2 mannen, wie te kiezen !?

14-07-2008 10:14 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
---
anoniem_69753 wijzigde dit bericht op 16-07-2008 00:23
Reden: geen
% gewijzigd
De middelste!
beide ? trio
probeer eens met twee mannen tegelijk
http://www.youtube.com/watch?v=30EBSrGvmMI
-
Van wie moet je kiezen dan?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik zou voor de rijkste gaan. Nee, de grootste piemel. Of de mooiste achternaam, voor het geval je ooit gaat trouwen. Jeetje, moeilijk zeg!
Luxe probleem.
Ja zou oko de middelste nemen of alle twee hahahahaha

Is uiterlijk zo belangrijk dat je man B laat gaan?
iene miene mutte...
Ik vind VeryCherry's vraag eigenlijk wel een goede: van wie moet je kiezen dan? Ik krijg de indruk dat je nog heel jong bent (klopt dat?), dus waarom zou je al een heel serieuze keuze maken? Zo lang je beide jongens niet zegt dat ze De Ware voor je zijn en ze wél eerlijk vertelt dat je ook nog andere dates hebt, zie ik het probleem niet zo. Je hebt ze beiden net ontmoet, je hoeft toch niet nu al heel serieuzerig te gaan zitten doen, met een Heuse Relaasie enzo?
.
Je hebt het idee dat je zou moeten kiezen. Dan lijkt het er dus op dat je een relatie zou willen met een van de twee. Ik persoonlijk zou alleen een relatie willen beginnen met iemand waar ik verliefd op zou zijn. Dus misschien moet je je eens afvragen op welke van deze twee jongens je echt verliefd bent? Als je op geen van beiden verliefd bent hoef je niet te kiezen lijkt me. Een gezellige tijd hebben kan met allebei, toch?
k heb precies t zelfde gehad. en luxe problemen zijn óók moeilijk!

uiteindelijk kwam ik erachter dat er met 1 meer toekomst was die me aanstond dan met de ander, maar die punt zetten heeft me behoorlijk wat hoofdpijn bezorgd!

als je nog jong bent, zorg dan idd dat vooral geniet én eerlijk bent. als een of beide heren gevoelens voor je hebben is eerlijkheid wel het belangrijkste.

als je echt een keuze wilt gaan maken neem dan eens pauze van beide heren. kom tot jezelf. een vriendin gaf me toen de tip 'als je niemand zou kunnen kwetsen, wat zou je dan doen'. vaak maak je namelijk de keuze op grond van gevoelens van anderen, je wilt (normaal gesproken) niemand echt pijn doen immers.

veel succes!
Heb je liever dat ze erom vechten en dat je dan als een dolgelukkig meisje aan de zijlijn staat met de gedachte: "dat doen ze voor mij, wat ben ik toch een gelukkig meisje"?

Even serieus, er valt er altijd toch wel 1'tje 'uit het niets' af naarmate de tijd? Niemand dwingt je om te kiezen.
Herenmientied, vakantieliefdes nog wel.
Geen bijzonderheden
Kennen ze elkaar ook? Hebben zij nog cantact? Zou wel rot zijn als de een van de hander hoord wat hij heeft gedaan en andersom. Dan is de klans groot dat geen van beide nog wil.
Lijkt wel de film ''liever verliefd''!
Goh, ik zou willen dat ik de mannen voor het uitkiezen had!

Weet je eigenlijk wel zeker dat een van hen of beiden met jou verder zou(den) willen? Misschien willen zij wel helemaal geen relatie en zit jij je op te vreten over wie je moet kiezen terwijl zij het zo ook wel leuk vinden.

Ik zou zeggen: volg je gevoel en ga niet alleen op uiterlijkheden af.
Kies Henk, dat is ook op de lange termijn echt het beste!
quote:wuiles schreef op 15 juli 2008 @ 21:44:

quote:wuiles schreef op 15 juli 2008 @ 21:44:

Ik zou voor Jan gaan ,echt waar Jannen zijn veel beter..

Of mischien toch Piet?

Hmm moeilijk moeilijk..
Nee joh, ga voor Koos

Of toch voor die exotische Fabian...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En weer een openingspost verwijderd...

Heb je al een keuze gemaakt, Sukha?
Volgens mij heb ik iets heel grappigs gemist???
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven