft niet mee worden gespot.
Das zo opgelost
[img]http://scanfree.org/wp-content/uploads/ ... urkini.jpg[/img]
Stel je nie zo aan joh .
Als zij zo willen gaan zwemmen, is dat hun zaak, toch ?
Ik heb er geen last van en zeg " vive la liberté".
Zo vind ik ook dat TO dat zwemafspraakje kan afzeggen of iets anders voorstellen als ze zich niet fijn voelt in haar zwemtenue bij de tweede date. Daar hoeft niet mee worden gespot.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
donderdag 7 augustus 2014 om 09:14
Dankjewel voor de snelle reacties. Het is niet zo dat ik onzeker ben, het is meer dat ik me afvroeg of het wel gepast is. Een paar vriendinnen vonden namelijk ook dat je alleen met een man kunt zwemmen als je al een relatie met hem hebt. Ik ga het denk ik gewoon doen want het lijkt mij gewoon hartstikke leuk. Ik kan hem dan natuurlijk ook goed bekijken
.
donderdag 7 augustus 2014 om 09:19
Je kunt alleen met een man zwemmen als je er een relatie mee hebt? En als je single bent of je man niet van zwemmen houdt ben je veroordeeld tot vriendinnen? Wat een onzin.
Zwemmen als date kan overkomen als een vleeskeuring, maar als je allebei van zwemmen houdt is het ook gewoon leuk om samen iets te doen dat je allebei leuk vindt. En als 't klikt is al dat bloot toch juist leuk? Heb ook wel eens gezwommen op een date, daarna samen thuis gaan douchen, werd heel gezellig.
Zwemmen als date kan overkomen als een vleeskeuring, maar als je allebei van zwemmen houdt is het ook gewoon leuk om samen iets te doen dat je allebei leuk vindt. En als 't klikt is al dat bloot toch juist leuk? Heb ook wel eens gezwommen op een date, daarna samen thuis gaan douchen, werd heel gezellig.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

donderdag 7 augustus 2014 om 09:28
quote:ravachol schreef op 07 augustus 2014 @ 08:18:
Tenzij je gaat zwemmen in een sauna of op een naturistenuurtje in het zwembad lijkt me er ook niet veel aan de hand.
Ook hier zie ik geen bezwaar in. Zolang je je beide kunt vinden in wat voor date dan ook, is het toch prima. Gekleed of ongekleed maakt niet zoveel uit.
Tenzij je gaat zwemmen in een sauna of op een naturistenuurtje in het zwembad lijkt me er ook niet veel aan de hand.
Ook hier zie ik geen bezwaar in. Zolang je je beide kunt vinden in wat voor date dan ook, is het toch prima. Gekleed of ongekleed maakt niet zoveel uit.
donderdag 7 augustus 2014 om 09:53
Tsja... Te veel huid zien... Dan trek je een badpak aan? Zie je bijna evenveel als met een zomerjurkje (oké, + stukje bovenbeen en bil).
Ik ben eerste date gaan eten bij (nu) vriend. Date twee uiteten geweest, en blijven slapen/vrijen. Binnen een maand woonden we samen. Nu anderhalf jaar verder verwachten we in oktober ons eerste kindje. En zijn nog steeds heel erg dol op elkaar
Wat ik hiermee wil zeggen? Soms gaan de 'regeltjes' niet op, en blijkt het toch goed te gaan! Ga gewoon op je gevoel af.
Denk je dat het een vleeskeuring is: niet doen. Denk je dat het gewoon hartstikke leuk/gezellig gaat worden: doen. Denk je dat dit "hem" wel eens kan zijn: doen.
Leef een beetje! Maak lol! En doe niet alles zoals het hoort!
Ik ben eerste date gaan eten bij (nu) vriend. Date twee uiteten geweest, en blijven slapen/vrijen. Binnen een maand woonden we samen. Nu anderhalf jaar verder verwachten we in oktober ons eerste kindje. En zijn nog steeds heel erg dol op elkaar
Wat ik hiermee wil zeggen? Soms gaan de 'regeltjes' niet op, en blijkt het toch goed te gaan! Ga gewoon op je gevoel af.
Denk je dat het een vleeskeuring is: niet doen. Denk je dat het gewoon hartstikke leuk/gezellig gaat worden: doen. Denk je dat dit "hem" wel eens kan zijn: doen.
Leef een beetje! Maak lol! En doe niet alles zoals het hoort!