Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
Dat wil ik graag geloven.
Count me in!
Jammer dat jullie geloof ik een flink eind bij me uit de buurt wonen... Klinkt als een topavond
Wat lees ik nu? Een viva-vreemdgaande-vrouwen-lotgenoten-mannenjacht-meeting in de parenclub?
@loui, ik kan het me bijna niet voorstellen. Alleen al omdat in een pc het volgens mij de bedoeling is dat je als stel bij elkaar blijft. Maar misschien ben ik wel te naïef hoor. Daarbij ging het nu niet om een pc maar om een profiel (voor jou Roos ) van ons samen op zo'n swingerssite iod. Dat doe je ook met z'n tweeën.

Roos en Theemok, klinkt als een topavond!!! Idee vanuit hier geboren? Of kende jullie elkaar al?

quote:oranjexx schreef op 07 augustus 2014 @ 22:37:

Ik vind het inspirerend Roos en Theemok, ik zou bijna roepen dat ik de volgende keer wel mee wil maar ik ben bang dat dan al die 70-jarigen voor mij overblijven. En dat voelt toch niet heel erg opwindend....

En dit dus, als ik al een vriendin had die ik mee zou kunnen vragen dan is dit idd ook mijn cognitie.

En in het algemeen, jullie berichten zetten me wel aan het denken over mijn zelfbeeld. Misschien moet ik wel proberen het meer los te laten en te accepteren dat ik ben wie ik ben. Maar ja, hoe doe je dat?
Madame, we count you in!

Puzzled, om Mokje te bereiken heb ik 3 uur in de trein gezeten dus.....

Krimp, nope, Moks en ik zijn beiden single, Madame heeft een open relatie, de rest klopt!

Solair, mag ik vragen hoe oud je bent? Voor mijn gevoel is op mijn 40ste ongeveer de deken eraf gegaan. Hello world, hier is Rooss. En ik ben toevallig leuk en lekker!

Toevallig!

Heb je wel eens een objectief iemand gevraagd wat ze van je uiterlijk vindt? De kapper haar gang laten gaan, kleding advies gevraagd?

Als jij slechts 20 cm nodig hebt voor een goed bmi dan denk ik dat het omvang technisch best een beetje meevalt. Ik heb geen idee hoeveel cm ik nodig heb en ik heb besloten het ook maar niet uit te gaan rekenen!
Roos, stuur je ff een pb
En een objectief iemand gevraagd wat ze van mijn uiterlijk vindt? Nee, zou ook niet weten wie ik moet vragen eigenlijk

En kapsel en kleding is mi wel ok, daar 'haal ik het geheel' dan ook wat mee op dus is het belangrijk voor me. Met make-up weet ik ook om te gaan dus dat scheelt. Mooie lingerie is nog een overweging, dat gun ik mezelf niet maar misschien tijd om dat eens te doen.
Doet een dansje omdat ze mee mag. Puzzled, als ik kan, kun jij toch ook?

Een ontzettend leuke appavond gehad! Zit nu met een grijns in bed, welterusten allemaal
@rooss en mokjeOhh wat leuk zeg dat pc-verhaal, had er ook graag eens met een vriendin rondgespookt, klinkt heel vermakelijk zo ;)

ego-post incoming... (sorry weer een lange )

Wat tangoman betreft hadden jullie dus toch gelijk, heb er de hele nacht niet van geslapen. *typt nog met trillende vingers*

Gisteren in de avond nog even met de auto naar de lidl geweest, snel tango geinstalleerd uiteraard voor een paar snelle berichtjes. Meneer belde en ik ondertussen boodschappen doen. Nou heel gezellig gesprek, hij heeft een heel sexy stem, totdat opeens de pleuris uitbrak. Ik liet een blikje vallen en zei 'k@tzooi' in het nederlands dus (woon in frankrijk sinds jaaaren maar vloeken gaat er niet uit). Begint die gast opeens in het nederlands!! Jij bent die en die uit rotterdam toch, eerst was je met R. samen en nu met F. getrouwd. Oeps dus. Moest zowat overgeven. Heel verhit gesprek gehad met verwijten van zijn kant over hoe ik mijn eer te grabbel gooi en weetikwat, uit zichzelf beloofde hij om het tegen niemand te zeggen onder voorwaarde dat ik beloofde het nooit meer te doen. Hij wilde namelijk 'mijn bloed niet aan zijn vingers hebben' als dit ooit uitkwam. Bleek dus een jeugdvriend van mn zwager te zijn. En zijn broertje een kennis van mijn oude stamcafeetje. Kwam er niet tussen om eea uit te leggen en was gewoon verdoofd van de shock.

Vanochtend heb ik dan toch een berichtje gestuurd dat ik me heel heel erg rot voelde en graag nog 2 min wilde praten. Alles eruit gegooit letterlijk, vertelt van mijn open huwelijk, afapraken met F. wat betreft vreemdgaan en zijn biseksualiteit, dat ik geen klaplopende h@@r ben maar mijn fout is dat ik uit duizend hotties juist hem wist uit te kiezen etc etc. Tangoman was er helemaal beduusd van, zweerde nogmaals tegen niemand iets te zeggen en dat hij me echt geen slecht mens vond maar erg geschrokken was toen het kwartje eindelijk viel. Meneer moest richting werk dus opgehangen met een 'wordt vervolgd' en nogmaals dat ik me niet druk hoef te maken.
les jeux sont faits..
Oef Fang, dat is inderdaad schrikken. Fijn dat je het uit hebt kunnen praten.
quote:oranjexx schreef op 07 augustus 2014 @ 23:17:

Count me in!Jaaaaaa!
Fang, breng in ieder geval je man op de hoogte. Dit gaat absoluut bij hem terechtkomen. Samen sta je veel sterker en kom je er wel uit.

Solair, ik ben nog nooit in een pc geweest dus geen idee hoe men zich gedraagt of wat voor codes er zijn.

Wat trouwens heel goed werkt, niet om af te vallen hoor maar om lekker in je vel te zitten en je eigen lijf prettig te vinden, yoga of ouderwetse gymnastiek en zwemmen. Kun je allemaal individueel doen op je eigen tempo en niveau en ben je ook niet omringd door jongeren of sportys zoals in een gemiddelde sportschool.
Fang, wat een schrik! Fijn dat je relatie open is, bespreek dit met je man. En besef dat het de eer van Tangoman ook aantast als hij gaat praten, lijkt me sterk dat hij dat gaat doen. Gezien jouw open relatie (waar hij van schrok blijkbaar) is het voor hem risicovoller dat hij een minnares zocht (zijn relatie is niet open neem ik aan?).

En nooit nooit nooit weer iemand zo dichtbij uitkiezen dus
Weer even bij gelezen...wat een verhalen over uiterlijk.Ik denk persoonlijk dat dat er niet zo toe doet.Ik en vrouw zijn beide leuk om te zien maar wel anders.Grote borsten,kleine borsten,lang en klein.slank en ietsjes voller,blond en donker.Maar beide dus echt wel leuke vrouwen.Maar wat heb je aan een leuke vrouw als ze fysiek niets van je moet hebben?Ik geloof dus dat het echt gaat om de "vibe"die je van iemand krijgt.Als die goed is en fijn voelt kan je zelfs van lang,slank bloedmooi naar klein en vol en minder mooi.
Voor mijzelf geldt dat trouwens ook.Ik val op een verschijning.Geur,stem,manier van praten,bewegen en gedragen.Kwestie van de juiste knoppen raken.Slank,vol,bos haar of millemeters bruine ogen of blauwe zijn dan absoluut nog maar bijzaak.
quote:oranjexx schreef op 08 augustus 2014 @ 00:46:

Doet een dansje omdat ze mee mag. Puzzled, als ik kan, kun jij toch ook?

Zou ik heel leuk vinden!

Alleen nog geen idee hoe ik dat hier thuis ga uitleggen...
Ik had niet in het minste de bedoeling om te provoceren.

Het is niet verzonnen mijn verhaal.

Ik weet dat het misschien ongeloofwaardig klinkt maar het is niet zo.

Het is ingewikkeld. Het is echter niet zo zwart-wit als jullie denken.

Ik wou gewoon mijn verhaal eens kwijt kunnen. Dat is alles.

De reden dat hij de reis laat doorgaan is voor zijn kinderen.

De reden dat hij het pas na zijn reis voor het werk zou zeggen thuis is omdat hij bang is dat tijdens zijn afwezigheid ze weg zou zijn met de volledige inboedel.
quote:dymo9 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 09:49 Fang, wat een schrik! Fijn dat je relatie open is, bespreek dit met je man. En besef dat het de eer van Tangoman ook aantast als hij gaat praten, lijkt me sterk dat hij dat gaat doen. Gezien jouw open relatie (waar hij van schrok blijkbaar) is het voor hem risicovoller dat hij een minnares zocht (zijn relatie is niet open neem ik aan?).

En nooit nooit nooit weer iemand zo dichtbij uitkiezen dus Voor tangoman is het ook risicovol inderdaad, dus ik denk dat hij niet gaat praten. Als hij zich echt volledig wilde distantieren had hij vanmorgen niet meer gereageerd. Mocht er ooit iets uitkomen wordt hij net zo schuldig als mij gezien. Ik ben heel heel benieuwd hoe dit verdergaat!
les jeux sont faits..
quote:bloem005 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 10:20 Voor mijzelf geldt dat trouwens ook.Ik val op een verschijning.Geur,stem,manier van praten,bewegen en gedragen.Kwestie van de juiste knoppen raken.Slank,vol,bos haar of millemeters bruine ogen of blauwe zijn dan absoluut nog maar bijzaak.Dit dus, goede omschrijving! ik moet echt die 'elektriciteit' hebben bij iemand anders kan ik het er niet op! Sommige mensen met een minder mooie buitenkant raken zo soms wel een diepere snaar seksueel gezien dan bijvoorbeeld een firstclass hottie tarzan.
les jeux sont faits..
Nell, dapper dat je reageert.

Die redenen... Het lijkt me wel een beetje een krent, die lover van je. Hij is bang dat zijn huis leeggehaald wordt, vindt het onzin dat jij nieuwe meubeltjes koopt voor jezelf. Zijn huis was toch afbetaald, en helemaal van hem? Wat voor financiële zorgen heeft hij dan? Als hij echt zoveel van je houdt, zou hij ook nog op een zolderkamer met een stel sinaasappelkistjes willen zitten als dat nodig was. Ik vind het nog steeds smoezen.
Helemaal mijn ding fang!Ik val voor de guy next door die mij week maakt niet voor playboy die mij niet kan raken.Als de guy next door een playboy is is dat natuurlijk wel mooi meegenomen.
Hoewel...moet ik zeggen dat als de elektriciteit klopt ze in mijn ogen vanzelf veranderen in playboy.Al heeft die persoon een vuilniszak aan kan ik er dan nog blij van worden.
En toen je de hottieeeee cutieeeee op foto zag ging er geen lampje branden fangbang? En je partner is ineens bi?

Hmm.
Nell, ik heb je verhaal niet in twijfel getrokken, ik vind het alleen jammer dat je geen antwoord geeft op de vragen.

Wat had je verwacht op dit topic te vinden buiten "zo fijn dat ik mijn verhaal een keertje kwijt kan"?

Vind je het echt zo vreemd dat wij je loyaliteit naar jouw kinderen in twijfel trekken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven